Vil I se min nye tattoo ??? Fik lavet den i Onsdags....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2009

qp

qp skriver:

Glæder mig også meget Det overordnede tema for den skal være en representation af de forskellige livsstadier jeg har været igennem inden jeg blev mor... og så slutter den med et mor/ barn symbol som jeg allerede har fået lavet på forhånd

Tegningen symboliserer teksten - yin jang står for livet (hvidt) døden (sort) tegnet i midten står for sjælen...

Den er vidst ikke så stor som den ser ud... billedet er bare taget meget tæt på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

Pia.

qp skriver:

Glæder mig også meget Det overordnede tema for den skal være en representation af de forskellige livsstadier jeg har været igennem inden jeg blev mor... og så slutter den med et mor/ barn symbol som jeg allerede har fået lavet på forhånd

Tegningen symboliserer teksten - yin jang står for livet (hvidt) døden (sort) tegnet i midten står for sjælen...

Wauuu - den er super flot... Og det lyder rigtig godt det du har i tankerne... Glæder mig til at se resultatet af det en dag...

Er vild med at tatoos symbolisere noget - det gør mine også - alle 6 har en historie med sig eller fortæller om en tid i mit liv...

Anmeld

28. november 2009

qp

Pia. skriver:

Wauuu - den er super flot... Og det lyder rigtig godt det du har i tankerne... Glæder mig til at se resultatet af det en dag...

Er vild med at tatoos symbolisere noget - det gør mine også - alle 6 har en historie med sig eller fortæller om en tid i mit liv...

Ja synes også det blir mere personligt når der ligger tanker bag... for der er jo mange der laver dem pga mode og måske fortryder senere.... men jeg er sikker på, at jeg ikke fortryder dem - jeg har da alderen til det nu

Og ja, jeg skal nok holde jer opdaterer angående tattos når vi når dertil

Anmeld

28. november 2009

Pia.

qp skriver:

Ja synes også det blir mere personligt når der ligger tanker bag... for der er jo mange der laver dem pga mode og måske fortryder senere.... men jeg er sikker på, at jeg ikke fortryder dem - jeg har da alderen til det nu

Og ja, jeg skal nok holde jer opdaterer angående tattos når vi når dertil

Du har helt sikkert fat i noget der ... jeg tror nemlig også at dem der fortryder deres tusser, er dem som bare hopper ind og får lavet den første og bedste delfin på anklen (ikke at det er dårligt, men tror godt du ved hvad jeg mener) de fortryder da klart, da den ingen betydning har... hvor I mod jeg og nu også dig, har valgt noget som har betydning for hvem vi er og hvor vi er I vores liv på daværende tidspunkt...

Dejligt du holder os opdateret - glæder mig i hvert fald til at se dine "tanker på hud" - GRINER, kan man sige sådan...

Anmeld

28. november 2009

Ox.

Super smuk!!

Anmeld

28. november 2009

Pia.

Sussie&Lilje skriver:

Super smuk!!

TUSIND TAK

Anmeld

28. november 2009

Nanna1985

Super floot

Anmeld

28. november 2009

wamse

Den er bare så flot

Anmeld

28. november 2009

Tynen

Arhmen, du er så sej!!!

Hold k**t hvor er den fed!

Anmeld

28. november 2009

LotteGabriella

MetteLetten skriver:

SUPER FED !!

Virkelig overdrevet flot .. Er helt vild med tattoo's og udsmykning af kroppen .. Det gør kun en selv mere personlig

fuldstændig enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.