Jeg er så glad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

960 visninger
23 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Klumpe-dumpe

Malucca var ved ørelægen idag. Hvor de punkterede hendes trommehinder, da der var så meget væske, at enden ville de springe eller sætte sig som betændelse

Nøj hvor hun græd, -og jeg tudede Hun lå bare der og kikkede op på mig... Og der stod bare i hendes øjne "mor få dem væk, de gør mig ondt"

Imorges vejede jeg hende, hun har tabt sig ca. 350g. Det lyder ikke af meget, men for Malucca er det lige på grænsen, til en indlæggelse -Men så her til aften, spise hun et ½ glas kartofler m. kylling og grønsager og et 1/4 glas mos. Og nu til nat drak hun 200ml mme. Åh jeg blev så glad, da hun selv åbnede munden for at få mere mad ind. Og sagde mmmm aarrrhhh.

(de sidste 4 uger har hun grædt, ved de 3-4 skefulde, jeg har fået i hende til aftensmaden)

Så nu krydser jeg virkelig for, det går den rette vej, med ørene og maden ikke mindst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

MORJESPERSEN

Hvor er det bare dejligt at høre...... Og det er godt nok meget hun har tabt sig, heldig at hun har fået lysten til mad igen

Jeg kan godt forstå at i begge græd, det må have gjort ondt....

Vi glæder os rigtig meget til at se jer d.17dec...

Skal hilse fra SO´en og ønske godbring til Malucca

Anmeld

24. november 2009

Jules

Åhhh det gør helt avs i hjertet... Kan forstille mig hvor ondt det må have gjort når man ikke kan gøre noget nu når det er for hendes eget bedste.

Hvor hun var dygtigt! Herligt at hun spiste så meget Håber hun bliver ved med det

Anmeld

24. november 2009

Milka

det er jeg bare så glad for at høre, og hvor ser hun bare dejlig ud 

Anmeld

24. november 2009

JustAnotherName

Puha, jeg havde også vrælet som mor, hvis det var mig ...selvom jeg ville ØNSKE at jeg kunne være tapper og udstråle "det er helt okay, lille skat" ....det virker nok ikke beroligende på ens lille barn, når ma også selv græder. Men puha, det er hårdt når ens elskede lille "kød og blod" gennemgår noget svært eller har ondt.
Vi elsker jo vores små pus, og vil passe på dem. Og så er det grimt at man "lader nogen gøre ens barn ondt", selvom de selvfølgelig bare hjælper, når ens barn ligner en der tigger og bér een om at hjælpe dem og få det til at holde op.

Jeg håber det hjalp, og ikke bliver nødvendigt igen!

Og ja, når man er en lille spirrevip, så har selv få hundrede gram jo en del at sige.
Men sikke dejligt,at hun så spiste så godt. Så kan det hurtigt gå den rigtige vej igen.

Knus herfra 

Anmeld

24. november 2009

susan82

Hvor er det dejlig at Baloo nu har spist lidt, og ikke mindst at lægen vil gøre noget i dag.

Jeg sad helt med tårer i øjnene da jeg lige læste indlægget.....Kunne lige se hendes øjne for mig  Men priser mig lykkelig for at det vil hjælpe hende....mit kære fadderbarn

Kæmpe knuser til jer!!

Anmeld

24. november 2009

oo

ja altså, hormonerne har ikke sluppet mig endnu, for jeg begyndte lige at tude af at læse dit indlæg

hvor er det dejligt, at hun har det godt nok til at kunne koncentrere sig om at få noget i skrutten! Tante grøn er MEGET stolt - af begge sine tøser

Anmeld

24. november 2009

Ni-ko-li-ne

ej jeg tudede sgu lige lidt nu!!!

hvor er det bare øv at stå der med en lile grædende prinsesse uden at kunne forklare at det der sker er for det bedste...

men det er godt at høre at Malucca-lækker har det bedre!! hun fortjener sgu ikke at have det skidt! godt at hun spiste godt!

knus

Anmeld

24. november 2009

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

Hvor er det bare dejligt at høre...... Og det er godt nok meget hun har tabt sig, heldig at hun har fået lysten til mad igen

Jeg kan godt forstå at i begge græd, det må have gjort ondt....

Vi glæder os rigtig meget til at se jer d.17dec...

Skal hilse fra SO´en og ønske godbring til Malucca

Tak

Vi glæder os også til at se jer.   -Og hils Soen igen

Anmeld

24. november 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Åhhh det gør helt avs i hjertet... Kan forstille mig hvor ondt det må have gjort når man ikke kan gøre noget nu når det er for hendes eget bedste.

Hvor hun var dygtigt! Herligt at hun spiste så meget Håber hun bliver ved med det

Ja jeg krydser og beder også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.