Hvad synes i om dette billede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.368 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. november 2009

qp

Jeg ville lige høre om i synes dette billede er værdt, at smide på lærred eller om jeg skal forsøge mig igen... evt nye ideer?

Hvad fortæller sådan et foto jer?

Det er jo svært for mig, at vurdere da jeg jo ved hvad det er og synes den lille klumpede hånd er såååååååååååh smask hamrende lækker...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Susan1978

det er et lækkert billede..

men din (hvis det er din) tommelfinger generer mit øje.. den skulle ha holdt rundt om hånden.. hvis du forstår hvad jeg mener.  

men for mig ustråler sådan et billede tryghed.

Anmeld

25. november 2009

Ni-ko-li-ne

det er et dejligt billede! helt klart et lærred værd:0)

Anmeld

25. november 2009

LauraLW

Synes ideen er super god! Også sådan noget jeg vil ha mig engang :-)

Men jeg tror nu også jeg ville prøve igen hvor din tommel ikke stikker op, og så overveje beggrunden hvis det skal op på et stort lærred.

Laura

Anmeld

25. november 2009

frk andreasen

skøn billede

Anmeld

25. november 2009

qp

Susan1978 skriver:

det er et lækkert billede..

men din (hvis det er din) tommelfinger generer mit øje.. den skulle ha holdt rundt om hånden.. hvis du forstår hvad jeg mener.  

men for mig ustråler sådan et billede tryghed.

Ja er helt med... tror jeg du har ret i, måske jeg skulle prøve igen og se hvad det blir til... men ja min hånd er jo stort set åben og den må godt holde om hans på en el anden måde... Taaak

Anmeld

25. november 2009

qp

LauraLW skriver:

Synes ideen er super god! Også sådan noget jeg vil ha mig engang :-)

Men jeg tror nu også jeg ville prøve igen hvor din tommel ikke stikker op, og så overveje beggrunden hvis det skal op på et stort lærred.

Laura

enig med dig

Anmeld

25. november 2009

vatten

Det er et skønt billede Men jeg tror jeg ville overveje at fange et med en anden baggrund, for ikke at blive irriteret over det i længden.

Anmeld

25. november 2009

qp

vatten skriver:

Det er et skønt billede Men jeg tror jeg ville overveje at fange et med en anden baggrund, for ikke at blive irriteret over det i længden.

Ja baggrundet skal klart ordnes...  Og tak

Anmeld

25. november 2009

malou

Hvor er det super fint...

Jeg har det her der  ligner lidt fra da Victor var 3-4 md.. har faktisk lige bestilt det på lærred

knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.