1 årig labrador blanding bortgives.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2009

Mca<3

Har lige skrevet til hende , vender tilbage m mere info

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mammi ,,, skriver:

Jamen han skulle være rigtigt sød og rar ,,,,,   Hvis du vil gøre lidt ved det kan du få nummeret til Heidi   Det er min veninde der formidler ham ,, Jeg har desværre ikke selv mødt ham ,,, Kan bare ikke lade være med at springe til og hjælpe .. Elsker dyr og kan ikke have hvis den skulle ende uden et sted at bo ..

jeg ville nu rigtig gerne se ham på et billed først og have afvide og han kan med børn og være alee hjemme.

Anmeld

26. november 2009

LotteGabriella

Jamen han skulle være rigtigt sød og rar ,,,,,   Hvis du vil gøre lidt ved det kan du få nummeret til Heidi   Det er min veninde der formidler ham ,, Jeg har desværre ikke selv mødt ham ,,, Kan bare ikke lade være med at springe til og hjælpe .. Elsker dyr og kan ikke have hvis den skulle ende uden et sted at bo ..

det er lige præcis sådan jeg selv har det jeg vil gerne ha' hendes nr., men tror desværre ikke at jeg kan få Brian overtalt, lige meget hvor gudeskøn han er - han er vidst blevet skræmt for livet Send en mail

Anmeld

26. november 2009

Mca<3

Han kan gå sammen med hunde-katte og børn  Sød og rar ,, Trækker lidt når man går tur med ham så det skal han lære og jo han kan være alene hjemme ,,,,  Til dem der er seriøst interesseret kan i få et tlf nummer

Anmeld

26. november 2009

LotteGabriella

Mammi ,,, skriver:

Han kan gå sammen med hunde-katte og børn  Sød og rar ,, Trækker lidt når man går tur med ham så det skal han lære og jo han kan være alene hjemme ,,,,  Til dem der er seriøst interesseret kan i få et tlf nummer

han lyder dejlig og det at han trækker, det er sgu det mindste af det håber virkelig at der er nogle der vil ha' ham

Kan vi ikke aftale at hvis det ikke lykkedes at finde en ny familie, så skriver du til mig? For så vil jeg gøre alt hvad der står i min magt for at overtale manden !!!

Anmeld

26. november 2009

Mca<3

LotteGabriella skriver:

han lyder dejlig og det at han trækker, det er sgu det mindste af det håber virkelig at der er nogle der vil ha' ham

Kan vi ikke aftale at hvis det ikke lykkedes at finde en ny familie, så skriver du til mig? For så vil jeg gøre alt hvad der står i min magt for at overtale manden !!!

Jo   Deal

Anmeld

26. november 2009

LotteGabriella

Mammi ,,, skriver:

Jo   Deal

super 

Anmeld

26. november 2009

Mca<3

LotteGabriella skriver:

super 

Men prøv nu at bag voldsomt på ham  Det lyder jo perfekt hos jer

Anmeld

26. november 2009

..

Hvorfor vil de af med den?

Anmeld

26. november 2009

Mca<3

Macrolf skriver:

Hvorfor vil de af med den?

Det fungerer vist ikke med 2 hunde der hvor hun bor og hendes hun hund er kommet i løbetid så hun er vist på spanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.