Er det bar mig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. november 2009

Rikkemor89

Hej i skønne kvinder her inde (:

Jeg er på kontant hjælp & der skal man søge noget arbejde, så det gør jeg inde i Skive & jeg bor i Lem, så det er et stykke fra hvor jeg bor, men det er ikk et problem, men så kommer problemet, det er a jeg skal tage en bus & fra bussen skal jeg gå ned til det der hedder Jobhuset & det er første gang i dag jeg har gjort det, fordi jeg ellers har vært i pratik, men jeg har så ondt i mit bækken a jeg føler mine ben de er ved at falde sammen :/ Så ringer jeg til lægen & siger a jeg har det på den måde, så siger de a de har ikk tid før i Januar. er det ikk bar for dårligt, eller er det bare mig ?  Håber i kan hjælpe mig lidt (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Mira0911

ThulinJust skriver:

Hej i skønne kvinder her inde (:

Jeg er på kontant hjælp & der skal man søge noget arbejde, så det gør jeg inde i Skive & jeg bor i Lem, så det er et stykke fra hvor jeg bor, men det er ikk et problem, men så kommer problemet, det er a jeg skal tage en bus & fra bussen skal jeg gå ned til det der hedder Jobhuset & det er første gang i dag jeg har gjort det, fordi jeg ellers har vært i pratik, men jeg har så ondt i mit bækken a jeg føler mine ben de er ved at falde sammen :/ Så ringer jeg til lægen & siger a jeg har det på den måde, så siger de a de har ikk tid før i Januar. er det ikk bar for dårligt, eller er det bare mig ?  Håber i kan hjælpe mig lidt (:

Hold da op.... Hvis det var mig, var jeg bare rigtig bestemt og sagde jeg ville gerne kigges på...

Jeg havde banket i bordet... Men ja læger kan være så presset at de må sige fra, men lige frem en måned har jeg aldrig hørt før...

Anmeld

27. november 2009

Tvilling

øh huskede du at sige du var gravid??. Det undre mig meget hernede, skal man jo næsten stille med det samme hvis der er der mindste fordi man er gravid. Den følelse har jeg. Og efter min mening nej det er ikke bare dig!! Hvis der er noget med dit bækken, skal du da ses.....

Knuz Tvilling 11+5

Anmeld

27. november 2009

Rikkemor89

MoarJ

Jeg sagde oss til hende at jeg ikk kunne vente i så lang tid, fordi a jeg følte a mine ben de ikk kunne bære mig. & jeg har kun gået omkring 500m så det jo ikk så langt :/

Anmeld

27. november 2009

Rikkemor89

online Tvilling

Ja jeg sagde a jeg var gravid & hvor langt jeg var henne, men hun sagde vi kan ikk gøre mere for dig end a give dig en tid i Januar, så sagde jeg a det kunne jeg sku ikk vente på, så blev hun sur & lagde på.

Anmeld

27. november 2009

Mira0911

For dårligt... Man smækker ikke røret på, som læge lytter man og råder folk... og tager da også imod patient tider...

Hmm... Jeg vil skifte læge.. Det vil jeg slet ikke finde mig i...

Anmeld

27. november 2009

Rikkemor89

Ja det synes jeg oss, men problmet det er a der er ikk flere læger her i Skive som har åbent for tilgang, så skal jeg til Viborg & der er lidt langt.

Anmeld

27. november 2009

Mira0911

ThulinJust skriver:

Ja det synes jeg oss, men problmet det er a der er ikk flere læger her i Skive som har åbent for tilgang, så skal jeg til Viborg & der er lidt langt.

Ja det kan jeg godt se... Hehe jeg kommer selv bare skive... Har ikke boet der side 1986...

Anmeld

27. november 2009

Rikkemor89

Okay, men det er pisse træls a det er sådan her i Skive.

Jeg kunne sætte mig ned for at tude, fordi jeg føler virkelig ikk a de tager det seriøst.

Anmeld

27. november 2009

Tvilling

Jeg ved godt det måske ikke er optimalt, men da jeg var i tvivl om spunken s velbefinden og egen læge sagde se an ringede jeg til svangre amb, og jeg kom til med det samme. Var det en mulighed at kontakte din jordmor??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.