Kønsscanning veloverstået c',)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2009

Ansemusen

Rosa skriver:

Det kan jeg SAGTENS huske! Pludselig får den lille nemlig personlighed som du skriver... Nu må vi se på fredag om de ændrer mening eller om vi virkelig skal have en pige som de sagde første gang

Knus og kram

Hvordan tror du du vil have det med hvis det viser sig at være en dreng, nu du jo har forventet en lille prinsesse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Hvordan tror du du vil have det med hvis det viser sig at være en dreng, nu du jo har forventet en lille prinsesse?

Hehe, vi har pjattet meget med det herhjemme, og min første tanke vil nok være "åhh nej da!" - mest fordi jeg allerede har investeret i en del pigetøj af den fine hjemmehæklede slags   Og derefter vil jeg skrupgrine

Sagen er jo at det ville være præcis lige så fantastisk med en dreng!!!

Vi har pjattet lidt emd at det VÆRSTE der kunne ske var at der var noget alvorligt galt med den lille så den skulle ud. Det NÆST værste ville være hvis der var noget galt med den som den kunne leve med og det TREDIEværste ville være hvis det var en dreng Men det er jo kun fordi vi i vores hoveder er SÅ indstillede på at vi skal være forældre til en lille pige - og en dreng ville ikke blive elsket et nanogram mindre!

Anmeld

18. december 2009

Ansemusen

Vil ikke lige oprette en helt ny tråd med det, men vil da bare lige nævne at vi var til MD igår torsdag, som gik rigtig godt som forventet  Men uanset hvad, så var det jo dejligt at se vores lille pus ligge derinde og have det godt  Til sidst var det en studerende der scannede for øvelsens skyld mens den rigtige scanningsjordemoder gik ud for at regne tallene sammen på computeren. Der kunne vi se at han lå og fægtede med arme og ben og imens kunne jeg mærke det indeni  Helt vildt sjovt at se hvad det er jeg mærker - Åhh min lille elskede drenge-mand

Anmeld

19. december 2009

Snuffler25

Ansemusen skriver:

Vil ikke lige oprette en helt ny tråd med det, men vil da bare lige nævne at vi var til MD igår torsdag, som gik rigtig godt som forventet  Men uanset hvad, så var det jo dejligt at se vores lille pus ligge derinde og have det godt  Til sidst var det en studerende der scannede for øvelsens skyld mens den rigtige scanningsjordemoder gik ud for at regne tallene sammen på computeren. Der kunne vi se at han lå og fægtede med arme og ben og imens kunne jeg mærke det indeni  Helt vildt sjovt at se hvad det er jeg mærker - Åhh min lille elskede drenge-mand

Ej hvor dejligt Lyder som en rigtig god oplevelse!
Dejligt du fik lidt "ekstra" scanning hihi. Det gjorde jeg også, dagen efter min MD scanning, fordi de ikke fik et korrekt billede af hjertets 4 kamre.. det gjorde de så dagen efter, hvor jeg havde mine forældre med - ham som scannede var bare SÅ sød og tror han blev ved en del længere end nødvendigt, fordi han kunne se hvordan både jeg, min mor og far nød synet af den lille dreng :p

Min mand var med dagen før til MDscanning og syntes det var helt iorden mine forældre kom med. Det er deres 1. barnebarn og min mor fik helt tårer øjnene, så sødt

Anmeld

26. december 2009

Ansemusen

Snuffler25 skriver:

Ej hvor dejligt Lyder som en rigtig god oplevelse!
Dejligt du fik lidt "ekstra" scanning hihi. Det gjorde jeg også, dagen efter min MD scanning, fordi de ikke fik et korrekt billede af hjertets 4 kamre.. det gjorde de så dagen efter, hvor jeg havde mine forældre med - ham som scannede var bare SÅ sød og tror han blev ved en del længere end nødvendigt, fordi han kunne se hvordan både jeg, min mor og far nød synet af den lille dreng :p

Min mand var med dagen før til MDscanning og syntes det var helt iorden mine forældre kom med. Det er deres 1. barnebarn og min mor fik helt tårer øjnene, så sødt

Ihh hvor hyggeligt! Og dejligt for dine forældre at de fik lov til at lure med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.