hvor ofte tisser I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.882 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja, et lidt mystisk spørgsmål

Jeg synes jeg hører SÅ mange gravide sige at de skal tisse hele tiden og står op mange gange i løbet af natten osv.... Og ikke-gravide spørger mig om det ikke er irriterende at skal op 10 gange om natten for at tisse...

hmm.. sagen er at jeg som regel kun er oppe én gang om natten for at tisse. Nogle nætter er jeg ikke oppe, og andre er jeg oppe 2 eller 3 gange (det sker SJÆLDENT!!)

Drikker jeg alt for lidt, eller hvad foregår der? Synes heller ikke jeg render voldsomt på toilettet om dagen, men jo, det er da oftere end før jeg blev gravid. Kom pludselig til at tænke over om jeg mon er ved, på forhånd, at spolere amningen ved ikke at drikke nok!?

Nu må vi se hvad I andre siger om tisseturene

Knus Caroline 26+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Jeg synes jeg hører SÅ mange gravide sige at de skal tisse hele tiden og står op mange gange i løbet af natten osv.... Og ikke-gravide spørger mig om det ikke er irriterende at skal op 10 gange om natten for at tisse...

hmm.. sagen er at jeg som regel kun er oppe én gang om natten for at tisse. Nogle nætter er jeg ikke oppe, og andre er jeg oppe 2 eller 3 gange (det sker SJÆLDENT!!)

Drikker jeg alt for lidt, eller hvad foregår der? Synes heller ikke jeg render voldsomt på toilettet om dagen, men jo, det er da oftere end før jeg blev gravid. Kom pludselig til at tænke over om jeg mon er ved, på forhånd, at spolere amningen ved ikke at drikke nok!?

Knus Caroline 26+4

Nu er jeg ikke gravid - Men da jeg var...

Rendte jeg enormt meget på toilet for at tisse... Og det var selvom jeg drak meget eller lidt...

Det er bette pigen som puffer til din blære, og der er lidt pres på derinde i mausen...

Anmeld

24. november 2009

Tulle28

Jeg synes også at der er blevet lidt kortere mellem toiletbesøgene, men om natten er det kun en enkelt gang eller slet ikke...

Anmeld

24. november 2009

frk andreasen

jeg tisser meget men der er ikke voldsom meget hver gang. men alligevel føles det som om jeg er ved at sprænges. drikker heller ikke specielt meget. det er jo vores bebser som trykker på blæren.

knus tanja 23+2

Anmeld

24. november 2009

Valle81

Hejsa,

Stor forskel på hvor meget jeg render på toilet.

Nogle dage ikke meget andre meget.

Er som regel oppe en gang hver nat, men andre kan det være flere. Det afhænger også af hvor tungt eller let jeg sover. Sover jeg dårligt, så vågner jeg nemt mange gange, og så kan man jo altid tisse:0)

Havde en kollega der lige er gået på barsel, hun var aldrig oppe om natten, og hvis du så hvor meget vandt hun drak, så forstår man det ikke:0) Hun har en god blære:0)

Så tror dit tissemønster er meget typisk:0)

Christina

24+1

Anmeld

24. november 2009

Valle81

frk andreasen skriver:

jeg tisser meget men der er ikke voldsom meget hver gang. men alligevel føles det som om jeg er ved at sprænges. drikker heller ikke specielt meget. det er jo vores bebser som trykker på blæren.

knus tanja 23+2

Griner:0)

Spræges er lige ordet:0) Man kan stå og føle, nej nej nej jeg skal tisse en hel liter og det skal bare være nu, og så kommer man ud på toilet og så sjat:0) Så var det det:0)

Christina

24+1

Anmeld

24. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

er glad for at høre at I andre heller ikke render hele tiden

Jeg har jo fået at vide jeg allerede nu skal drikke rigtig meget for at få bedst muligt gang i mælkeproduktionen når jeg har født, så jeg vil jo ikke risikere at jeg ligefrem ødelægger det for mig selv og prinsessen allerede nu

Men det lyder som om jeg, endnu en gang, kan ånde lettet op og konstatere at det er HELT normalt.

Tak for svar

Anmeld

24. november 2009

Hjaltesmor

Knus Caroline 26+4

Jeg rendte heller ikke på toilettet mere om dagen, end jeg plejede og jeg var oppe 1 hjst 2 gange om natten for at tisse og det var kun, fordi jeg alligevel vågnede, da jeg havde atopisk eksem.

man da mindst måtte skulle tisse 5 gange i timen

Jeg drak mindst 3 liter om dagen (drak ½liters-flasker, så jeg ved det )

Anmeld

24. november 2009

frk andreasen

Valle81 skriver:

Griner:0)

Spræges er lige ordet:0) Man kan stå og føle, nej nej nej jeg skal tisse en hel liter og det skal bare være nu, og så kommer man ud på toilet og så sjat:0) Så var det det:0)

Christina

24+1

ja så skal man virkelig koncentrere sig om at få et par dråber ud sådan er det altid om natten sys jeg. møgirriterende når man har svært ved at sove i forvejen også skal op for et par dråbers skyld,

Anmeld

24. november 2009

Valle81

Caroline86 skriver:

er glad for at høre at I andre heller ikke render hele tiden

Jeg har jo fået at vide jeg allerede nu skal drikke rigtig meget for at få bedst muligt gang i mælkeproduktionen når jeg har født, så jeg vil jo ikke risikere at jeg ligefrem ødelægger det for mig selv og prinsessen allerede nu

Men det lyder som om jeg, endnu en gang, kan ånde lettet op og konstatere at det er HELT normalt.

Tak for svar

Hejsa:0)

Har aldrig hørt om det med væske og mælkeproduktion...........

Jeg er ikke en der drikker sådan specielt meget, og har aldrig gjort. Og det påvirkede ikke min mæleproduktion da jeg havde født Asta. Jeg havde så meget mælk, at det halve eller kvarte havde været nok:0)

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.