Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anna-jonas skriver: Åhhh...........han ryger vel ikke?? Det forværre det 10 gange. Har aldrig prøvet at have en lungebetændelse, men jeg skal love for, at det gjorde nas. Som at få en kniv i ryggen, som så langsomt blev drejet rundt..........av, av. Og trætheden...........det er da helt vildt. Meget værre, end noget jeg før har prøvet. Ønsk Martin god bedring...........den stakkel.
Åhhh...........han ryger vel ikke?? Det forværre det 10 gange.
Har aldrig prøvet at have en lungebetændelse, men jeg skal love for, at det gjorde nas. Som at få en kniv i ryggen, som så langsomt blev drejet rundt..........av, av. Og trætheden...........det er da helt vildt. Meget værre, end noget jeg før har prøvet.
Ønsk Martin god bedring...........den stakkel.
nej ingen rygning her:0) heldigvis:0)
tak søde.... det skal jeg gøre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ih tillykke!! hun ER da bare dygtig den lille Ida
Og dejligt at læse, at det går fremad med dig...det er da også noget af en omgang, du har været igennem!!
ej hvor vildt de bare lige sådan er dukket op. Og selvfølgelig bliver du glad -det er skønt når ens unge udvikler sig
tillykke med tænderne! husk at passe på næsen
Jaaaah tillykke med hendes 2 første bisser Nu ska du til at passe på med sådan at stikke fingerne i munden på hende
Hvor herligt Dejligt med lidt glædeligt nyt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128