Kønsscanning veloverstået c',)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2009

Tina2

Ansemusen skriver:

Har man ikke den følelse med en pige?? Tænker, at man vel også kigger på sin lille pige og får en masse varme følelser i maven og bliver fyldt op af kærlighed!

Under alle omstændigheder lyder det da fantastisk!!

Jo, det har man bestemt, men synes alligevel det er lidt anderledes med en dreng:-) Ikke at det er BEDRE end med en pige, for det er det samme:-)

Den måde jeg kan være sammen med min datter på (5 år) er også helt anderledes end min søn. Vi kan lave mange sjove tøseting, som min søn jo ikke gider:-)

Og begge elsker at ligge og putte i sofaen sammen med os, så dreng eller pige: Begge dele er super fantastisk:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2009

Lise

Tillykke med den fine scanning og lillemanden i maven

Jeg har aldrig været bleg for at indrømme at jeg har ønsket piger ved begge mine graviditeter, men jeg har jo en søn, og endnu en søn på vej. Så det går fantastisk!  Med det vil jeg bare sige at jeg forstår fuldstændig det med at sukke efter alt det lyserøde mv., og også mht at barnet pludselig har et køn og man kan sige han, det giver ham bare meget mere personlighed. Og som mor til jordens dejligste dreng kan jeg jo bare sige GLÆD DIG!!! Jeg glæder mig i hvert fald til at blve mor til endnu et drengebarn, der sikkert bliver ligeså uartig som sin storebror - det tog mig en uges tid denne gang at sluge at han ikke var en hende, men nu kunne det jo ikke være andeledes

Lise 

Anmeld

28. november 2009

Nybagt mor

Åh - stort tillykke, og ja - du kan godt begynde at glæde dig!! Men det gør du jo allerede, ved det godt...

Fik jo selv min lille dreng ud for 3 uger siden (også en lille tyksak på 4560 g), og der er ikke noget bedre end at have ham til at ligge og putte i armhulen  - man er helt helt solgt

Så stort tillykke med resultatet, og fortsat pøj pøj med graviditeten.

Mange hilsner fra tidligere "kommende mor" - og nu nybagt mor

Anmeld

28. november 2009

Nanna1985

Tillykke med den kommende babydreng

Anmeld

28. november 2009

lillemunk

Tillykke med lille fyr

Anmeld

28. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Stort tillykke med dit kommende drengebarn.

Jeg går jo fortsat og venter på min lille dreng. Jeg var ligeglad med kønnet, men da jeg havde vænnet mig til at det var en dreng kunne jeg slet ikke forestille mig andet, og nu glæder jeg mig bare til at se den lille nisse og synes det ville virke vildt skørt hvis jeg skulle have en pige. Hehe.. Selvom jeg ELSKER piger. I det hele taget børn.

Anmeld

28. november 2009

Munder

Ansemusen skriver:

Så var vi til kønsscanning hos Scanningsjordemoderen i går aftes. Det var bare en fantastisk oplevelse, den største af alle scanninger vi har været til!!

Det er en lille dreng der ligger derinde og gemmer sig, og jeg VIDSTE det bare!!! Har slet ikke været i tvivl, har kunne mærke at det var en dreng og har kun drømt om drengebørn på trods af at jeg altid har ønsket mig en pige, hehe! Meget mærkeligt, men moderintuitionen er vist i orden

Vi fik en masse billeder med hjem, både 2D og 3D og en DVD af hele scanningen, også med 2D og 3D. Han så selvfølgelig lidt alienagtig ud, men vi synes han er dejlig og fin
Hun gik ham igennem fra top til tå, og han ser bare rigtig fin, sund og rask ud! Han vejer 158 g og er 4-7 dage for tyk om maven *griner* men det betyder ingenting, sagde hun. Så vi skal have en lille tyksak

I dag har jeg været ude og shoppe det første tøj som ikke var unisex, og for at vænne mig til at der også er meget rigtig sødt drengetøj ligesom der er til piger (har altid sukket efter pigetøj) , købte jeg ikke fornuftigt tøj, men mest nuttet fint tøj til når vi skal ud (skjorte med butterfly med vest og bukser til, en skjorte med slips, cowboybukser, Peter Plys sutsko, en fin striktrøje osv.) Måske lidt skørt, men noget jeg havde brug for at gøre!

Billeder kommer lørdag (de glemte at give os billederne med på en CD, så dem skal vi ud og hente lørdag)

Knus fra Mor Anna, Far Rasmus og lille drengen

Øj, havde ellers troet du skulle have en pige(spøjst med ideer der opstår i hovedet)

STORT tillykke med den lille skønne dreng. Det er jo fantastisk, hvad man kan se på en sådan skanning

Anmeld

30. november 2009

Ansemusen

RGN skriver:

Stort tillykke med dit kommende drengebarn.

Jeg går jo fortsat og venter på min lille dreng. Jeg var ligeglad med kønnet, men da jeg havde vænnet mig til at det var en dreng kunne jeg slet ikke forestille mig andet, og nu glæder jeg mig bare til at se den lille nisse og synes det ville virke vildt skørt hvis jeg skulle have en pige. Hehe.. Selvom jeg ELSKER piger. I det hele taget børn.

Men så kom lille Loke jo endelig uuuud  Dejlig dejlig smuk lille dreng  som jeg er sikker på at alle herinde glæder sig til at høre om og se billeder af!

Anmeld

30. november 2009

Ansemusen

Tak allesammen! Jeg har vænnet mig lidt mere til tanken nu og glæder mig stadig til min lille dreng kommer ud om laaang tid  Har det dog stadig lidt sådan, at jeg er glad for den dreng jeg får, men samtidig lidt trist over den pige jeg så ikke får (i denne omgang i hvert fald). Ikke at jeg ikke er glad for ham, slet ikke. Men meget svært at forklare. Min Mors bedste veninde, som skal være moster til vores lille dreng, er sundhedsplejerske, og hun sagde at hun tror mine følelser er helt normale og at forskellen på mig og mange andre bare er, at jeg tør sige det højt. Det lettede meget at få at vide af en som jo besøger mødre med små børn og snakker med dem. Man er jo smadder bange for at føle noget forkert!

Billeder havde jeg lovet i lørdags, men skal lige have dem lagt over på computeren. Men de kommer, kan jo ikke lade være med at vise ham frem

Anmeld

1. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Tak søde  Det er bare helt surealistisk pludselig at vide, hvilket køn den lille har! Helt vildt mærkeligt at den pludselig får så meget mere personlighed fordi vi kan sige 'han'

Det kan jeg SAGTENS huske! Pludselig får den lille nemlig personlighed som du skriver... Nu må vi se på fredag om de ændrer mening eller om vi virkelig skal have en pige som de sagde første gang

Knus og kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.