Er det bar mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2009

Rikkemor89

Tvilling

Skal til jordemor her på tirsdag klokken 14.30

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Mira0911

Så synes jeg du skal snakke med din jordmoder.. Godt nok er det længe at skal vente... Eller ring til Svanger afd.

Anmeld

27. november 2009

Tvilling

Puha så må du få hendes hjælp, det er da trods alt lidt tættere på end januar. Sådanne nogle båt hoveder deroppe...

Anmeld

27. november 2009

Rikkemor89

Min jdm sagde a jeg skulle holde mig i ro indtil tiden på Tirsdag, så det må jeg jo bar gøre, men hold kæft jeg har mange smerter :/

Jeg har så svært ved at gå a man skulle tro det var lyv :/

Anmeld

27. november 2009

Leneur

ThulinJust skriver:

Min jdm sagde a jeg skulle holde mig i ro indtil tiden på Tirsdag, så det må jeg jo bar gøre, men hold kæft jeg har mange smerter :/

Jeg har så svært ved at gå a man skulle tro det var lyv :/

Uagtet hvor i landet du bor, så mener jeg at alle læger har noget der hedder akuttider, netop fordi du kan komme ud for noget man ikke lige regner med. Det beror vel også på om det var selve lægen eller sekretæren du snakkede med??? Ellers må du ringe til din læge i morgen tidlig igen i selve telefontiden og snakke med ham/hende, så du kan få noget hjælp, for det lyder da til at det ikke er noget du kan rende med alt for længe... håber det lykkes at komme igennem og så må du gerne lige smide en update i morgen.

Anmeld

27. november 2009

Rikkemor89

Leneur

Jeg ringede netop i telefontiden fordi jeg gerne ville snakke med lægen selv, men det kunne jeg ikk, fordi når det ikk lyd til a være slemt sagde hun, så kunne jeg ikk spilde lægens tid, jeg sagde til hende, a jeg havde så ondt a jeg næsten ikk kunne gå & det føles som om a mine ben de sov under mig, men hun sagde bar a de havde en tid i januar & sådan var det & så smækkede hun på, dumme kælling. Kan desværre ikk ringe i morgen til ham, fordi det er Lørdag, men snakkede med min busdame om det, hun mente jeg skulle ringe til lægevagten, men hvad hjælper det tænker jeg ? Har tid ved min jdm Tirsdag klokken 14.30. så lad os håbe hun kan hjælpe mig. Indtil skal jeg holde mig i ro. Jeg har så ondt a jeg ikk kan ligge på siden mere, uden jeg skal have en dyne eller en pude til a støtte min lænd :/

Tror sku uden tvivl det er bækkenløsning :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.