Mangler lidt opmuntring - hjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. november 2009

Sisley

Er jeg den eneste, der synes det er lidt trist, at man ikke kan danse vildt på bordene og drikke en pind i øret her til alle julefrokosterne? Misforstå mig endelig ikke - jeg er mægtig glad for at være gravid, men jeg synes bare jeg går glip af en nogle ting, som jeg normalt sætter stor pris på (ja, ja kald mig bare en party-girl). Ved godt, at det ikke er for evigt, men jeg synes godt nok det er lidt tungt at sende kæresten til julefrokost i aften og lade ham give den fuld gas, når man ikke selv må.

Dybt suk fra hende den "tykke" som glæder sig til næsten års julefrokoster.

Sisley 16+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

LouiseNielsen

Sådan har jeg det sleeeeet ikke.... det siger mig intet nu mens jeg er gravid....

Anmeld

27. november 2009

Vingummien

Sådan havde jeg det slet ikke. Nu efter jeg også har født nyder jeg hellere en dag herhjemme med go hygge en en dag i byen.

Men du kan da sagtens tage til julefrokost alligevel selvom du ikke må drikke. Jeg var da i byeen 2 gange da jeg var gravid, og jeg havde det sjovt alligevel

Anmeld

27. november 2009

Tynen

Jeg havde det ligesom dig, så til sidst lod jeg bare være med at tage afsted og gik istedet i hi derhjemme

Der er altså noget socialt over at drikke sammen med de andre og ikke særlig fedt at sidde som "hende den ædru".

Kan snildt forstå dig.
Men efter 2 børn kan jeg sgu nærmest ikke huske hvordan det er at danse på bordene, drikke sig en ordentlig skid på og synge på gaden hele vejen hjem sammen med de andre ..

Anmeld

27. november 2009

Sisley

Suk - ja jeg savner altså de gode gamle dage - altid noget jeg ikke er den eneste. En ting er sikker - jeg går ikke frivilligt i byen uden at drikke; så bliver jeg hellere hjemme.

Anmeld

27. november 2009

Mca<3

Nææ jeg kan heller ikke rigtigt nikke genkendende til det  Savner det ikke , har ikke drukket de 9 mdr jeg var gravid og har stadig ikke festet 8 mdr efter da jeg ammer ..  For første gang efter jeg har født skal jeg ud i aften uden baby   Skal til julefrokost med jobbet ,, meen vælger at tage bilen ,, Kald mig kedlig

Anmeld

27. november 2009

Tina2

Jeg er også en der gerne vil ha det er lidt vildt til fester, men da jeg var gravid faldt detmig egentlig ganske naturligt at slappe lidt af:-)

Tro mig, når du har født og er stoppet med at amme, så trænger du for vildt til at komme ud og fyre den af, og det er fantastisk at komme afsted igen:-))))) Så glæd dig over at du har en bebs i maven og ikke skal døje med tømmermænd i år og glæd dig så til du kan komme afsted og lufte dig igen:-)

Anmeld

27. november 2009

Honningblomst

Jeg er så en af dem der sagtens kan more mig ud at drikke....så jeg har aldrig haft det skidt med at mangle alkohol...

Knus Eva.

Anmeld

27. november 2009

Lone Jakobsen

jeg er en af dem der bare aldrig har drukket ret meget...så for mig har det været en dejlig undskyldning for slet ikke at drikke noget.

Anmeld

27. november 2009

Tina2

Eva skriver:

Jeg er så en af dem der sagtens kan more mig ud at drikke....så jeg har aldrig haft det skidt med at mangle alkohol...

Knus Eva.

Præcis, det lærer man vist efter man bli'r mor:-)

Knus Tina (som skal til julefrokost her om lidt OG køre hjem, så ædru julefrokost til mig:-))

Dog ikke ædru julefrokost imorgen;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.