Er så træt af vores hus lige nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. november 2009

Kloster

Hej.

Har bare lige en masse frustrestioner, der lige skal ud.

Er så træt af at bo i det her hus. Har haft det til salg i næsten 2 år nu. Stadig ikke solgt! Vil sælge det pga for lidt plads. Og herved mine frustrationer...

Jeg vil så gerne have nyt sanitet på vores lille 4 m2 "store" badeværelse. Det er fra 1969, hvor huset blev bygget.

Vil også rigtig gerne have nyt skabsarrangement i baggangen. Det fik vi brugt for nok 5-7 år siden.

Kunne virkelig også godt se fornuften i en hel væg med skabe inde i soveværelset. Det kan hjælpe på alle de ting, vi har under sengen, oven på skabe, i skabe, skuffer osv osv osv.

Ville også gerne have nyt trægulv på i stuen. Det vi har nu, er mørkt. Elsker det, men har en ide om, at folk ikke synes det ser flot ud - og derved ikke vil købe vores hus. Plus at jeg synes det er lidt svært, at finde møbler der passer til et mørkt trægulv. Jeg kan menlig godt lide mørkt træ i møbler og vil gerne have mørke sofaer.

Det næste er så møblerne.... Ja en del af dem vi har, er ældre end metussalem... Og igen brugte.

Og et nyt STØRRE køkken...

Ork ork ork.... Et negativt indlæg... Men for hulen da... En positiv person kan altså også have negativ perioder i sin dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2009

DK

Øv det lyder træls!!

Giv os da et link til salgsopstillingen, så kan det være at nogen kan se på det med friske øjne, og se et par muligheder/ideer som måske kunne gøre det lidt mere salgbart??

Af og til er det så svært at se muligheder i det man selv har kigget på hver dag i mange år!!

Anmeld

25. november 2009

Ranarupta

Hej, 

Kender godt det der med, at man ønsker nogle nye ting, der kan øge indtrykket af hjemmet - både for de nuværende ejere og for de evt. kommende ejere.
Man vil ikke bruge for mange penge på det, for hvem ved hvor længe man skal blive der og man vil heller ikke lade stå til...

Mht. det mørke gulv, så er det jo en rimelig stor udskrivning at skulle skifte det. Har I overvejet at male det med en holdbar lak/maling? Det har jeg set et par steder med virkelig fine resultater... Ellers kan man jo smække nogle mindre og lyse tæpper på gulvet.

Mht. badeværelsesmøbler så er det begrænset, hvor meget det kan løbe op i, når rummet ikke er større, men hvis fliser osv. også skal bankes ned og nyt op, så bliver det en del dyrere...

Og et langskab i soveværelset behøver heller ikke at være superdyrt. Ikea er eminente til billige og gode varer til prisen  

Anmeld

25. november 2009

Kloster

DK skriver:

Øv det lyder træls!!

Giv os da et link til salgsopstillingen, så kan det være at nogen kan se på det med friske øjne, og se et par muligheder/ideer som måske kunne gøre det lidt mere salgbart??

Af og til er det så svært at se muligheder i det man selv har kigget på hver dag i mange år!!

Hej.

Her er et link til vores hus

http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=94611382&res=b75edd27-9ad5-49ce-940d-34312d453e0c&type=list

Kloster

Anmeld

25. november 2009

Honningblomst

Kloster skriver:

Hej.

Har bare lige en masse frustrestioner, der lige skal ud.

Er så træt af at bo i det her hus. Har haft det til salg i næsten 2 år nu. Stadig ikke solgt! Vil sælge det pga for lidt plads. Og herved mine frustrationer...

Jeg vil så gerne have nyt sanitet på vores lille 4 m2 "store" badeværelse. Det er fra 1969, hvor huset blev bygget.

Vil også rigtig gerne have nyt skabsarrangement i baggangen. Det fik vi brugt for nok 5-7 år siden.

Kunne virkelig også godt se fornuften i en hel væg med skabe inde i soveværelset. Det kan hjælpe på alle de ting, vi har under sengen, oven på skabe, i skabe, skuffer osv osv osv.

Ville også gerne have nyt trægulv på i stuen. Det vi har nu, er mørkt. Elsker det, men har en ide om, at folk ikke synes det ser flot ud - og derved ikke vil købe vores hus. Plus at jeg synes det er lidt svært, at finde møbler der passer til et mørkt trægulv. Jeg kan menlig godt lide mørkt træ i møbler og vil gerne have mørke sofaer.

Det næste er så møblerne.... Ja en del af dem vi har, er ældre end metussalem... Og igen brugte.

Og et nyt STØRRE køkken...

Ork ork ork.... Et negativt indlæg... Men for hulen da... En positiv person kan altså også have negativ perioder i sin dag...

Nå, nu kikkede jeg lige på det og var det mig der var køber så ville jeg blive lidt forskrækket over sammensætning. Lyse lakerede døre som ikke passer ind i et parcelhus, men hvis I malede dem hvide ville de falde mere ind. Så ville jeg enten hive de der lofter ned(hvis der er gips over) eller male dem hvide også og så ville jeg tage det gulv af, er der ikke noget under....det ligner lidt sådan et klik-gulv og de er vidst ikke mulige at gøre meget ved..tænker male eller slibe, vel?

Så en masse maling og væk med gulvet..det var hvad jeg ville gøre og tænke der skulle laves... udover det er det da et fint hus med en dejlig udsigt...

Knus Eva

Anmeld

25. november 2009

Kloster

Eva skriver:

Nå, nu kikkede jeg lige på det og var det mig der var køber så ville jeg blive lidt forskrækket over sammensætning. Lyse lakerede døre som ikke passer ind i et parcelhus, men hvis I malede dem hvide ville de falde mere ind. Så ville jeg enten hive de der lofter ned(hvis der er gips over) eller male dem hvide også og så ville jeg tage det gulv af, er der ikke noget under....det ligner lidt sådan et klik-gulv og de er vidst ikke mulige at gøre meget ved..tænker male eller slibe, vel?

Så en masse maling og væk med gulvet..det var hvad jeg ville gøre og tænke der skulle laves... udover det er det da et fint hus med en dejlig udsigt...

Knus Eva

Hej Eva.

Tak for svar og ideer.

Ang dørerne, så er de lakerede, så de kan ikke "bare" males. Loftet er ludbehandlet rustik lofter. Og gulvet er et klik-gulv. Der er beton under det. Hvad havde du af ideer til, hvad der så skulle være på gulvet??

Kloster

Anmeld

25. november 2009

Honningblomst

Kloster skriver:

Hej Eva.

Tak for svar og ideer.

Ang dørerne, så er de lakerede, så de kan ikke "bare" males. Loftet er ludbehandlet rustik lofter. Og gulvet er et klik-gulv. Der er beton under det. Hvad havde du af ideer til, hvad der så skulle være på gulvet??

Kloster

Uha...men lofter og døre kan jo godt males hvide, så det hele er lidt mere en helhed...

Tja, gulvene...det er svært hvis ikke I vil bruge så mange penge på det, men altså,,,jeg havde lagt et lyst gulv..evt som loftet hvis ikke i maler det og så få givet dørene lud også, det kan jo lade sig gøre.. men måske det er nemmere og billigere at sætte andre døre ind og så vælge nogle der passer i stilen til huset... så det hele passer bedre sammen..

Knus..

Anmeld

25. november 2009

ekzunz

Åhhh hvor jeg føler med dig!!

Jeg har et hus stående tomt i Næstved. Det har været til salg siden marts og der er ikke sket en dyt! Vi burde jo køre forbi jævnligt og ordne haven osv, men jeg gider bare slet ikke det hus, og endnu mindre at køre 100 km. hver vej for at ordne have.....

Lortekrise....

Og vildt at man kan få såden et fint hus for 795.000.....gid jeg boede i Jylland.....eller......nej - gid husene var lige så billige på Sjælland (altså undtaget mit)

Anmeld

25. november 2009

Kloster

Eva skriver:

Uha...men lofter og døre kan jo godt males hvide, så det hele er lidt mere en helhed...

Tja, gulvene...det er svært hvis ikke I vil bruge så mange penge på det, men altså,,,jeg havde lagt et lyst gulv..evt som loftet hvis ikke i maler det og så få givet dørene lud også, det kan jo lade sig gøre.. men måske det er nemmere og billigere at sætte andre døre ind og så vælge nogle der passer i stilen til huset... så det hele passer bedre sammen..

Knus..

Kunne godt overveje at få dørerne ludet... Hvis det ikke er for dyrt. Kunne godt tænke mig et lyst trægulv. Er vild glad for det mørke. Virkelig nemt, men har problemer med at sætte nogle møbler ind på det, uden det hele bliver for mørkt.

Ang dørerne, hvad stil passer så til vores slags hus??

Anmeld

25. november 2009

Josesmor

Hej kloster

Jeg har selv købt hus for 1 år siden.. Vil nu mene de ting der skal gøres kan overskues for de fleste.. Jeg er sikker på det nok skal blive solgt på et tidspunkt.., bare hold hovedet koldt 

Det er jo en hård tid vi lever i for de fleste!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.