hvor ofte tisser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

Unalisa

ja det har jeg også undret mig over jeg tisser heller ikke så meget som der blev sagt gravide gøre. jeg er oppe 1 gange om natten det er jeg glad for, for hader nemlig at skal op midt i en dejligt søvn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

puha, jeg er en af dem som tisser rigtig meget, er oppe i hvert fald hver ½ time om natten, nogen gange mere, andre gange LIDT mindre , om dagen er det ikke så slemt mere, tror det har meget af gøre med hvordan bebs ligger, min lille dreng ligger med hovedet nedaf og har gjort det hele tiden, så han ligger nok og puffer til min blære. er træt af at tisse hele tiden. hmm. jeg drikker ca 2 liter vand om dagen, ellers bliver jeg dårlig og får hovedpine..

knus karina 29+

Anmeld

24. november 2009

smokin

Jeg skal ikke tisse så meget mere end jeg plejer, men jeg har lagt mærke til at mit tis er mere koncentreret. Første gang, troede jeg faktisk jeg havde fået noget underlivsbetændelse, men lægen tjekkede og sagde at alt var som det skulle være. Desuden lige inden jeg sover skal jeg altid tisse, og så lige når jeg har lagt mig kan jeg mærke det igen. Jeg er kun oppe 1 gang om natten, nogle gange er jeg ikke oppe, det har nok noget at gøre med at jeg ikke er så langt henne endnu (det er jo begrænset hvad et 7 cm barn kan trykke på blæren)

Jeg tror (men håber det ikke) at det bliver værre jo længere hen man kommer, men man kan jo også være heldig ikke at være tisstrængende hele graviditeten igennem.

Anmeld

24. november 2009

smokin

Valle81 skriver:

Griner:0)

Spræges er lige ordet:0) Man kan stå og føle, nej nej nej jeg skal tisse en hel liter og det skal bare være nu, og så kommer man ud på toilet og så sjat:0) Så var det det:0)

Christina

24+1

Ej hvor du siger det, som jeg tænker det.

Nogle gange tænker jeg "IGEN?? Jeg har jo lige været derude"

Anmeld

24. november 2009

Valle81

Zette skriver:

Ej hvor du siger det, som jeg tænker det.

Nogle gange tænker jeg "IGEN?? Jeg har jo lige været derude"

:0)

Jamen det er så sandt, når jeg kommer hjem fra arbejde står jeg og tripper ved hoveddøren, fumler med nøglen og er ved at tisse i bukserne ( selvom jeg har tisset inden jeg kørte fra arbejde) Og så når jeg ind på toilettet og når nærmest kun lige at sætte mig og så , tsssshjjjj, og det var så det:0(

Det er så anstrengende:0) Og min datter spørger hver gang, mor nåede du det eller har du tisset i bukserne:0) He he

Anmeld

24. november 2009

mor-til-vanessa

Caroline86 skriver:

Ja, et lidt mystisk spørgsmål

Jeg synes jeg hører SÅ mange gravide sige at de skal tisse hele tiden og står op mange gange i løbet af natten osv.... Og ikke-gravide spørger mig om det ikke er irriterende at skal op 10 gange om natten for at tisse...

hmm.. sagen er at jeg som regel kun er oppe én gang om natten for at tisse. Nogle nætter er jeg ikke oppe, og andre er jeg oppe 2 eller 3 gange (det sker SJÆLDENT!!)

Drikker jeg alt for lidt, eller hvad foregår der? Synes heller ikke jeg render voldsomt på toilettet om dagen, men jo, det er da oftere end før jeg blev gravid. Kom pludselig til at tænke over om jeg mon er ved, på forhånd, at spolere amningen ved ikke at drikke nok!?

Nu må vi se hvad I andre siger om tisseturene

Knus Caroline 26+4

jeg synes konstant jeg tisser. jeg nok oppe 4-6 gange om natten. tisser også meget i løbet af dagen. har altid tisset meget også før jeg blev gravid og har et problem med min blærer så kan ikke tømme den ordentligt, så derfor render jeg nok også flere gange end normal. du skal kun være glad for du ikke tisser vildt meget.  men husk at drikke nok 2-3 l om dagen

knus liv 38+1

Anmeld

24. november 2009

Karo

Caroline86 skriver:

Ja, et lidt mystisk spørgsmål

Jeg synes jeg hører SÅ mange gravide sige at de skal tisse hele tiden og står op mange gange i løbet af natten osv.... Og ikke-gravide spørger mig om det ikke er irriterende at skal op 10 gange om natten for at tisse...

hmm.. sagen er at jeg som regel kun er oppe én gang om natten for at tisse. Nogle nætter er jeg ikke oppe, og andre er jeg oppe 2 eller 3 gange (det sker SJÆLDENT!!)

Drikker jeg alt for lidt, eller hvad foregår der? Synes heller ikke jeg render voldsomt på toilettet om dagen, men jo, det er da oftere end før jeg blev gravid. Kom pludselig til at tænke over om jeg mon er ved, på forhånd, at spolere amningen ved ikke at drikke nok!?

Nu må vi se hvad I andre siger om tisseturene

Knus Caroline 26+4

Jeg har det lige som dig. Kun nogle nætter vågner jeg og skal på toilettet, men det er ikke altid. Men bare vent. Da jeg var gravid med Marcus vågnede jeg op til flere gange om natten den sidste måned og måtte på toilettet 4-5 gange.

Jo mere de fylder jo mere render man også på toilettet.

Katja 23+6

Anmeld

24. november 2009

Ranarupta

Åh... Jeg synes, at jeg tisser hele tiden... 
Nogle gange leger jeg elefant og tisser en helt absurd mængde, andre gange kommer der bare en lille sjat.

Om natten er jeg i hvert fald oppe 2 gange - det er ikke noget, der hjælper på trætheden...

Jeg drikker omkring 2 l. vand om dagen, nogle gange lidt mere... 

Anmeld

24. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jamen det lyder da til at jeg drikker den mængde jeg bør, så det er nok ikke derfor.

Jeg har altid været god til at tømme blæren helt, så måske det bare er derfor jeg ikke skal rende så tit... Er i hvert fald glad for at høre vi er så mange "unormale" der ikke skal tisse hele tiden.. hæhæ

knus Caroline

Anmeld

24. november 2009

dorthemus

TIT!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.