Mangler lidt opmuntring - hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2009

N&J

Altså jeg valgte så at tage til roskilde i starten af min graviditet, der gik to dage før jeg kom over min "ej hvor er det synd for mig" og så festede jeg til kl. 1 hver aften resten af ugen og havde det vildt sjovt, altså det handler vel bare om at have det sjovt, og når alle andre er stive er det slet ikke et problem.. tror at hvis man lader være med at tage til noget fordi man er gravid, jamen så føler man jo også at man går glip af noget.. kan dog slet ikke hvorfor man ikke skulle tage med.. men okey, jeg syntes måske heller ikke at alkohol er en nødvendighed..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Åhh gud, hvor jeg føler med dig..

Vi plejer at holde nogle tøse-frokoster nogle gange om året, og denne gang måtte jeg bare sidde og se på de andre  drikke dejlig rødvin og hvad ved jeg!  Heldigvis var der en af de andre tøser der også var gravid, så havde en at støtte mig op af!

Jeg savner sq et glas rødvin  i ny og næ.. Men jeg må jo bare finde mig i det. Hvad gør man  ik for den lille Snylte!!

Stine 17+2

Anmeld

28. november 2009

Sisley

Tak for Jeres kommentarer.

Som forventet "overlevede" jeg at sende kæresten afsted, men jeg syns det er snyd...

Anmeld

28. november 2009

Maise

Sisley skriver:

Er jeg den eneste, der synes det er lidt trist, at man ikke kan danse vildt på bordene og drikke en pind i øret her til alle julefrokosterne? Misforstå mig endelig ikke - jeg er mægtig glad for at være gravid, men jeg synes bare jeg går glip af en nogle ting, som jeg normalt sætter stor pris på (ja, ja kald mig bare en party-girl). Ved godt, at det ikke er for evigt, men jeg synes godt nok det er lidt tungt at sende kæresten til julefrokost i aften og lade ham give den fuld gas, når man ikke selv må.

Dybt suk fra hende den "tykke" som glæder sig til næsten års julefrokoster.

Sisley 16+5

Kan sagtens følge dig. Er højgravid og kæresten har været til en julefrokost og skal igen næste fredag. Jeg ved bare at en dag bliver der så met pay back time og for mig bliver det i rødvin, asti og gin m. lemon weeeeee.

Anmeld

28. november 2009

Sisley

Jeg synes godt de kunne sympati-boykotte bare nogle af deres mange vilde fester :-) Det skal vel ikke kun være os damer der ofrer os...

Anmeld

28. november 2009

Linea

Nu er jeg lige  kommet hjem fra den sjoveste julefrokost i mands minde. Jeg er gravid i 26 uge, og jeg synes, det er fedt at kunne sige, at jeg overhovedet ikke på noget tidspunkt i aften har savnet at kunne drikke alkohol. Jeg har skreget af grin, danset, sunget og moret mig så helt igennem mesterligt. Jeg føler på ingen måde, at jeg "falder" udenfor, fordi jeg ikke kan drikke. Jeg har det nødagtigt lige så sjovt som alle de andre...... Nu skal det så lige tilføjes, at jeg også før jeg blev gravid nogle gange fravalgte at drikke, pga. slankekur.....så jeg har vænnet mig til at gå til fest/i byen uden alkoholiske drikke.......

Anmeld

28. november 2009

MorTilGustav

Hehe, ja jeg fødte så d 30. okt og tænkte da også gennem min graviditet "Hurra! Jeg føder inden julefrokosterne starter så SÅ kan jeg da give den gas..". Næææh, nej, jeg havde lige glemt at man jo så ammer ½ år efter fødslen også.. Suk!
Jeg var tidligere den vildeste festabe så det var da ret underligt at sidde til julefrokost med mine medstuderende i går og ikke kunne slå sig løs som man plejer. Men skidt pyt.. Det var super hyggeligt alligevel - selvom man virkelig har ondt af sig selv engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.