Ansemusen skriver:
Så var vi til kønsscanning hos Scanningsjordemoderen i går aftes. Det var bare en fantastisk oplevelse, den største af alle scanninger vi har været til!!
Det er en lille dreng der ligger derinde og gemmer sig, og jeg VIDSTE det bare!!! Har slet ikke været i tvivl, har kunne mærke at det var en dreng og har kun drømt om drengebørn på trods af at jeg altid har ønsket mig en pige, hehe! Meget mærkeligt, men moderintuitionen er vist i orden 
Vi fik en masse billeder med hjem, både 2D og 3D og en DVD af hele scanningen, også med 2D og 3D. Han så selvfølgelig lidt alienagtig ud, men vi synes han er dejlig og fin 
Hun gik ham igennem fra top til tå, og han ser bare rigtig fin, sund og rask ud! Han vejer 158 g og er 4-7 dage for tyk om maven *griner* men det betyder ingenting, sagde hun. Så vi skal have en lille tyksak 
I dag har jeg været ude og shoppe det første tøj som ikke var unisex, og for at vænne mig til at der også er meget rigtig sødt drengetøj ligesom der er til piger (har altid sukket efter pigetøj
) , købte jeg ikke fornuftigt tøj, men mest nuttet fint tøj til når vi skal ud (skjorte med butterfly med vest og bukser til, en skjorte med slips, cowboybukser, Peter Plys sutsko, en fin striktrøje osv.) Måske lidt skørt, men noget jeg havde brug for at gøre!
Billeder kommer lørdag (de glemte at give os billederne med på en CD, så dem skal vi ud og hente lørdag) 
Knus fra Mor Anna, Far Rasmus og lille drengen 
Øj, havde ellers troet du skulle have en pige(spøjst med ideer der opstår i hovedet
)
STORT tillykke med den lille skønne dreng. Det er jo fantastisk, hvad man kan se på en sådan skanning