Hvad skal jeg dog foretage mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Mira0911

Herhjemme er der virkelig stille... Hunden er gået omkuld i hans seng..

Kæresten er gået i seng, da han skal møde i nat på arbejdet... De har travlt, Ikea presser dem, så de ikke kan følge med...

Julie har jeg endelig fået til at sove, efter en lang periode, (I kampens tegn) Hun har/havde (Skal ikke glæde mig for hurtigt) en periode, hvor hun bare ikke vil sove.. Hun bliver lagt i seng omkring kl. 19 og efterfølgende af det, brugte jeg mere 4 timer hver aften på at, få hende til at sove.. Jeg gjorde alt, for at få hende til at falde til ro, intet hjalp...

Jeg tror hun er så udkørt nu, at hun sover resten af aften.. Kæresten legede med hende, da han kom hjem fra arbejde...

Jeg sidder nu i stuen, hvor der er total dødt, fjernsynet køre på kanal 4 til Tab og vind og i baggrunden høre jeg hunden vende sig i sengen...

Ellers sidder jeg bare surfer lidt rundt...

Hvad får I jeres aften til at gå med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Joan ( Smallie )

Jeg sidder også bare og nyder ungerne er smidt i seng. Og så sidder jeg og kigger på anden bil.

Sådan en må jeg nemlig vist godt få..

Anmeld

24. november 2009

Mira0911

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg sidder også bare og nyder ungerne er smidt i seng. Og så sidder jeg og kigger på anden bil.

Hehe.. Så er det da bare med at kigge efter en.... Held og lykke med det...

Anmeld

24. november 2009

malou

smiler.... haha... lyder sjovt sådan som du skriver det... hvad kigger du så efter?

knus malou

Anmeld

24. november 2009

Joan ( Smallie )

malou skriver:

smiler.... haha... lyder sjovt sådan som du skriver det... hvad kigger du så efter?

knus malou

Ja lige nu kigger jeg lidt berlingo for der skulle jo gerne kunne være 2 unger i og gerne 2 barnevogne også. Og så skal den være diesel for manden har fået arbejde i århus. Men syntes bre det er en lidt kedelig bil men jeg må vente med en sjov bil til de unger er blevet ældre. Sådan nogen biler koster jo bare røven her i lille DK

Anmeld

24. november 2009

malou

Ja lige nu kigger jeg lidt berlingo for der skulle jo gerne kunne være 2 unger i og gerne 2 barnevogne også. Og så skal den være diesel for manden har fået arbejde i århus. Men syntes bre det er en lidt kedelig bil men jeg må vente med en sjov bil til de unger er blevet ældre. Sådan nogen biler koster jo bare røven her i lille DK

åhhhh jeg får helt gåsehud bare ved navnet Berlingo....- er der ikke noget andet???

Anmeld

24. november 2009

Dinosmølf

Ja det ville jeg gerne skrive under på, find en anden bil GG

Anmeld

24. november 2009

Joan ( Smallie )

malou skriver:

åhhhh jeg får helt gåsehud bare ved navnet Berlingo....- er der ikke noget andet???

Hvad kom med forslag. Vi har en stor schæfer vovse, Anne på 8 måneder og Niels på 2,5 år.

Lige nu har vi en astra og den er slet ikke stor nok. Det er jo lige før knægten sidder og nusser hans far i ørene når de køre.

Men kom med nogen gode forslag til under 100000, det er jo alligevel begrænset hvad man kan få for at holde med at ryge. Men så er jeg lyd hør

Anmeld

24. november 2009

malou

Hvad kom med forslag. Vi har en stor schæfer vovse, Anne på 8 måneder og Niels på 2,5 år.

Lige nu har vi en astra og den er slet ikke stor nok. Det er jo lige før knægten sidder og nusser hans far i ørene når de køre.

Men kom med nogen gode forslag til under 100000, det er jo alligevel begrænset hvad man kan få for at holde med at ryge. Men så er jeg lyd hør

undersøger sagen be back

Anmeld

24. november 2009

Honningblomst

Nyd det imens I kan... når de er store så er aftenen pludselig kort. Mine to store på 7 og 12 år er stadig oppe og der er ikke ro her før ved 22 tiden og så er der lige en nyde-min-alene-tid for mig...ren luksus..

God aften..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.