Erfaringer med Ipod Touch?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

TbCp

En anden ide kunne måske være en HTC hero

Den kan stort set det samme som en Ipod Touch.... sådan en har jeg også

Hilsen Tina..... med en IT nørd i huset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Svenne

Jeg har lige fået en Ipod touch i fødselsdagsgave af min kæreste - og jeg er super glad for den!
Jeg bruger den hver dag, når jeg kører i bus til og fra arbejde. Lige nu hører jeg lydbånd. - men ellers er den jo også fantastisk til musik! Det er også super nemt at tjekke mailen og facebook uden at skulle til at tænde computeren!
Når jeg ikke selv bruger den, er min kæreste da også hurtig til lige at låne den Han tjekker fodboldresultater o.lign.
De fleste telefoner kan meget nu - men jeg synes, det praktiske er, at det ikke koster noget at gå på nettet f.eks., når man bruger det trådløse. Det kan min tlf. altså ikke. Der kan heller ikke være så meget musik og lydbøger på en telefon!
Så herfra skal det lyde - super god gaveide til din kæreste, hvis han er vild med sådan noget

Anmeld

25. november 2009

LauraLW

TbCp skriver:

En anden ide kunne måske være en HTC hero

Den kan stort set det samme som en Ipod Touch.... sådan en har jeg også

Hilsen Tina..... med en IT nørd i huset

Åh, den er også fed... og sikkert røv dyr ik?

Jeg er bare nervøs for om han smadrer den på arbejdet... hans mobil er en arb.telefon og bliver brugt ret meget, så den er i højrisiko for at blive tabt f.eks. - Men jo, den har han vist også savlet lidt over.

Anmeld

25. november 2009

LauraLW

Svenne skriver:

Jeg har lige fået en Ipod touch i fødselsdagsgave af min kæreste - og jeg er super glad for den!
Jeg bruger den hver dag, når jeg kører i bus til og fra arbejde. Lige nu hører jeg lydbånd. - men ellers er den jo også fantastisk til musik! Det er også super nemt at tjekke mailen og facebook uden at skulle til at tænde computeren!
Når jeg ikke selv bruger den, er min kæreste da også hurtig til lige at låne den Han tjekker fodboldresultater o.lign.
De fleste telefoner kan meget nu - men jeg synes, det praktiske er, at det ikke koster noget at gå på nettet f.eks., når man bruger det trådløse. Det kan min tlf. altså ikke. Der kan heller ikke være så meget musik og lydbøger på en telefon!
Så herfra skal det lyde - super god gaveide til din kæreste, hvis han er vild med sådan noget

God pointe det med at det ikke koster at gå på nettet :-)

Jamen, er lidt i tvivl, selvom jeg nok ikke burde være det hehe. Har da en ide om at han ville synes det var noget fedt legetøj, hvor han jo netop kan tjekke mails og fodbold resultater uden at starte computeren op inden....

Anmeld

25. november 2009

TbCp

LauraLW skriver:

Åh, den er også fed... og sikkert røv dyr ik?

Jeg er bare nervøs for om han smadrer den på arbejdet... hans mobil er en arb.telefon og bliver brugt ret meget, så den er i højrisiko for at blive tabt f.eks. - Men jo, den har han vist også savlet lidt over.

Ved faktisk ikke havd den koster... men tror ikke det er værre end Ipod'en.

Men ja hvis den risikere at blive tabt er det måske ikke den bedste ide

Anmeld

26. november 2009

JonTri

Århhh gid du var min kæreste...... ønsker mig en HELT vildt i julegave, men tvivler på at jeg får den...

Hmm hvis man googler ipod touch kommer der en side, hvor man oveni prisen kan få indgraveret en txt uden beregning.

Nå, har ingen gode fif eller tanker omkring den, andet end jeg er misundelig på din mand...

/Rikke

Anmeld

26. november 2009

Sissel

Jeg har en iPod Touch og er super glad for den. Jeg har den med over alt, lissom nu hvor jeg sidder og ammer som så mange andre nætter jeg bruger den som en lille computer. Da jeg var i Australien i vinters havde jeg den med, og så søgte den selv efter trådløst Internet som jeg ku hoppe på, og så holdt jeg kontakten til dem her hjemme på den måde. Helt klart et super julegave ønske, kan ikk forestille mig andet end at han blir glad for den. Det er dog sjovest hvis I har trådløst Internet der hjemme han kan hoppe på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.