Jeg synes også det ser fint ud. Jeg synes ikke at gulvet er så slemt, selv om et lys gulv nok havde været mere slagsbart.
Men det der helt klart stikker mig i øjnene er også dørene!! Det ville være så meget bedre hvis de var malet helt hvide. Ikke kun malet med lud. Som en anden skrev, så er der alt for meget træ i huset.
Har du hørt om det der Feng Shui? Det er sådan noget indretnings-halløj. Men der er det meget vigtigt at der er balance i boligen, altså lige dele vand/ild/træ /metal og jord. OG der er bare rigtig rigtig meget træ i jeres hus. Jeres døre, gulv, loft, spisebord, stole, køkken, kommoder! Men tilgengæld intet vand som er en god pendang til træ. Mal dørene helt hvide for at komme af med noget af træet, køb nogle klare lækre blå puder, læg en dug på bordet, og se hvordan det går. Jeres hus er pænt! I har pæne møbler, og det ligner jo ikke noget "værre noget". Det her er IKKE en kritik af jeres stil. Det handler jo bare om at få så mange som muligt til at elske jeres hus!!
Jeg ved det lyder åndsvagt, men må indrømme at det altså virker helt fantastisk!!! Min mor er uddannet i feng shui indretning, og jeg grinede sådan da hun forklarede mig det første gang. Men jeg må indrømme at det altså virker så godt, når hun "laver sin magi". lidt farver her, væk med ex. lidt "træ" der, og så bliver det helt anderledes...
Knus
Anmeld