Hvad synes i om dette billede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

qp

malou skriver:

Hvor er det super fint...

Jeg har det her der  ligner lidt fra da Victor var 3-4 md.. har faktisk lige bestilt det på lærred

knus til dig

Nåååh hvor fiiint .... hvor er det ærgeligt jeg ikke lavede sådan et foto da han var mindre .... men så ved man det til en anden gang hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

dorthemus

Dejligt billede, men er også enig i at din tommelfinger skal ligge henover din drengs hånd...men supersødt

Kunne også godt finde på, at hænge fotoet op - i sort/hvid.

Anmeld

25. november 2009

Cris

Jeg kan se, hvad du mener med det, men jeg synes også, at baggrunden skal ordnes   Lige nu virker det lidt for "flad" og der mangler et eller andet og jeg tror, at du kan give det lidt bedre "liv" med at arbejde lidt mere med baggrunden. Jeg glæder mig til at se næste forsøg!

Anmeld

25. november 2009

qp

Cris skriver:

Jeg kan se, hvad du mener med det, men jeg synes også, at baggrunden skal ordnes   Lige nu virker det lidt for "flad" og der mangler et eller andet og jeg tror, at du kan give det lidt bedre "liv" med at arbejde lidt mere med baggrunden. Jeg glæder mig til at se næste forsøg!

Tak alle for super KONSTRUKTIV KRITIK - fantastisk!!

Jeg har taget det til mig 100% og kan sagtens se hvad i mener og er enige om... jeg er enig!!!

Jeg smider et nyt ind når jeg engang har fået aktiveret min kreative hjernehalvdel....

Kh qp

Anmeld

25. november 2009

NaFe

vil lige vise dig nogle jeg selv har brugt som lidt inspiration... Prøv a google billeder med babyhands..der kommer så mange gode billeder op...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. november 2009

qp

Feluca09 skriver:

vil lige vise dig nogle jeg selv har brugt som lidt inspiration... Prøv a google billeder med babyhands..der kommer så mange gode billeder op...

Ejh 1000 tak - dem vil jeg helt sikkert bruge!! Super godt....

Knus til dig

Anmeld

25. november 2009

dorthemus

malou skriver:

Hvor er det super fint...

Jeg har det her der  ligner lidt fra da Victor var 3-4 md.. har faktisk lige bestilt det på lærred

knus til dig

Ejj det er også yndigt

Anmeld

25. november 2009

NaFe

qp skriver:

Ejh 1000 tak - dem vil jeg helt sikkert bruge!! Super godt....

Knus til dig

Smiler..selv tak.. Elsker sådan nogle billeder..smelter fundstændig..hehe... Så held og lykke med projektet..

Anmeld

25. november 2009

Ox.

Hvor er det bare super skønt!

Jeg skal også have dette af min datter og jeg på lærred ..

(det ser ikke så pixileret ud når man trykker på det )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. november 2009

Kaufie

qp skriver:

Jeg ville lige høre om i synes dette billede er værdt, at smide på lærred eller om jeg skal forsøge mig igen... evt nye ideer?

Hvad fortæller sådan et foto jer?

Det er jo svært for mig, at vurdere da jeg jo ved hvad det er og synes den lille klumpede hånd er såååååååååååh smask hamrende lækker...

Udover det med din finger, så synes jeg også det ville være mere roligt, hvis dit barns arm var nøgen - så man ikke ser blusekanten.

Men ellers et dejligt billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.