Hvordan føles bækkenløsning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

qp

Anonym skriver:

Jeg har bare en meget skrap læge, så er bange for at blive sendt hjem igen, efter hun nok bare siger at jeg ikke skal pylre...

Og det med sikkerhedsrepræsentanten, er hellere ingen løsning, da hun faktisk lige nu er på vippen til at blive vippet af stillingen pga at hun har sladret om kollegaer osv... Sååå..

Og da jeg ikke har smerter hele tiden, men kun ved hårdt arbejde og så hver aften, så er det bare lidt svært.. Når jeg står op om morgen er der som regel ingen ting..

Har bare lyst til og tude, for ved sku ikke hvad jeg skal gøre ved det..  

Jeg kan godt forstå du er ked af det, for du gør ikke andet end hele tiden, at stille begrænsninger op - du er nødt til, at indse alvoren i din situation og handle på det... Dernæst skal du gøre din læge opmærksom på problemer snarest så vedkommende kan hjælpe dig - og det skal h*n gøre. Om det bliver til en sygemelding eller hvad i bliver enige om, må du jo finde frem til sammen med din læge.... og tro mig, jeg tror ikke der er nogle læger "der leger med ilden" når det gælder graviditetsgener, de ved jo hvad det handler om....

Håber det bedste for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Maise

Anonym skriver:

Jeg har bare en meget skrap læge, så er bange for at blive sendt hjem igen, efter hun nok bare siger at jeg ikke skal pylre...

Og det med sikkerhedsrepræsentanten, er hellere ingen løsning, da hun faktisk lige nu er på vippen til at blive vippet af stillingen pga at hun har sladret om kollegaer osv... Sååå..

Og da jeg ikke har smerter hele tiden, men kun ved hårdt arbejde og så hver aften, så er det bare lidt svært.. Når jeg står op om morgen er der som regel ingen ting..

Har bare lyst til og tude, for ved sku ikke hvad jeg skal gøre ved det..  

hmm ja det lyder ikke godt. men hvis du får ondt når du arbejder så er det ihvertfald tegn på at det er for hårdt for dig også når du har ondt om aftenen og det må du prøve at forklare din læge.

Anmeld

25. november 2009

Anonym trådstarter

qp skriver:

Jeg kan godt forstå du er ked af det, for du gør ikke andet end hele tiden, at stille begrænsninger op - du er nødt til, at indse alvoren i din situation og handle på det... Dernæst skal du gøre din læge opmærksom på problemer snarest så vedkommende kan hjælpe dig - og det skal h*n gøre. Om det bliver til en sygemelding eller hvad i bliver enige om, må du jo finde frem til sammen med din læge.... og tro mig, jeg tror ikke der er nogle læger "der leger med ilden" når det gælder graviditetsgener, de ved jo hvad det handler om....

Håber det bedste for dig

Du har så evig ret, jeg er ikke typen der går til læge hele tiden og trækker den også gerne indtil "det er for sent".... For vil jo ikke være til besvær og sæt nu jeg kom i centrum...  Jeg er den meget generte type...

Men tænker bare, at hvis jeg trækker den lidt, så jeg måske har mere ondt, så gør hun (lægen) måske noget ved det...  Ved godt jeg bare skal se og komme afsted.. Men er bare bange for at jeg ikke bliver taget alvorligt..

Anmeld

25. november 2009

qp

Anonym skriver:

Du har så evig ret, jeg er ikke typen der går til læge hele tiden og trækker den også gerne indtil "det er for sent".... For vil jo ikke være til besvær og sæt nu jeg kom i centrum...  Jeg er den meget generte type...

Men tænker bare, at hvis jeg trækker den lidt, så jeg måske har mere ondt, så gør hun (lægen) måske noget ved det...  Ved godt jeg bare skal se og komme afsted.. Men er bare bange for at jeg ikke bliver taget alvorligt..

Det skal du ikke være, for lægen tror jo ikke du kommer der for sjov, vel? .... Og du må endelig ikke gøre det til bakateller/ mindregøre problemet - vær tro mod dig selv og det barn du bærer og fortæl hende nøjagtigt hvordan du har det og hvordan det påvirker dig... stil nogle eksempler op og fortæl hende det er vigtigt for dig, at hun hører hvad du siger.

Du må endelig skrive når du har været hos lægen for jeg er da super spændt på, at høre hvordan det er gået?

Anmeld

26. november 2009

lulle1985

Anonym skriver:

sådan havde jeg det også og har stækket den en hel mdr. nu, men kan simpelthen ikke holde til og arbejde så mange timer i streg og med løft... jeg er selv blevet sygemeldt resten af min graviditet fra på mandag, og kan kun sige at på den mdr. jeg har gået og "lukket" det inde er det bare blevet værre... held og lykke, jeg håber dig og lægen kan finde en løsning der passer godt til dig...

louise 18+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.