Hej.
Har bare lige en masse frustrestioner, der lige skal ud.
Er så træt af at bo i det her hus. Har haft det til salg i næsten 2 år nu. Stadig ikke solgt! Vil sælge det pga for lidt plads. Og herved mine frustrationer...
Jeg vil så gerne have nyt sanitet på vores lille 4 m2 "store" badeværelse. Det er fra 1969, hvor huset blev bygget.
Vil også rigtig gerne have nyt skabsarrangement i baggangen. Det fik vi brugt for nok 5-7 år siden.
Kunne virkelig også godt se fornuften i en hel væg med skabe inde i soveværelset. Det kan hjælpe på alle de ting, vi har under sengen, oven på skabe, i skabe, skuffer osv osv osv.
Ville også gerne have nyt trægulv på i stuen. Det vi har nu, er mørkt. Elsker det, men har en ide om, at folk ikke synes det ser flot ud - og derved ikke vil købe vores hus. Plus at jeg synes det er lidt svært, at finde møbler der passer til et mørkt trægulv. Jeg kan menlig godt lide mørkt træ i møbler og vil gerne have mørke sofaer.
Det næste er så møblerne.... Ja en del af dem vi har, er ældre end metussalem... Og igen brugte.
Og et nyt STØRRE køkken...
Ork ork ork.... Et negativt indlæg... Men for hulen da... En positiv person kan altså også have negativ perioder i sin dag... 
Anmeld