1 årig labrador blanding bortgives.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.008 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Mca<3

Sort han hund , Sød og rar gives bort til den rette familie ,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

malou

WHAT?????? er han ikke hos dine forældre, moster eller et eller andet????

knus

Anmeld

26. november 2009

LotteGabriella

Mammi ,,, skriver:

Sort han hund , Sød og rar gives bort til den rette familie ,,,

øv øv, har selv måtte give mín dejlige dreng væk for 1 års tid siden, da han ikke kunne være alene hjemme og smadrede alle ting....synes at det var pisse hårdt, for selvom vi prøvede alle de råd vi fik fra hans træner, ja så var der intet der virkede

Men han er i dag i Vejle og har det super godt hos en ny familie og det er jo det vigtigste

pøj pøj, jeg håber at du finder en dejlig familie til ham

Anmeld

26. november 2009

Mca<3

LotteGabriella skriver:

øv øv, har selv måtte give mín dejlige dreng væk for 1 års tid siden, da han ikke kunne være alene hjemme og smadrede alle ting....synes at det var pisse hårdt, for selvom vi prøvede alle de råd vi fik fra hans træner, ja så var der intet der virkede

Men han er i dag i Vejle og har det super godt hos en ny familie og det er jo det vigtigste

pøj pøj, jeg håber at du finder en dejlig familie til ham

Tak ,,   det er en venindes hund   Hun må ikke ha den der hvor hun bor nu   Det sgu hårdt at skulle skille sig af med et kæledyr ,, Men dejligt i fandt et godt hjem til jeres

Anmeld

26. november 2009

Mca<3

malou skriver:

WHAT?????? er han ikke hos dine forældre, moster eller et eller andet????

knus

Jo jo ,,  Det her er ikke min

Anmeld

26. november 2009

LotteGabriella

Mammi ,,, skriver:

Tak ,,   det er en venindes hund   Hun må ikke ha den der hvor hun bor nu   Det sgu hårdt at skulle skille sig af med et kæledyr ,, Men dejligt i fandt et godt hjem til jeres

damn jeg ville ønske at jeg kunne overtale min mand til at få en ny hund...men han er blevet lidt antipartisk efter at bl.a. vores døre og sofa blev bidt i stykker

Anmeld

26. november 2009

Mca<3

LotteGabriella skriver:

damn jeg ville ønske at jeg kunne overtale min mand til at få en ny hund...men han er blevet lidt antipartisk efter at bl.a. vores døre og sofa blev bidt i stykker

Undskyld men jeg forstår godt din mand   Det ville da skræmme en hver

Anmeld

26. november 2009

LotteGabriella

Mammi ,,, skriver:

Undskyld men jeg forstår godt din mand   Det ville da skræmme en hver

LOL ja det kan du har ret i

iiih altså er sgu så nysgerrig....har du ikke et billede af ham vi kan se? Måske det også hjælper lidt på din mission

HVordan er han ellers som hund? kan han med kat og små børn og kan han være alene?

Anmeld

26. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg kunne også godt tænke mig at vide om han kan være alene hjemme og hvordan han er med at lære ting og være sammen med børn..

Anmeld

26. november 2009

Mca<3

LotteGabriella skriver:

LOL ja det kan du har ret i

iiih altså er sgu så nysgerrig....har du ikke et billede af ham vi kan se? Måske det også hjælper lidt på din mission

HVordan er han ellers som hund? kan han med kat og små børn og kan han være alene?

Jamen han skulle være rigtigt sød og rar ,,,,,    Hvis du vil gøre lidt ved det kan du få nummeret til Heidi   Det er min veninde der formidler ham ,, Jeg har desværre ikke selv mødt ham ,,, Kan bare ikke lade være med at springe til og hjælpe .. Elsker dyr og kan ikke have hvis den skulle ende uden et sted at bo ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.