Hva ska vi ha at spise i aften???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. november 2009

Vinker

Jeg kan bare slet ikke hitte på hvad Niklas Emil og jeg skal have at spise i aften  Nogen der lige har en god ide til noget der ikke er alt alt for kompliceret af lave ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Jules

Hmmm...

Vi blir 7 til aftensmad i aften... Så ved ikke om det er for stort et projekt til 2!

Vi skal have cafe burger(altså med ciabattaboller) og ovnbagte kartofler Uhhhmmm ... Nu blev jeg sulten...

Anmeld

27. november 2009

anna-jonas

Jules skriver:

Hmmm...

Vi blir 7 til aftensmad i aften... Så ved ikke om det er for stort et projekt til 2!

Vi skal have cafe burger(altså med ciabattaboller) og ovnbagte kartofler Uhhhmmm ... Nu blev jeg sulten...

Thanks....................nu blev jeg også lige sulten. Hvornår skal vi komme???

Anmeld

27. november 2009

Mutti2

Vinker skriver:

Jeg kan bare slet ikke hitte på hvad Niklas Emil og jeg skal have at spise i aften  Nogen der lige har en god ide til noget der ikke er alt alt for kompliceret af lave ???

Boller i carry eller risengrød

MUMS

Anmeld

27. november 2009

anna-jonas

Vinker skriver:

Hjemmelavet pizza...........................det er da uhyre nemt.

Vi skal have kylling i karry med ris og naan brød............mums.

Anmeld

27. november 2009

oo

uhm, vi skal have ungarsk gullasch og ris det er så dejlig nemt, det skal "bare" stå og boble halvanden time og så er det færdigt

Anmeld

27. november 2009

Barbamama

ved ikke hvor sundt det er men det her er nemt: Køb en pakke orientalsk risret, følg opkriften, put risretten i røde peberfrugter, lidt revet ost på og så i ovnen til osten er gylden. Mums.....

Anmeld

27. november 2009

Jules

Anna-jonas skriver:

Thanks....................nu blev jeg også lige sulten. Hvornår skal vi komme???

I skal være meget velkomne Mette

Anmeld

27. november 2009

Vinker

Milla-Victoria's mor skriver:

Boller i carry eller risengrød

MUMS

Sjovt nok så har vi bare lige fået begge ting - fik boller i karry både tirsdag og onsdag og risengrød sidste weekend  men ellers gode forslag

Anmeld

27. november 2009

Vinker

Jules skriver:

Hmmm...

Lækkert men vi har også bare lige fået hjemmelavet burger i sidste weekend og det er ikke lige mad for Niklas Emil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.