Hvad skal jeg dog foretage mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

Dinosmølf

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

malou

Joan ( Smallie ) skriver:

Hvad kom med forslag. Vi har en stor schæfer vovse, Anne på 8 måneder og Niels på 2,5 år.

Lige nu har vi en astra og den er slet ikke stor nok. Det er jo lige før knægten sidder og nusser hans far i ørene når de køre.

Men kom med nogen gode forslag til under 100000, det er jo alligevel begrænset hvad man kan få for at holde med at ryge. Men så er jeg lyd hør

hmmm... 2 barnevogne og 1 hund er jo næsten umulige odds til under 100.000- jeg kan ikke engang have 2 hunde og 1 stk barnevogn i min store mercedes.... hmmmm.... skal der kunne være 2 barnevogne?? Jeg tænker.. er det ikke lov at kører med hundebur i DK?

Anmeld

24. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Herhjemme er der virkelig stille... Hunden er gået omkuld i hans seng..

Kæresten er gået i seng, da han skal møde i nat på arbejdet... De har travlt, Ikea presser dem, så de ikke kan følge med...

Julie har jeg endelig fået til at sove, efter en lang periode, (I kampens tegn) Hun har/havde (Skal ikke glæde mig for hurtigt) en periode, hvor hun bare ikke vil sove.. Hun bliver lagt i seng omkring kl. 19 og efterfølgende af det, brugte jeg mere 4 timer hver aften på at, få hende til at sove.. Jeg gjorde alt, for at få hende til at falde til ro, intet hjalp...

Jeg tror hun er så udkørt nu, at hun sover resten af aften.. Kæresten legede med hende, da han kom hjem fra arbejde...

Jeg sidder nu i stuen, hvor der er total dødt, fjernsynet køre på kanal 4 til Tab og vind og i baggrunden høre jeg hunden vende sig i sengen...

Ellers sidder jeg bare surfer lidt rundt...

Hvad får I jeres aften til at gå med?

Jeg leger med min ftp server og skal lave perler og se tv (og være på baby.dk)

Anmeld

24. november 2009

Joan ( Smallie )

malou skriver:

hmmm... 2 barnevogne og 1 hund er jo næsten umulige odds til under 100.000- jeg kan ikke engang have 2 hunde og 1 stk barnevogn i min store mercedes.... hmmmm.... skal der kunne være 2 barnevogne?? Jeg tænker.. er det ikke lov at kører med hundebur i DK?

Der skal bare kan være 2 barnevogne i den og så skal der være god pls til ungerne og deres ben.

Og det skal ikke være en mercedes. Den skal helst være så ny så muligt og det skal ikk være en helt ny model for de har så mange baby fejl og gider ikke ligge med hovedet i motor rummet altid har sku andet at bruge min tid på.

Hmm ok gav det mening?? He he ved godt jeg er vanskelig men er helt klart mest til tyske biler men hvad er der lige at vælge imellem der der er så stor

Anmeld

24. november 2009

malou

Der skal bare kan være 2 barnevogne i den og så skal der være god pls til ungerne og deres ben.

Og det skal ikke være en mercedes. Den skal helst være så ny så muligt og det skal ikk være en helt ny model for de har så mange baby fejl og gider ikke ligge med hovedet i motor rummet altid har sku andet at bruge min tid på.

Hmm ok gav det mening?? He he ved godt jeg er vanskelig men er helt klart mest til tyske biler men hvad er der lige at vælge imellem der der er så stor

griner nej mercedes er sgu for dyr.... jeg tænker lidt en Scoda Okt. st.car - det er jo WW/Audi der laver den nu... en god og fornuftigt st.car til gode penge??

knus malou

Anmeld

24. november 2009

Joan ( Smallie )

malou skriver:

griner nej mercedes er sgu for dyr.... jeg tænker lidt en Scoda Okt. st.car - det er jo WW/Audi der laver den nu... en god og fornuftigt st.car til gode penge??

knus malou

Ja de er bare ikke stor nok.  Der kan ikke være 2 vogne i dem stellet på den sidste kan ikke være der med mindre vi skal have hjul af og det gider jeg bare ikke. Så er det nemmer at sætte cykel holder på og sætte stel der på.

Og helt ærlig så vil jeg heller have en berlingo fra 03 end en audi fra 97 til de samme penge.

Anmeld

24. november 2009

malou

Ja de er bare ikke stor nok.  Der kan ikke være 2 vogne i dem stellet på den sidste kan ikke være der med mindre vi skal have hjul af og det gider jeg bare ikke. Så er det nemmer at sætte cykel holder på og sætte stel der på.

Og helt ærlig så vil jeg heller have en berlingo fra 03 end en audi fra 97 til de samme penge.

audi??? nej tak... de er sgu for dyre at reperere... har haft sådan een... møg spand....

tænkk jeg troede godt der kunne være 2 vogne i en skoda.... hmmmm

Anmeld

24. november 2009

Dinosmølf

Nårn ville ind og se de unge mødre hehe, nu når her er så dejlige stille Smiler....

Anmeld

24. november 2009

Joan ( Smallie )

malou skriver:

audi??? nej tak... de er sgu for dyre at reperere... har haft sådan een... møg spand....

tænkk jeg troede godt der kunne være 2 vogne i en skoda.... hmmmm

Nej den ser stor ud men den går jo ind ad for oven og det gør bare at det sidste stel ikke kan være der. Og det gør en berlingo jo ikke. Åhhhh jeg ved det sku ikke ikke en sjov bil at køre i men den opfylder vist de krav vi lige nu hr til en bil. Og nu hr vi ikke for vane at beholde vores biler alt for længe så vi kan jo altid skifte ud igen. Men det er også mange penge at smide til en bil hvis man ikke er glad for den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.