Min tålmodighed er brugt op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.706 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Ønskebarnet

Sad lige og tænkt over at vi nu har prøvet at blive gravide i 2 lange år med skuffelse efter skuffelse hver mdr .

Vores læge er ikke til at stikke i  så ingen hjælp til os før feb 2010....hvor er jeg bare træt af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

dorthemus

Ønskebarnet skriver:

Sad lige og tænkt over at vi nu har prøvet at blive gravide i 2 lange år med skuffelse efter skuffelse hver mdr .

Vores læge er ikke til at stikke i  så ingen hjælp til os før feb 2010....hvor er jeg bare træt af det.

Hvorfor vil han dog ikke hjælpe jer??

Knus Dorthe

Anmeld

24. november 2009

oo

sikke en lort af en læge I har jer! I skulle tage og skifte og komme til en anden, for I kan og SKAL have hjælp nu!

jeg føler med jer, det gør så ondt indeni og påvirker så meget når fertiliteten ikke vil som man selv vil

Anmeld

24. november 2009

Ønskebarnet

Tja hun mener vi skal se tiden an  syntes jeg da ellers vi har.

Vi har prøvet i 2 år om 14 dage.

Sidst vi snakkede med lægen ville hun ta blodprøver af mig men det blev ikke til noget da vi kom derind .

Jeg har et barn fra et andet forhold så det er vist det hun hentyder til når vi skal se tiden an...for så KAN jeg jo blive gravid.

Han´s venner er testet og ser fine ud

Anmeld

24. november 2009

dorthemus

Jamen I har da set tiden an!! Jeg siger som Trine; skift omgående læge

Selvom en af parterne har et barn kan det jo være, at I som par, har svært ved det.

Anmeld

24. november 2009

malou

Ønskebarnet skriver:

SKIFT LÆGE!!!!!! sikke en møg krampe

Anmeld

24. november 2009

Joanna

Ja, du har bevist at du KUNNE blive gravid. Men det er jo ikke statisk! Der kan sagtens være sket noget - senere. Måske har du fået lidt ubalance i hormonerne, måske er der en anden bagatel på spil, som kunne løses i en ruf, hvis ellers lægen gad. 

Nu ved jeg så, at reglerne er lavet om - grundet besparelser, så hvis du har barn, mener jeg ikke, du kan få fertilitetsbehandling under sygesikringen. Men undersøgelse er jeg ret sikker på, at du godt kan få - og så selv financiere eventuel behandling. 

Anmeld

24. november 2009

oo

Ønskebarnet skriver:

Tja hun mener vi skal se tiden an  syntes jeg da ellers vi har.

Vi har prøvet i 2 år om 14 dage.

Sidst vi snakkede med lægen ville hun ta blodprøver af mig men det blev ikke til noget da vi kom derind .

Jeg har et barn fra et andet forhold så det er vist det hun hentyder til når vi skal se tiden an...for så KAN jeg jo blive gravid.

Han´s venner er testet og ser fine ud

der er absolut intet galt med hverken min mand eller jeg - og alligevel har vi ikke været i stand til at undfange selv siden maj 2007! vi får p.t. hjælp ved OUH fertilitetsklinik og det gik som smurt at komme dertil.

vi var hos egen læge da vi havde prøvet halvandet år og hun forklarede ved første aftale præcis hvilke undersøgelser hun ville lave (på mig) og hvilke prøver hun ville lave - det var ting der skulle laves før hun kunne sende os videre til fertilitetsklinikken, altså prøve hvor klinikken skulle have resultaterne for at kunne hjælpe os bedst muligt. så vi startede det hele dagen efter med blodprøver, sædprøver og gynækologisk undersøgelse. en fjorten dages tid efter havde hun alle svar på prøverne samlet og sendte os videre til klinikken hvor vi kom ind meget meget kort efter. jeg tror nok den første lægeaftale var i september og vi gik igennem vores første IUI forsøg i december (fordi man jo skal vente på menstruation osv). og sådan burde det være for alle! I skal ikke lade lægen spise jer af med "vent og se" og "I kan jo godt få børn"! der kommer massere af par inde på klinikken der har børn fra tidligere forhold.

se at få skiftet læge så I kan få hjælp af en professionel! I skal ikke vente og se tiden an, for tiden går-klokken slår

Anmeld

24. november 2009

oo

Joanna skriver:

Ja, du har bevist at du KUNNE blive gravid. Men det er jo ikke statisk! Der kan sagtens være sket noget - senere. Måske har du fået lidt ubalance i hormonerne, måske er der en anden bagatel på spil, som kunne løses i en ruf, hvis ellers lægen gad. 

Nu ved jeg så, at reglerne er lavet om - grundet besparelser, så hvis du har barn, mener jeg ikke, du kan få fertilitetsbehandling under sygesikringen. Men undersøgelse er jeg ret sikker på, at du godt kan få - og så selv financiere eventuel behandling. 

det er kun hvis man har fælles børn man ikke kan få "gratis" hjælp, hvis hun har barn fra tidligere forhold og møder en ny mand, kan hun godt få hjælp

Anmeld

24. november 2009

Joanna

Tjuhl skriver:

det er kun hvis man har fælles børn man ikke kan få "gratis" hjælp, hvis hun har barn fra tidligere forhold og møder en ny mand, kan hun godt få hjælp

Okay - tak for info!

Jeg har fået konstateret PCO og har lidt symptomer af det - gynækologen henviste til landsdelens fertilitetscenter. Jeg havde ikke fortalt ham, at jeg ønskede graviditet inden alt for længe. Men planen var, det centeret kunne hjælpe med evt. medicin til at mindske mine symptomer. Meeeeeen... jeg modtog brev om, at de IKKE vil se mig, idet jeg allerede har børn. Øøøh... ved den ene hånd hvad den anden laver??!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.