Kolikbørn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

Na-Wi

Tak for alle jeres råd Zoneterapi må helt sikkert afprøves, for det er godt nok hårdt at se ens søn være så ked af det, uden man kan gøre noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

TbCp

Naannaa87 skriver:

Tak for alle jeres råd Zoneterapi må helt sikkert afprøves, for det er godt nok hårdt at se ens søn være så ked af det, uden man kan gøre noget

Vær opmærksom på at det godt kan føles som om det bliver værre efter de første par gange. Det var, som skrevet, først en uges tid eftre 3. behandling at vi mærkede at det blev bedre.
Efter 1. behandling virkede det næsten som om det blev værre

Anmeld

25. november 2009

Hjaltesmor

Hjalte har haft kolik. Vi gik til lægen med ham, og lægen gav os et tip om mylicondråber.

Dannske børnelæger mener ikke, at de virker, så man anbefaler dem ikke i Danmark, men norske og svenske læger anbefaler dem. Vi tænkte, at vi højst kunne risikere at spilde pengene, så vi prøvede det og 1½ time senere var kolikken væk. Den kommer igen, når vi ikke giver ham dråberne, så jeg er ret sikker på, at det er dem, der virker.  De har virket i 2 uger nu.

Men det er jo desværre forskelligt, hvad der virker, alt efter, hvad der udløser kolikken

Anmeld

25. november 2009

Hjaltesmor

Elias"s mor skriver:

hej nu spøger jeg dumt men når de har kolik , græder de så HELE TIDEN!??? undskyld jeg spøger

Hjalte havde 2x 15 minutter i døgnet, hvor han ikke græd. Så ja det var næsten hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.