Er så træt af vores hus lige nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2009

Kloster

Znuzke skriver:

Åhhh hvor jeg føler med dig!!

Jeg har et hus stående tomt i Næstved. Det har været til salg siden marts og der er ikke sket en dyt! Vi burde jo køre forbi jævnligt og ordne haven osv, men jeg gider bare slet ikke det hus, og endnu mindre at køre 100 km. hver vej for at ordne have.....

Lortekrise....

Og vildt at man kan få såden et fint hus for 795.000.....gid jeg boede i Jylland.....eller......nej - gid husene var lige så billige på Sjælland (altså undtaget mit)

Hej.

Tak, men vi bor i et total yderområde. Ja fatter det ikke, for der er ca 1 km til kommunens 2. største skole, hvor der også er butikker osv.

Jeg er reelt glad for at bo i denne her lille flække. Huset er bare ALT for lille til os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

Honningblomst

Kloster skriver:

Kunne godt overveje at få dørerne ludet... Hvis det ikke er for dyrt. Kunne godt tænke mig et lyst trægulv. Er vild glad for det mørke. Virkelig nemt, men har problemer med at sætte nogle møbler ind på det, uden det hele bliver for mørkt.

Ang dørerne, hvad stil passer så til vores slags hus??

Du har da mange gode idéer og kan godt følge dig...

Døre til et parcelhus og ikke "gamle" døre.. så jeg ville vælge glatte hvide døre med et smart håndtag. De døre I har nu er flotte men ikke til sådan et hus, synes jeg.... præcis som glatte døre ikke er pæne eller passer ind til et gammelt hus. Men jeg synes også bare at huse er flottest når man er tro imod stilen og huset.

Knus..

Anmeld

25. november 2009

Kloster

Eva skriver:

Du har da mange gode idéer og kan godt følge dig...

Døre til et parcelhus og ikke "gamle" døre.. så jeg ville vælge glatte hvide døre med et smart håndtag. De døre I har nu er flotte men ikke til sådan et hus, synes jeg.... præcis som glatte døre ikke er pæne eller passer ind til et gammelt hus. Men jeg synes også bare at huse er flottest når man er tro imod stilen og huset.

Knus..

Tak for ideerne. Har nogle ideer selv, men alt koster jo penge. Og ihh hvor jeg bare håber, jeg kunne have brugt de penge i et andet hus, hvis du forstår...

Må se, hvad jeg kan finde ud af.

Anmeld

25. november 2009

Honningblomst

Kloster skriver:

Tak for ideerne. Har nogle ideer selv, men alt koster jo penge. Og ihh hvor jeg bare håber, jeg kunne have brugt de penge i et andet hus, hvis du forstår...

Må se, hvad jeg kan finde ud af.

Det kan jeg sørme godt forstå...må være så frustrende...jeg har solgt hus to gange, den ene gang fandt vi selv køber med det samme og anden gang røg det ved første fremvisning, det var for to år siden og det endda til prisen...men jeg var blevet skør hvis jeg havde ventet længe...øv altså...håber snart det ryger..

Knus..

Anmeld

25. november 2009

Tina2

Åha det lyder bare træls!!! Er da ellers også et billigt hus, for ligger jo ikke langt ude på bøhlandet hvor der er langt til alting....

Det første jeg lagde mærke til er det mørke gulv, dørene og lofterne. De lofter har vi også i vores hus og de skal bare VÆK nu her hvor vi bygger om!!! Vi skal ha gibslofter....

Men umiddelbart kunne det måske hjælpe at male det helt hvidt. Kan I ikke slibe dørene ned og så male dem hvide? Evt finde et skide billigt lyst trægulv?

Efter min er der alt for meget træ-look i huset, og jeg tror ikke det er det unge mennesker går efter idag. Der var også en del her, men vi vidste jo hvordan vi ville have huset, så er jo igang med den helt store til- og ombygning nu....

Held og lykke med det! :-)

Anmeld

26. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Skal sælges fordi i mangler plads?

Prøv du at bo i en 2 værelses på 68 kvm med mand og barn...så mangler man plads.

Cheer up, det kunne være værre

Anmeld

26. november 2009

grinbidderen

jeg syntes nu det ser meget lækkert ud jeres hus hvis det havede ligget på sjælland så ville vi gerne købe det men vi vil gerne flytte til skælskør i hus min 120 m2..

Anmeld

26. november 2009

DK

Jeg synes også det ser fint ud. Jeg synes ikke at gulvet er så slemt, selv om et lys gulv nok havde været mere slagsbart.

Men det der helt klart stikker mig i øjnene er også dørene!! Det ville være så meget bedre hvis de var malet helt hvide. Ikke kun malet med lud. Som en anden skrev, så er der alt for meget træ i huset.

Har du hørt om det der Feng Shui? Det er sådan noget indretnings-halløj. Men der er det meget vigtigt at der er balance i boligen, altså lige dele vand/ild/træ /metal og jord. OG der er bare rigtig rigtig meget træ i jeres hus. Jeres døre, gulv, loft, spisebord, stole, køkken, kommoder! Men tilgengæld intet vand som er en god pendang til træ. Mal dørene helt hvide for at komme af med noget af træet, køb nogle klare lækre blå puder, læg en dug på bordet, og se hvordan det går. Jeres hus er pænt! I har pæne møbler, og det ligner jo ikke noget "værre noget". Det her er IKKE en kritik af jeres stil. Det handler jo bare om at få så mange som muligt til at elske jeres hus!!

Jeg ved det lyder åndsvagt, men må indrømme at det altså virker helt fantastisk!!! Min mor er uddannet i feng shui indretning, og jeg grinede sådan da hun forklarede mig det første gang. Men jeg må indrømme at det altså virker så godt, når hun "laver sin magi". lidt farver her, væk med ex. lidt "træ" der, og så bliver det helt anderledes...

Knus

Anmeld

26. november 2009

malou

Det er utroligt hvad man kan få for 800.000 i Jylland. Super hyggeligt hus... men jeg ville også male døre og lofter hvide...

knus malou

Anmeld

26. november 2009

wamse

Sikke et dejligt hus, jeg ville dog hoppe med på bølgen om det lyse/hvide. Døre, loft og gulv ville jeg gøre meget lysere. Male døre og loft hvide, og lysne gulvet i form af lyst parket gulv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.