Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anna-jonas skriver: Hjemmelavet pizza...........................det er da uhyre nemt. Vi skal have kylling i karry med ris og naan brød............mums.
Hjemmelavet pizza...........................det er da uhyre nemt.
Vi skal have kylling i karry med ris og naan brød............mums.
Pizza er også altid godt, men det gider Niklas Emil bare ikke æv æv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vinker skriver: Jeg kan bare slet ikke hitte på hvad Niklas Emil og jeg skal have at spise i aften Nogen der lige har en god ide til noget der ikke er alt alt for kompliceret af lave ???
Jeg kan bare slet ikke hitte på hvad Niklas Emil og jeg skal have at spise i aften Nogen der lige har en god ide til noget der ikke er alt alt for kompliceret af lave ???
Fiske frikadeller med kartoffler og smørsovs og remoulade( det plejer jeg altid at lave når Milan og jeg er alene, for faren kan jo ikke spise fisk)
-Vi skal have boller i karry her...MMMmmmmm
Knus
Jules skriver: I skal være meget velkomne Mette
I skal være meget velkomne Mette
Åhhh.............søde. Det ville være frygtlig hyggeligt.................men siden jeg stadig ikke kan gå 20 skridt uden at puste som en blæsebælg, så må vi hellere blive hjemme.
Apples skriver: Fiske frikadeller med kartoffler og smørsovs og remoulade( det plejer jeg altid at lave når Milan og jeg er alene, for faren kan jo ikke spise fisk) -Vi skal have boller i karry her...MMMmmmmm Knus
Ikke en hel dum ide - Niklas Emil plejer at være glad for fiskefrikadeller og herhjemme spiser faderen heller ikke fisk
Vinker skriver: Ikke en hel dum ide - Niklas Emil plejer at være glad for fiskefrikadeller og herhjemme spiser faderen heller ikke fisk
Altså hvad sker der for de mænd??? Jeg ELSKER fisk, og specielt sushi- så Milan må bare IKKE blive en fiskehader
Men ja det er jo nemt at lave....Bare køb et par gode færdiglavede hos fiskehandleren, og skræl kartofflerne når NE ikke er hjemme så går det hurtigt og det er jo sundt
Held og lykke med aftensmaden- jeg vil igang med at lave 3 dobbelt chokolade muffins MUMS
-Anita
igår fik vi pasta og kødsovs med grønsager i det skal jeg nok os have i aften hvis jeg stadigvæk har det dårligt sener fordi så skal sønnen og manden alene til fødselsdag... og det er jo os nemt at lave og bettemanden kan sikkert lide kødsovs..
Vi skal ud at spise. Så det kan i da også gøre har jeg nogen gange været med Emil, smadre hyggeligt
grinbidderen skriver: igår fik vi pasta og kødsovs med grønsager i det skal jeg nok os have i aften hvis jeg stadigvæk har det dårligt sener fordi så skal sønnen og manden alene til fødselsdag... og det er jo os nemt at lave og bettemanden kan sikkert lide kødsovs..
Tror faktisk det ender med noget ala pasta og kødsovs for ja det plejer han at kunne lide
God bedring med dig
suanne85 skriver: Vi skal ud at spise. Så det kan i da også gøre har jeg nogen gange været med Emil, smadre hyggeligt
Kunne også være super hyggeligt at tage ud og spise, men jeg har stort set ikke sovet i nat så orker det bare ikke. Skal også hente Morten ved toget ca kl 19 så ska lige ha det hele til at hænge sammen
Vinker skriver: Kunne også være super hyggeligt at tage ud og spise, men jeg har stort set ikke sovet i nat så orker det bare ikke. Skal også hente Morten ved toget ca kl 19 så ska lige ha det hele til at hænge sammen
Så spiser i bare på vejen efter ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128