Erfaringer med Ipod Touch?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. november 2009

LauraLW

Jeg overvejer at give sådan en til min kæreste i julegave... sidste gang vi kan give hinanden dyre gaver....

Men er den fed?

Tænker at den jo er en mini computer, hvor han kan tjekke mails, nyheder, fodboldresultater etc.

Og så kan man have musik og billeder liggende...

Og hvad kan man mere?

- Men hvad er jeres erfaringer? er den pengene værd? Og vil en mand der egentlig godt kan lide teknik, men ikke har voldsomt meget af det, blive glad for sådan en?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Winnie

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig mht Ipod, da min mand sværger til Nokia  Til gengæld kan både min og mandens mobiler alt det du skriver, (jeg bruger det bare ikke). Men ved at det også afhænger af abonomentet hvad en mobil kan.

Held og lykke med at finde den perfekte gave til ham

Anmeld

25. november 2009

LauraLW

Winnie skriver:

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig mht Ipod, da min mand sværger til Nokia  Til gengæld kan både min og mandens mobiler alt det du skriver, (jeg bruger det bare ikke). Men ved at det også afhænger af abonomentet hvad en mobil kan.

Held og lykke med at finde den perfekte gave til ham

Nu er Ipod touch jo ikke en mobil, så det er ikke det der er ideen, men mere om sådan en mini computer er sagen.

Laura

Anmeld

25. november 2009

Winnie

LauraLW skriver:

Nu er Ipod touch jo ikke en mobil, så det er ikke det der er ideen, men mere om sådan en mini computer er sagen.

Laura

Ipoden er en mp4, ikke? Men hvis man har en mobil der kan det samme, hvorfor så have 2 "dimser" ? Min mand ville ikke gide at have en ekstra ting med, men måske din synes at det er vildt fedt med en Ipod? Det kan jeg jo ikke svare på...

Anmeld

25. november 2009

FruPudderkvast

LauraLW skriver:

Jeg overvejer at give sådan en til min kæreste i julegave... sidste gang vi kan give hinanden dyre gaver....

Men er den fed?

Tænker at den jo er en mini computer, hvor han kan tjekke mails, nyheder, fodboldresultater etc.

Og hvad kan man mere?

- Men hvad er jeres erfaringer? er den pengene værd? Og vil en mand der egentlig godt kan lide teknik, men ikke har voldsomt meget af det, blive glad for sådan en?

Laura

Hej!

Både min kæreste og jeg har en Ipod Touch og vi er begge meget glade for den! Vi bruger den dog begge hovedsageligt til musik, men det er fedt at der er så mange muligheder med den..

Det er jo næsten en Iphone bare uden telefonen

Så jeg synes at det er en rigtig god julegave..

Anmeld

25. november 2009

RumlesMor

Jeg har en ipod, og ja min tlf. kan da nogen af de samme ting - men den kan ikke gøre det lige så godt!

Elsker min ipod, både til musik redskab, at tjekke mails når vores faste computer er optaget, og alle de mange programmer jeg selv har installeret og bruger dagligt.

Anmeld

25. november 2009

LauraLW

Winnie skriver:

Ipoden er en mp4, ikke? Men hvis man har en mobil der kan det samme, hvorfor så have 2 "dimser" ? Min mand ville ikke gide at have en ekstra ting med, men måske din synes at det er vildt fedt med en Ipod? Det kan jeg jo ikke svare på...

Klart at det er overflædigt hvis ens mobil kan det samme - det er logisk :-)

Men mit spørgsmål er mere om selve touchen er fed, men tak for dine svar.

Laura

Anmeld

25. november 2009

LauraLW

Saped90 skriver:

Hej!

Både min kæreste og jeg har en Ipod Touch og vi er begge meget glade for den! Vi bruger den dog begge hovedsageligt til musik, men det er fedt at der er så mange muligheder med den..

Det er jo næsten en Iphone bare uden telefonen

Så jeg synes at det er en rigtig god julegave..

Mange tak for svar :-)

Tror også selv jeg ville synes den var værd at eje. - Om min kæreste synes det eller ej, det er et godt spørgsmål (selv for mig, hehe), men så længe selv touchen er pengene værd, så er det andet jo en smags sag... Tænker bare at det da er en fix lille fætter, og fedt at den kan gå på nettet.

Anmeld

25. november 2009

LauraLW

Jeg har en ipod, og ja min tlf. kan da nogen af de samme ting - men den kan ikke gøre det lige så godt!

Elsker min ipod, både til musik redskab, at tjekke mails når vores faste computer er optaget, og alle de mange programmer jeg selv har installeret og bruger dagligt.

Tak for svar.

Godt med lidt erfaring :-)

Han har kigget lidt på den der nye samsung corby, som jeg synes er ret fjollet. - For det første vil han gerne kunne gå på nettet, det kan den ikke, den har bare nogle widgets indkodet til facebook, myspace etc (som min kæreste ikke bruger), for det andet er hans mobil en arbejds mobil, og den bliver til tider tabt, og slidt rigtig meget... Så er hverken samsungen (også med touch skærm) eller en iphone særlig praktisk.- Derfor tænker jeg at touchen kunne give ham det ekstra (som hans mobil ikke kan), uden at den bliver slidt og tabt på arbejdet.

Anmeld

25. november 2009

TbCp

LauraLW skriver:

Men er den fed?

Og hvad kan man mere?

Laura

Jeg har en Ipod Touch.... den bliver pt. brugt som anlæg på mit dagplejeværelse, der har jeg lagt al mit børnemusik på.

Ellers kan den bruges som mini-omputer som du selv skriver. Jeg tager den nogle gange med i seng om aftenen hvis jeg vil tjekke baby.dk Så skal jeg ikke ligge med min bærbare.

Jeg bruger den også som adresse/tlf. bog

og så har vi haft brugt den som sådan en elektronisk billedramme indtil vi fik en rigtig. Der kan man sætte den til at vise billeder som skifter med 10 sek. mellemrum eller noget i den stil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.