Ihhh altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. november 2009

TbCp

Har et barn i dagpleje hvis mor en dag kom med ham 10 min. før jeg åbner...

Hendes kommentar "ja jeg er lidt tidlig på den, men pyt med det"

Jeg kiggede bare på hende og vidste slet ikke hvad jeg skulle sige.... Synes faktisk det er vildt frækt!

Så nu låser jeg ikke døren op før jeg rent faktisk åbner kl. 7.15!

Man går da heller ikke bare ind i Bilka eller en hvilken som helst anden butik 10 min. før åbningstid?! Eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

Karo

Nej hvor frækt

Selv om hun ved du er hjemme så kommer man ikke med sit barn før tid. Du åbner jo først 7. 15 og ikke 7.05. Syndes det er en rigtig god ide at låse døren.

Anmeld

26. november 2009

TbCp

Karo skriver:

Nej hvor frækt

Selv om hun ved du er hjemme så kommer man ikke med sit barn før tid. Du åbner jo først 7. 15 og ikke 7.05. Syndes det er en rigtig god ide at låse døren.

Nej vel.... det ville jeg da aldrig selv gøre.

Uha jeg har mange gode "dagpleje-historier" Nogle folk tror man er tilgængelig døgnets 24 timer fordi man jo alligevel bare er hjemme

Anmeld

26. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Nej vel.... det ville jeg da aldrig selv gøre.

Uha jeg har mange gode "dagpleje-historier" Nogle folk tror man er tilgængelig døgnets 24 timer fordi man jo alligevel bare er hjemme

Frækt at gøre det. Så skulle du være gartnere, kunder tror sgu at de sælger blomster kl 10 om aften hvis de lige kommer forbi

Da min mor var dagpleje da jeg var lille der kunne folk bare ja direkte skide på dem, der var der ikke tider osv på som i dag, vildt at tænke på. Der var der nogle der først hentede deres under efter 18 fordi de liiige skulle handle ind først

Anmeld

26. november 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Frækt at gøre det. Så skulle du være gartnere, kunder tror sgu at de sælger blomster kl 10 om aften hvis de lige kommer forbi

Da min mor var dagpleje da jeg var lille der kunne folk bare ja direkte skide på dem, der var der ikke tider osv på som i dag, vildt at tænke på. Der var der nogle der først hentede deres under efter 18 fordi de liiige skulle handle ind først

Nogle mennesker altså

Var på kursus med en masse andre dagplejere en gang, en af dem fortalte om et forældre par der gik over i hendes have og legede i weekenden..... de troede åbenbart at dagplejerens have var en offentlig legeplads

Anmeld

26. november 2009

Ni-ko-li-ne

jeg kunne aldrig drømme om at komme med Nikoline før vores dp har åben!!

den ene dag skulle vi bruge Nikoline´s sovevogn, så skrev jeg lige om det var ok vi hentede den (står i åben carport).... men det var jo heller ikke noget som forstyrrede dem på den måde..

jeg går meget op i at skille tingene ad! i skal sgu da også have fri og privatliv selvom i passer børn hjemme!!

Anmeld

26. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Nogle mennesker altså

Var på kursus med en masse andre dagplejere en gang, en af dem fortalte om et forældre par der gik over i hendes have og legede i weekenden..... de troede åbenbart at dagplejerens have var en offentlig legeplads

Ej der er altså bare nogle mennesker de tænker bare ikke særlig langt, er også tit dem der tror de skal tromle en i super markeder osv, for dem er det tit kun dem der fungere.

Var godt nok blevet tosset hvis de havde leget i min have

Anmeld

26. november 2009

TbCp

Det synes jeg også er helt ok. Jeg har også haft forældre der kom med barnevognen søndag aften, har ladet en cykel stå som de hentede senere osv...
Og hvis en forældre en dag spørger om hun må komme 10 min. tidligere næste dag så er det selvfølgelig også helt ok, jeg kan sagtens være fleksibel.

ka-ri-na skriver:

jeg kunne aldrig drømme om at komme med Nikoline før vores dp har åben!!

den ene dag skulle vi bruge Nikoline´s sovevogn, så skrev jeg lige om det var ok vi hentede den (står i åben carport).... men det var jo heller ikke noget som forstyrrede dem på den måde..

jeg går meget op i at skille tingene ad! i skal sgu da også have fri og privatliv selvom i passer børn hjemme!!

Anmeld

26. november 2009

TbCp

Ja dem hvor hele verden kun drejer rundt for deres skyld

suanne85 skriver:

Ej der er altså bare nogle mennesker de tænker bare ikke særlig langt, er også tit dem der tror de skal tromle en i super markeder osv, for dem er det tit kun dem der fungere.

Var godt nok blevet tosset hvis de havde leget i min have

Anmeld

26. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Ja dem hvor hele verden kun drejer rundt for deres skyld

Ja, hader sådan nogle typer.

Vores overbo er sådan en i den opgang vi bor i er der tørrerum ved trapperne, og det bliver da brugt tit af de andre i opgangen, er der optaget og hende ovenpå skal bruge det om de andres er tørt eller ej så tager hun det fandme ned fordi hendes skal hænge der.

Kommer de hjem sent om aften eller natten så kan deres dreng finde på at råbe hele vejen op i gennem opgangen, tror du hun siger noget til ham som vi andre ville? Nej da. Og sådan er de bare hele vejen igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.