JustAnotherName skriver:
Tak skal du have.
Ja, det er hos Photo Care, men det var desværre ikke HENDE der var dernede til at tage billederne den dag vi kom derned. Det var en mand. Men jeg håber da at det lykkedes ham, at fange et par gode pletskud. Ellers kostede det os heldigvis ikke noget, kan man sige!
Emil er nu også en kær knægt med sine lange lyse lokker 
Dejligt at have ham hjemme igen, hva !?! Og sikke i øvrigt fint du har fået pyntet op til jul. Jeg tror ikke det lykkes for os i år, for julekassen ligger håbløst gemt i rod aller inderst og aller bagerst i vores over-proppede skur
Øv!!
I øvrigt, de der grønne futter. Jeg har altså ikke glemt det. Jeg kom bare aldrig ud omkring dig alligevel ....og så gik tiden, du ved.
Men mon ikke vi slår pjalterne sammen een eller anden dag igen ?! 
Oki, håber da at det er hende der er der når vi skal derned. Men er da sikker på at han har fået taget et par gode billeder ellers skal han da ikke tage billeder hvis han ikke kan det.
Ja det er skønt, kkan godt mærke pp ham at han har været af sted han er meget hænge hehe. Ja gik jo lige amok i julepyntet i går
Så må du sende manden ud og tømme det skur så du kan få din julepynt fundet frem, for er så hyggeligt med pynt syntes jeg, ellers er det ikke jul 
Det gør skam ingenting med de futter, regnede heller ikke med at du havde glemt det, vi aftalte jo aldrig en bestemt dag du skulle komme, og håber da vi ses en dag
Anmeld