Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nutche skriver: nå okay.... jeg stod også på venteliste til et. de sagde der var 2 år.... det tog 2 mdr
nå okay....
jeg stod også på venteliste til et. de sagde der var 2 år.... det tog 2 mdr
Okay. Vildt nok. ja så kan det næsten betale sig så
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Okay. Vildt nok. ja så kan det næsten betale sig så
ja der var lige 2 huse ledige det år, og det ene sku man overtage indenfor en måned.... de andre 5 på listen sagde nej, så jeg flyttede ind kort tid efter.
Anonym skriver: Var på længere sigt og bare en tanke. Er så meget kø på de rækkehuse, og her hvor vi bor er det tit en ventelist på flere 100 man skal stå på.
Var på længere sigt og bare en tanke. Er så meget kø på de rækkehuse, og her hvor vi bor er det tit en ventelist på flere 100 man skal stå på.
det er da bare med at få skrevet sig op.... pludselig en dag har man et hus! og hvis man har fundet på noget andet i mellemtiden kan man bare takke nej
ka-ri-na skriver: det er da bare med at få skrevet sig op.... pludselig en dag har man et hus! og hvis man har fundet på noget andet i mellemtiden kan man bare takke nej
ja det er nok rigtig nok
Anonym skriver: Kan man købe et hus hvis man desværre står i rki med en gammel gæld? Er nogen der siiger man kan hvis huset er under en vis pris om man selv tjener et vis beløb om måneden. Og så er der nogen der siger at det kan man slet ikke.
Kan man købe et hus hvis man desværre står i rki med en gammel gæld? Er nogen der siiger man kan hvis huset er under en vis pris om man selv tjener et vis beløb om måneden.
Og så er der nogen der siger at det kan man slet ikke.
hejsa
du kan ikke købe hus vis du er i rki og dem som skal have penge kan kom op til 20 år efter for at få de penge
pussekat skriver: hejsa du kan ikke købe hus vis du er i rki og dem som skal have penge kan kom op til 20 år efter for at få de penge
Nu må det ikke forståes som om at jeg ikke vil betale det til dem jeg skylder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128