Ang huskøb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Anonym trådstarter

Kan man købe et hus hvis man desværre står i rki med en gammel gæld? Er nogen der siiger man kan hvis huset er under en vis pris om man selv tjener et vis beløb om måneden.

Og så er der nogen der siger at det kan man slet ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Lone Jakobsen

umiddelbart vil det afhænge af banken og kredit foreningen. og lige for tiden er de vist ikke glade for at låne penge ud,,,, men prøv da at tage en snak med jeres bank om det.

Anmeld

25. november 2009

Anonym trådstarter

nutche skriver:

umiddelbart vil det afhænge af banken og kredit foreningen. og lige for tiden er de vist ikke glade for at låne penge ud,,,, men prøv da at tage en snak med jeres bank om det.

Er også senere hen, økonomien er ikke til det lige pt. men gælden ved rki er meget stor, har fået det pga en dum tanke da man lånede til en kæreste jeg engang havde. Så er ikke en der lige kan blive betalt af, og vil gerne have hus. Men er svært at finde nogle der lejer ud

Anmeld

25. november 2009

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Er også senere hen, økonomien er ikke til det lige pt. men gælden ved rki er meget stor, har fået det pga en dum tanke da man lånede til en kæreste jeg engang havde. Så er ikke en der lige kan blive betalt af, og vil gerne have hus. Men er svært at finde nogle der lejer ud

du kan blive slettet fra RKI hvis du påbegynder en afdragsordning.... 

Anmeld

25. november 2009

Anonym trådstarter

ka-ri-na skriver:

du kan blive slettet fra RKI hvis du påbegynder en afdragsordning.... 

Nej kun hvis jeg betaler hele beløbet

Anmeld

25. november 2009

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Nej kun hvis jeg betaler hele beløbet

okay......

men jeg er sikker på at du ikke kan købe hus i dit navn så, så vil de jo gøre krav på deres penge....

der er steder der låner penge ud til RKI registrerede, men det er til en helt anden rente

Anmeld

25. november 2009

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

jamen hvis du ikke har økonomi til at sidde i et hus....og det er vitterligt væsentligt dyrere end at leje....hvorfor så overhovedet overveje det?

hvad med at leje et rækkehus?

Anmeld

25. november 2009

Anonym trådstarter

ka-ri-na skriver:

okay......

men jeg er sikker på at du ikke kan købe hus i dit navn så, så vil de jo gøre krav på deres penge....

der er steder der låner penge ud til RKI registrerede, men det er til en helt anden rente

Okay. Det vidste jeg ikke der var

Anmeld

25. november 2009

Anonym trådstarter

nutche skriver:

jamen hvis du ikke har økonomi til at sidde i et hus....og det er vitterligt væsentligt dyrere end at leje....hvorfor så overhovedet overveje det?

hvad med at leje et rækkehus?

Var på længere sigt og bare en tanke. Er så meget kø på de rækkehuse, og her hvor vi bor er det tit en ventelist på flere 100 man skal stå på.

Anmeld

25. november 2009

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Var på længere sigt og bare en tanke. Er så meget kø på de rækkehuse, og her hvor vi bor er det tit en ventelist på flere 100 man skal stå på.

nå okay....

jeg stod også på venteliste til et. de sagde der var 2 år.... det tog 2 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.