Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan bare slet ikke hitte på hvad Niklas Emil og jeg skal have at spise i aften Nogen der lige har en god ide til noget der ikke er alt alt for kompliceret af lave ???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hmmm...
Vi blir 7 til aftensmad i aften... Så ved ikke om det er for stort et projekt til 2!
Vi skal have cafe burger(altså med ciabattaboller) og ovnbagte kartofler Uhhhmmm ... Nu blev jeg sulten...
Jules skriver: Hmmm... Vi blir 7 til aftensmad i aften... Så ved ikke om det er for stort et projekt til 2! Vi skal have cafe burger(altså med ciabattaboller) og ovnbagte kartofler Uhhhmmm ... Nu blev jeg sulten...
Thanks....................nu blev jeg også lige sulten. Hvornår skal vi komme???
Vinker skriver: Jeg kan bare slet ikke hitte på hvad Niklas Emil og jeg skal have at spise i aften Nogen der lige har en god ide til noget der ikke er alt alt for kompliceret af lave ???
Boller i carry eller risengrød
MUMS
Hjemmelavet pizza...........................det er da uhyre nemt.
Vi skal have kylling i karry med ris og naan brød............mums.
uhm, vi skal have ungarsk gullasch og ris det er så dejlig nemt, det skal "bare" stå og boble halvanden time og så er det færdigt
ved ikke hvor sundt det er men det her er nemt: Køb en pakke orientalsk risret, følg opkriften, put risretten i røde peberfrugter, lidt revet ost på og så i ovnen til osten er gylden. Mums.....
Anna-jonas skriver: Thanks....................nu blev jeg også lige sulten. Hvornår skal vi komme???
I skal være meget velkomne Mette
Milla-Victoria's mor skriver: Boller i carry eller risengrød MUMS
Sjovt nok så har vi bare lige fået begge ting - fik boller i karry både tirsdag og onsdag og risengrød sidste weekend men ellers gode forslag
Lækkert men vi har også bare lige fået hjemmelavet burger i sidste weekend og det er ikke lige mad for Niklas Emil
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128