Hva ska vi ha at spise i aften???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2009

Vinker

Anna-jonas skriver:

Hjemmelavet pizza...........................det er da uhyre nemt.

Vi skal have kylling i karry med ris og naan brød............mums.

Pizza er også altid godt, men det gider Niklas Emil bare ikke  æv æv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Fenris

Vinker skriver:

Jeg kan bare slet ikke hitte på hvad Niklas Emil og jeg skal have at spise i aften  Nogen der lige har en god ide til noget der ikke er alt alt for kompliceret af lave ???

Fiske frikadeller med kartoffler og smørsovs og remoulade( det plejer jeg altid at lave når Milan og jeg er alene, for faren kan jo ikke spise fisk)

-Vi skal have boller i karry her...MMMmmmmm

Knus

Anmeld

27. november 2009

anna-jonas

Jules skriver:

I skal være meget velkomne Mette

Åhhh.............søde. Det ville være frygtlig hyggeligt.................men siden jeg stadig ikke kan gå 20 skridt uden at puste som en blæsebælg, så må vi hellere blive hjemme.

Anmeld

27. november 2009

Vinker

Apples skriver:

Fiske frikadeller med kartoffler og smørsovs og remoulade( det plejer jeg altid at lave når Milan og jeg er alene, for faren kan jo ikke spise fisk)

-Vi skal have boller i karry her...MMMmmmmm

Knus

Ikke en hel dum ide - Niklas Emil plejer at være glad for fiskefrikadeller og herhjemme spiser faderen heller ikke fisk

Anmeld

27. november 2009

Fenris

Vinker skriver:

Ikke en hel dum ide - Niklas Emil plejer at være glad for fiskefrikadeller og herhjemme spiser faderen heller ikke fisk

Altså hvad sker der for de mænd??? Jeg ELSKER fisk, og specielt sushi- så Milan må bare IKKE blive en fiskehader

Men ja det er jo nemt at lave....Bare køb et par gode færdiglavede hos fiskehandleren, og skræl kartofflerne når NE ikke er hjemme så går det hurtigt og det er jo sundt

Held og lykke med aftensmaden- jeg vil igang med at lave 3 dobbelt chokolade muffins MUMS

-Anita

Anmeld

27. november 2009

grinbidderen

igår fik vi pasta og kødsovs med grønsager i det skal jeg nok os have i aften hvis jeg stadigvæk har det dårligt sener fordi så skal sønnen og manden alene til fødselsdag... og det er jo os nemt at lave og bettemanden kan sikkert lide kødsovs..

Anmeld

27. november 2009

Vingummien

Vi skal ud at spise. Så det kan i da  også gøre har jeg nogen gange været med Emil, smadre hyggeligt

Anmeld

27. november 2009

Vinker

grinbidderen skriver:

igår fik vi pasta og kødsovs med grønsager i det skal jeg nok os have i aften hvis jeg stadigvæk har det dårligt sener fordi så skal sønnen og manden alene til fødselsdag... og det er jo os nemt at lave og bettemanden kan sikkert lide kødsovs..

Tror faktisk det ender med noget ala pasta og kødsovs for ja det plejer han at kunne lide

God bedring med dig

Anmeld

27. november 2009

Vinker

suanne85 skriver:

Vi skal ud at spise. Så det kan i da  også gøre har jeg nogen gange været med Emil, smadre hyggeligt

Kunne også være super hyggeligt at tage ud og spise, men jeg har stort set ikke sovet i nat så orker det bare ikke. Skal også hente Morten ved toget ca kl 19 så ska lige ha det hele til at hænge sammen

Anmeld

27. november 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Kunne også være super hyggeligt at tage ud og spise, men jeg har stort set ikke sovet i nat så orker det bare ikke. Skal også hente Morten ved toget ca kl 19 så ska lige ha det hele til at hænge sammen

Så spiser i bare på vejen efter ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.