Ved godt han er en dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

memuffin

jeg syndes det er nuttet... vores liam emil er heller ikke blevet klippet endnu og han er 11 måneder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Årh, hvor er det bare nuttet.

Ellers må du klippe det af, og gemme det i "barnets bog" eller lign.

Anmeld

24. november 2009

vatten

Hvor er det fint

Mathias blev klippet for første gang i sidste uge (han bliver 3 år til januar), men han havde slet ikke så langt fint hår. Jeg ville gerne, han havde sådan en manke, men frisøren fortalte, at han blev nødt til at blive korthåret først, så der kunne gro noget tykt hår ud. Så nu er han kort, og ligner slet ikke sig sig

Anmeld

24. november 2009

malou

Han er super sød med det lange hår... jeg havde ikke klippet det... se min nevø... 11 år gammel

knus malou

Anmeld

24. november 2009

Honningblomst

Det er SÅ fint og nej, det kan jeg godt forstå du ikke vil klippe..Konrad har haft langt hår indtil for 2-3 mdr. siden og jeg må sige at jeg savner ham med det lange, så det får han igen.

Jeg synes let korthårede små drenge kommer til at ligne et pillet æg, så det er da fint med det lange og især når de har sådan et lækkert hår som din og min..

Knus Eva.

Anmeld

24. november 2009

Honningblomst

TbCp skriver:

Hvad siger farmand egentlig til det?

Kunne godt forestille mig at nogle mænd ihvertfald ikke ville have en langhåret søn.... deriblandt min egen mand

Min x kunne ikke lide Konrads lange hår, men så længe jeg betaler klip, så bliver det som jeg bestemmer.. men det er nok mest fordi alle tror han er en pige, at farmand ikke er til det...og så er det præcis samme hår som alle drenge inkl. far, havde i 70'erne..

Knus..

Anmeld

24. november 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

HVOR ER DET SMUKT!

Vores søn havde præcis samme hår. Han blev klippet første gang da han var halvandet. Nu er han 2 1/2, og er blevet klippet to gange. Jeg bryder mig ikke så meget om helt korte frisure.

Anmeld

24. november 2009

Vingummien

Eva skriver:

Det er SÅ fint og nej, det kan jeg godt forstå du ikke vil klippe..Konrad har haft langt hår indtil for 2-3 mdr. siden og jeg må sige at jeg savner ham med det lange, så det får han igen.

Jeg synes let korthårede små drenge kommer til at ligne et pillet æg, så det er da fint med det lange og især når de har sådan et lækkert hår som din og min..

Knus Eva.

Han får også lov til at beholde det skal selvfølgelig lige studset en gang imellem

Anmeld

24. november 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Kan være jeg skal have købt sådan et pande bånd til at have rundt om hovedet

Hehe, så kommer han jo til at ligne Christian Poulsen på banen.

Anmeld

27. november 2009

Joanna

Det kunne jeg sagtens få mig til - det skulle være en fornøjelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.