Jeg er så glad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

det er jeg bare så glad for at høre, og hvor ser hun bare dejlig ud 

Tak.

Ja puha en omgang nu håber jeg virkelig at hun kommer til at æde som et svin... Hun har i hvert fald flere gange efter prøvet æde sin trøje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Puha, jeg havde også vrælet som mor, hvis det var mig ...selvom jeg ville ØNSKE at jeg kunne være tapper og udstråle "det er helt okay, lille skat" ....det virker nok ikke beroligende på ens lille barn, når ma også selv græder. Men puha, det er hårdt når ens elskede lille "kød og blod" gennemgår noget svært eller har ondt.
Vi elsker jo vores små pus, og vil passe på dem. Og så er det grimt at man "lader nogen gøre ens barn ondt", selvom de selvfølgelig bare hjælper, når ens barn ligner en der tigger og bér een om at hjælpe dem og få det til at holde op.

Jeg håber det hjalp, og ikke bliver nødvendigt igen!

Og ja, når man er en lille spirrevip, så har selv få hundrede gram jo en del at sige.
Men sikke dejligt,at hun så spiste så godt. Så kan det hurtigt gå den rigtige vej igen.

Knus herfra 

Ja det skære virkelig i hjerte at stå der  Min mor var med derinde, så jeg spurgte doktoren pænt om jeg ikke godt måtte gå ud imens, men det mente lægen, ville være mere slemt for Malucca

-Og ja hver gram tæller på Malutten, og desværre rykker hun jo så også et par skridt baglæns motorisk når hun er syg. Så er lidt spændt på hvad fyssen siger imorgen....

-og et stort tilbage til jer.

Anmeld

24. november 2009

Klumpe-dumpe

susan82 skriver:

Hvor er det dejlig at Baloo nu har spist lidt, og ikke mindst at lægen vil gøre noget i dag.

Jeg sad helt med tårer i øjnene da jeg lige læste indlægget.....Kunne lige se hendes øjne for mig  Men priser mig lykkelig for at det vil hjælpe hende....mit kære fadderbarn

Kæmpe knuser til jer!!

Ja de store bedende hundeøjne..... VEÆÆÆÆL

skal vi snart lege?

Anmeld

24. november 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

ja altså, hormonerne har ikke sluppet mig endnu, for jeg begyndte lige at tude af at læse dit indlæg

hvor er det dejligt, at hun har det godt nok til at kunne koncentrere sig om at få noget i skrutten! Tante grøn er MEGET stolt - af begge sine tøser

Tante Grøn havde også tudet selv uden homon??? i kroppen, det var jo hendes lille Frk. Glæde der havde meget avvv

Anmeld

24. november 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

ej jeg tudede sgu lige lidt nu!!!

hvor er det bare øv at stå der med en lile grædende prinsesse uden at kunne forklare at det der sker er for det bedste...

men det er godt at høre at Malucca-lækker har det bedre!! hun fortjener sgu ikke at have det skidt! godt at hun spiste godt!

knus

Tak søde.

Ja det var hårdt at stå der med hende

-Da hun skulle ha´taget urinprøve gennem mave (Men nål ind i blæren) da sagde jeg intet, måske fordi hun var mindre og ikke bevist. Så der græd hun kun, da de sprittede hendes mave af.

Anmeld

24. november 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

Tak søde.

Ja det var hårdt at stå der med hende

-Da hun skulle ha´taget urinprøve gennem mave (Men nål ind i blæren) da sagde jeg intet, måske fordi hun var mindre og ikke bevist. Så der græd hun kun, da de sprittede hendes mave af.

altså! ikke mere snak om når i baby kroppen.... jeg hyler for et godt ord for tiden.....

Anmeld

24. november 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

altså! ikke mere snak om når i baby kroppen.... jeg hyler for et godt ord for tiden.....

Nåh søde, ikke mere om det nu så. -Men det gør jeg også, mpåske der er noget i luften?

Anmeld

24. november 2009

Bondepigen

Årh bette pus da. Men hun er heldigvis en sej bette pige, hun har jo klaret en hel del det lille pus. Men nu håber vi at det går fremad, og kun fremad!!!

Måske er det fordi det har hjulpet på ørerne at Emmas lille veninde kan spise igen. Håber i hvert fald det fortsætter.

fra Emma og mor.

Anmeld

24. november 2009

anna-jonas

Aaarhhhhhh.............Jeg er da vist lidt tudevorn, for sidder og kommer til at græde, fordi det har gjort så ondt på lille Malucca. Men hvor var det godt, at du kom afsted med hende. Nu skal det bare gå fremad..............så hun kan blive sit vanlige glade jeg.

Sender dig et stort knus Trine..............og et appetitvækkende møzz til Balutten.

Knus Mette

Anmeld

24. november 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Årh bette pus da. Men hun er heldigvis en sej bette pige, hun har jo klaret en hel del det lille pus. Men nu håber vi at det går fremad, og kun fremad!!!

Måske er det fordi det har hjulpet på ørerne at Emmas lille veninde kan spise igen. Håber i hvert fald det fortsætter.

fra Emma og mor.

Tak søde,

Ja jeg tror bestemt, det har gjort ondt i ørene, når hun har tygget.

Men nu ville hun jo både spise rigtig mad og spiste 200ml i flasken uden hun begyndte at græde. Inden vi tog afsted, gav min mor, hende en flaske og der drak hun 75ml og så skreg hun og tog sig til øret.

-Men det har også lige siden, væltet ud med blod og snask, det kunne det gøre de næste dage sagde lægen, så maden må jo stå sin prøve. Men bare hun får mere end en lille danon, så er vi på rette vej.

til Emma musen og til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.