Vil I se min nye tattoo ??? Fik lavet den i Onsdags....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.226 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. november 2009

Pia.

Min sidste nye...

PLETTERNE ER PÅ SPEJLET OG IKKE PÅ MIN RYG

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Sees

Pia. skriver:

Min sidste nye...

SUPER FED !!

Virkelig overdrevet flot .. Er helt vild med tattoo's og udsmykning af kroppen .. Det gør kun en selv mere personlig

Anmeld

27. november 2009

Pia.

MetteLetten skriver:

SUPER FED !!

Virkelig overdrevet flot .. Er helt vild med tattoo's og udsmykning af kroppen .. Det gør kun en selv mere personlig

Tusind tak... Ja jeg er også helt tosset med dem.... Denne her var virkelig slem... Har nu ellers klaret de andre nogen lunde unden for meget "piveri"  men denne her har virkelig gjort nas... der hvor min hud er rigtig tynd er jeg nærmest blå - .....

Tak for de søde ord....

Anmeld

27. november 2009

qp

Pia. skriver:

Min sidste nye...

Årrrrh er du tosset den er lækker!! Synes dog du burde fortsætte lidt ned i retning af maven så den sluttede der.... det ville se rigtig flot ud.... den er såååh feminim

Anmeld

27. november 2009

Pia.

qp skriver:

Årrrrh er du tosset den er lækker!! Synes dog du burde fortsætte lidt ned i retning af maven så den sluttede der.... det ville se rigtig flot ud.... den er såååh feminim

Tusind tak... Sjovt du siger det, for planen er faktisk at den skal ende ned af siden på mig... meeen, der er lige et par kilo der skal ryge før den slutter der .... Tak for de flotte ord...

Anmeld

27. november 2009

qp

Pia. skriver:

Tusind tak... Sjovt du siger det, for planen er faktisk at den skal ende ned af siden på mig... meeen, der er lige et par kilo der skal ryge før den slutter der .... Tak for de flotte ord...

Ahh kender godt den med de ekstra kg

Jeg har også noget der skal laves når jeg har smidt et pr.... hehe

Nu er jeg selv blevet tattoveret midt på ryggen - men hvordan var det, at blive tattoveret på skulderbladet? Gjorde det ikke pisse ondt?

Anmeld

27. november 2009

Pia.

qp skriver:

Ahh kender godt den med de ekstra kg

Jeg har også noget der skal laves når jeg har smidt et pr.... hehe

Nu er jeg selv blevet tattoveret midt på ryggen - men hvordan var det, at blive tattoveret på skulderbladet? Gjorde det ikke pisse ondt?

Jo det gjorde faktisk pisse ondt - som jeg skrev længere oppe har jeg ikke "pevet" så meget ved de andre jeg har ... - men denne her gjorde virkelig nas... - Hvad skal du ha lavet - hvis jeg må spørge...

Anmeld

27. november 2009

qp

Pia. skriver:

Jo det gjorde faktisk pisse ondt - som jeg skrev længere oppe har jeg ikke "pevet" så meget ved de andre jeg har ... - men denne her gjorde virkelig nas... - Hvad skal du ha lavet - hvis jeg må spørge...

Pyha... ja det kan jeg forestille mig.... !!  Synes det var slemt midt på ryggen men dog til, at holde ud.

Jeg skal have tattoveret hele min venstre arm  

Anmeld

27. november 2009

Pia.

qp skriver:

Pyha... ja det kan jeg forestille mig.... !!  Synes det var slemt midt på ryggen men dog til, at holde ud.

Jeg skal have tattoveret hele min venstre arm  

Lyder super fedt... Håber du deler lidt med os (den nysgerrige mig) når tid er ... - Hvad har du på ryggen.... ?

Anmeld

27. november 2009

qp

Pia. skriver:

Lyder super fedt... Håber du deler lidt med os (den nysgerrige mig) når tid er ... - Hvad har du på ryggen.... ?

Glæder mig også meget Det overordnede tema for den skal være en representation af de forskellige livsstadier jeg har været igennem inden jeg blev mor... og så slutter den med et mor/ barn symbol som jeg allerede har fået lavet på forhånd

Tegningen symboliserer teksten - yin jang står for livet (hvidt) døden (sort) tegnet i midten står for sjælen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.