Vil i høre noget glædeligt????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. november 2009

anna-jonas

Ida har fået 2 små bisser i undermunden mens vi var indlagt...............det er bare for vildt. Er så overglad over det.......... Tænk, at man kan blive det.

Hun trivedes ellers helt VILDT godt på hospitalet.................pludrede, og grinede i et væk............og tog nogle rigtig lange lure. Så man kan ikke just sige, at vi har mærket til tandfrembruddene. Det var rent tilfældigt, at jeg mandag mærkede det, fordi hun gnaskede i min hånd.............

Åhhhh..............hvor jeg elsker den lille prut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

oo

nårh! dygtig tøs-prut-fis jamen hun er dejlig, men det er hendes mor jo også, så det er ikke så svært at forstå

Anmeld

25. november 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

nårh! dygtig tøs-prut-fis jamen hun er dejlig, men det er hendes mor jo også, så det er ikke så svært at forstå

Jamen, Trine............du skulle se hende, du ville falde pladask for hende. Hun er drøn charmernde og mild. Mit hjerte flyder vist lidt over, her til aften.....

Kram og knus til den sødeste "mom to be" i verden.

Anmeld

26. november 2009

Karo

Anna-jonas skriver:

Ida har fået 2 små bisser i undermunden mens vi var indlagt...............det er bare for vildt. Er så overglad over det.......... Tænk, at man kan blive det.

Hun trivedes ellers helt VILDT godt på hospitalet.................pludrede, og grinede i et væk............og tog nogle rigtig lange lure. Så man kan ikke just sige, at vi har mærket til tandfrembruddene. Det var rent tilfældigt, at jeg mandag mærkede det, fordi hun gnaskede i min hånd.............

Nej hvor dejligt

Har selv en lille dreng der har en kamp hver gang der skal tænder frem, så hvor må det være dejligt at de bare pludselig er der uden at i har bemærket en ændring i hendes humør.

Anmeld

26. november 2009

TbCp

Ihh det er da stort

Anmeld

26. november 2009

JustAnotherName

Der sker meget med hende for tiden.... Åh, de bliver så hurtigt store, de dejlige små. Skønt for hende, at hun slet ikke har været plaget af at tænderne kom igennem.....nogle børn bliver jo snottede og småsyge, pylrede og får måske endda lidt feber ved tandfrembrud.
Men lille Ida, hun får bare lige 2 tænder sådan helt ubemærket  

Anmeld

26. november 2009

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

jubiiiiii:0) hvor dejligt.... det har hun bare taget i stiv arm den lille dejlige Ida!!

hvordan har du det søde?

Anmeld

26. november 2009

anna-jonas

ka-ri-na skriver:

jubiiiiii:0) hvor dejligt.... det har hun bare taget i stiv arm den lille dejlige Ida!!

hvordan har du det søde?

Hej Karina!

Jeg har det bedre..........men kan stadig ikke få luft, når jeg bevæger mig for meget omkring, og er så træt som et helt alderdomshjem. Men det går fremad..................og regner med at jeg er helt på omdrejningshøjde om en uges tid.

Tak fordi du spurgte, søde Karina.

Knus Mette

Anmeld

26. november 2009

Ni-ko-li-ne

Anna-jonas skriver:

Hej Karina!

Jeg har det bedre..........men kan stadig ikke få luft, når jeg bevæger mig for meget omkring, og er så træt som et helt alderdomshjem. Men det går fremad..................og regner med at jeg er helt på omdrejningshøjde om en uges tid.

Tak fordi du spurgte, søde Karina.

Knus Mette

det er noget møg!! martin lider af AB og han har lige ligget med lungebetændelse, nu har han så raget en virus til sig som sidder på lungerne han er helt vildt træt og hoster som en søløve! det er noget skidt!

men det er godt at høre at du har det bedre! det er jeg glad for!

Anmeld

26. november 2009

anna-jonas

ka-ri-na skriver:

det er noget møg!! martin lider af AB og han har lige ligget med lungebetændelse, nu har han så raget en virus til sig som sidder på lungerne han er helt vildt træt og hoster som en søløve! det er noget skidt!

men det er godt at høre at du har det bedre! det er jeg glad for!

Åhhh...........han ryger vel ikke?? Det forværre det 10 gange.

Har aldrig prøvet at have en lungebetændelse, men jeg skal love for, at det gjorde nas. Som at få en kniv i ryggen, som så langsomt blev drejet rundt..........av, av. Og trætheden...........det er da helt vildt. Meget værre, end noget jeg før har prøvet.

Ønsk Martin god bedring...........den stakkel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.