Maise skriver:
jeg gik til læge, og blev sendt til fys. efter 1,5 måned havde det ikke ændret sig meget og samtidig med at jeg så pletblødte en del var det egentlig sygehuset det sagde at jeg skulle sygemeldes. så min sag er nok lidt anderledes. men gå til læge, evt fys og derpå få lavet en arbejdspladsvurdering som alle gravide faktisk skal have lavet af din sikkerhedsrepræsent, hvor der skal stå i hvad du må og ikke må og tal med din afd.spl. om det. dertil skal arbejdspladsvurderingen været offenlig så alle medarbejdere akn læse hvad du kan og må. Og så er det om at få opbarkning af din Afd.spl. sikkerhedsrepræsentant og kollegaer til at passe på dig fordi du har ondt og det skal de.
Jeg har bare en meget skrap læge, så er bange for at blive sendt hjem igen, efter hun nok bare siger at jeg ikke skal pylre...
Og det med sikkerhedsrepræsentanten, er hellere ingen løsning, da hun faktisk lige nu er på vippen til at blive vippet af stillingen pga at hun har sladret om kollegaer osv... Sååå..
Og da jeg ikke har smerter hele tiden, men kun ved hårdt arbejde og så hver aften, så er det bare lidt svært.. Når jeg står op om morgen er der som regel ingen ting..
Har bare lyst til og tude, for ved sku ikke hvad jeg skal gøre ved det..

Anmeld