Ihhh altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2009

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Det synes jeg også er helt ok. Jeg har også haft forældre der kom med barnevognen søndag aften, har ladet en cykel stå som de hentede senere osv...
Og hvis en forældre en dag spørger om hun må komme 10 min. tidligere næste dag så er det selvfølgelig også helt ok, jeg kan sagtens være fleksibel.

ja, naturligvis kan man være fleksibel:0) men det er sgu ikke sjovt når det bliver taget som en selvfølge:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Ja, hader sådan nogle typer.

Vores overbo er sådan en i den opgang vi bor i er der tørrerum ved trapperne, og det bliver da brugt tit af de andre i opgangen, er der optaget og hende ovenpå skal bruge det om de andres er tørt eller ej så tager hun det fandme ned fordi hendes skal hænge der.

Kommer de hjem sent om aften eller natten så kan deres dreng finde på at råbe hele vejen op i gennem opgangen, tror du hun siger noget til ham som vi andre ville? Nej da. Og sådan er de bare hele vejen igennem

Suk altså...

Anmeld

26. november 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Ja, hader sådan nogle typer.

Vores overbo er sådan en i den opgang vi bor i er der tørrerum ved trapperne, og det bliver da brugt tit af de andre i opgangen, er der optaget og hende ovenpå skal bruge det om de andres er tørt eller ej så tager hun det fandme ned fordi hendes skal hænge der.

Kommer de hjem sent om aften eller natten så kan deres dreng finde på at råbe hele vejen op i gennem opgangen, tror du hun siger noget til ham som vi andre ville? Nej da. Og sådan er de bare hele vejen igennem

Suk altså...

Anmeld

26. november 2009

Dictes mor

Det er da frækt! Der er jo en grund til at der er åbningstider!

Anmeld

26. november 2009

oo

aj! jeg mener hvis man stod udenfor og så at du var ved at åbne, kunne man jo banke på og sige undskyld, at man godt ved man er meget for tidlig på den, men om det er i orden at aflevere ungen? ikke at du rigtig kan sige nej til det, men så ved man da, at den anden er bevidst om, at det ikke er helt i orden det der er sket og at du gør hende en tjeneste.

altså! forældre tsk tsk tsk!!

Anmeld

26. november 2009

anna-jonas

Synes sgu' det er helt uhyrligt, hvad folk tillader sig. Hvis det gentager sig, skal du da lige ridse et par ting op med det forældrepar. Mage til frækhed.................*fnys*

Anmeld

26. november 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

Synes sgu' det er helt uhyrligt, hvad folk tillader sig. Hvis det gentager sig, skal du da lige ridse et par ting op med det forældrepar. Mage til frækhed.................*fnys*

Det er heldigvis kun sket den ene gang, men sker det igen siger jeg helt sikkert noget til dem.
Blev bare så overrasket over kommentaren ...men pyt med det..... at jeg blev helt mundlam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.