Ved godt han er en dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Hahahaa ja god ide...og peacetegn på kinderne

Hehe godt sek folk vil kigge lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Mira0911

Jeg vil slet ikke kunne klippe det... Det er da kanon sødt...

Anmeld

24. november 2009

Karo

suanne85 skriver:

Men hvem kan få sig selv til at klippe det her

Hold da op hvor han han meget hår Susanne. Marcus er først nu sådan rigtigt begynd at få lidt mere hård, men det er da ingenting i forhold til Emil.

Jeg syndes altså man ser flere og flere drenge med lidt halvlangt hår for tiden, så Emil er da bare med på den seneste mode

Anmeld

24. november 2009

Vingummien

MoarJ skriver:

Jeg vil slet ikke kunne klippe det... Det er da kanon sødt...

Nej vel

Anmeld

24. november 2009

Vingummien

Karo skriver:

Hold da op hvor han han meget hår Susanne. Marcus er først nu sådan rigtigt begynd at få lidt mere hård, men det er da ingenting i forhold til Emil.

Jeg syndes altså man ser flere og flere drenge med lidt halvlangt hår for tiden, så Emil er da bare med på den seneste mode

Han er en mode præget mand

Ja han har meget, kan ikke forstille ham kort håret plus han har et ar i hovedbunden som ville kunne ses tydelig hvis det er kort og det syntes jeg er synd.

Anmeld

24. november 2009

TbCp

Hvad siger farmand egentlig til det?

Kunne godt forestille mig at nogle mænd ihvertfald ikke ville have en langhåret søn.... deriblandt min egen mand

Anmeld

24. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Hvad siger farmand egentlig til det?

Kunne godt forestille mig at nogle mænd ihvertfald ikke ville have en langhåret søn.... deriblandt min egen mand

Han tør sgu da ikke sige noget

Ej tror han også syntes det er pænest til Emil også pga han har så stort et hoved hehe. Men han kommer med nogle jokes engang imellem

Anmeld

24. november 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Han tør sgu da ikke sige noget

Ej tror han også syntes det er pænest til Emil også pga han har så stort et hoved hehe. Men han kommer med nogle jokes engang imellem

Haha

Anmeld

24. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Haha

Men syntes nu det klæder Emil meget godt. Den eneste der har lyst til at klippe ham er min brors kone. Og der skal han sove på fredag

Anmeld

24. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Ja, jeg kan jo bedst lide drenge langhåret, så jeg ville heller ikke klippe det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.