Min tålmodighed er brugt op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

tb

Ønskebarnet skriver:

Tja hun mener vi skal se tiden an  syntes jeg da ellers vi har.

Vi har prøvet i 2 år om 14 dage.

Sidst vi snakkede med lægen ville hun ta blodprøver af mig men det blev ikke til noget da vi kom derind .

Jeg har et barn fra et andet forhold så det er vist det hun hentyder til når vi skal se tiden an...for så KAN jeg jo blive gravid.

Han´s venner er testet og ser fine ud

jeg mener os du burde skifte læge!!! det kan ikke være rigtigt at hun bare fejer jer af!!! jeg har en datter på 8 fra et tidligere forhold, men da min kæreste og jeg gerne ville have et fælles barn skete der ingenting.. efter 10 måneder kontaktede jeg min lægen og vi blev henvist med det samme.. det tog os så yderligere 18 måneder endelig at blive gravide  de kunne ikke give nogen begrundelse for hvorfor vi ikke kunne selv..

men kort sagt SKIFT LÆGE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

oo

Joanna skriver:

Okay - tak for info!

Jeg har fået konstateret PCO og har lidt symptomer af det - gynækologen henviste til landsdelens fertilitetscenter. Jeg havde ikke fortalt ham, at jeg ønskede graviditet inden alt for længe. Men planen var, det centeret kunne hjælpe med evt. medicin til at mindske mine symptomer. Meeeeeen... jeg modtog brev om, at de IKKE vil se mig, idet jeg allerede har børn. Øøøh... ved den ene hånd hvad den anden laver??!

ofte ikke når det gælder det offentlige

Anmeld

6. december 2009

Ønskebarnet

Tak for alle jeres svar...så er det ikke bare os der syntes det virker helt hen i vejret  og det er rart at vide.

Vi har haft kontaktet en del andre læger for et par mdr siden,men de sagde desværre det samme...ingen hjælp før man har prøvet i 2 år.

Selvom de andre læger var enig med vores læge har vi valgt af skifte for syntes ikke man kan love at gøre noget ved det og så trække i land.

Så til januar skal der ske noget.

Kan i alle ha en RIGTIG GLÆDELIG JUL OG ET GODT NYTÅR med en masse positive teste

Anmeld

7. december 2009

Kløver

Ønskebarnet skriver:

Sad lige og tænkt over at vi nu har prøvet at blive gravide i 2 lange år med skuffelse efter skuffelse hver mdr .

Vores læge er ikke til at stikke i  så ingen hjælp til os før feb 2010....hvor er jeg bare træt af det.

Har i prøvet at skifte læge, lyder da helt utroligt

Mener at man har ret til undersøgelse på fertilitetsklinik hvis man har forsøgt et år uden held, og at man kaldes for barnløse hvis det ikke er lykkedes indenfor 1½ år.

Håber det snart lykkedes for jer

I kan skifte læge, hvis i ønsker gennem jeres kommune, og koster ca 150 kr

Anmeld

7. december 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Hejsa

Synes også det lyder helt utroligt. Jeg skulle bare banke lidt i bordet hos min læge, og så blev jeg henvist Og det var efter ca 11 mdr. Så nu er vi igang med udredning.

Håber i finder en læge der vil hjælpe jer igang nu. Måske skal i ringe lidt rundt, men jeg ved der findes en læge derude der gerne vil hjælpe jer.

Håber i snart får den hjælp i fortjener!

KNUS.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.