Ørelægen igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Min lille fjollebolle skal afsted til ørelægen igen imorgen.

I torsdags sagde lægen at hun havde væske i mellemørene men at der pt. ikke skulle gøres noget da hun ikke virkede til at ha´ond og hun hørte hvad jeg sagde.

Men puha, fredag gik også rigtig godt, hun spiste som en gris, lørdag begyndte at tage sig til øret igen, og spiste ikke ret meget. Igår kunne jeg få en meget lille smule aftensmad i hende. I dag har kun spist en lille bitte danon.... og hun har små pyldret hele dagen og pille sig så meget i øret at hun nu har kredtet hul derinde.

Igår og idag har Malucca heller ikke drukket så meget (ifh til hvad hun plejer) af sin flaske, selvom hun gerne vil, så tror jeg det gør ondt. For aller bedst hun ligger og drikker, så begynder hun at tage sit til øret og begynder at græde.

Nu sover hun (langt om længe) på en hel panodil, og så håber jeg virkeli at lægen gør noget i morgen.

Jeg tror hun har tabt sig, (hun har nu også været sløj on and off i 5 uger) og hun må jo helt IKKE tabe sig....

Synes det er så øv bøv lige nu

Øv øv altså Hvor er det synd for hende og tror at Emil giver ret i at det gør ondt. Lægen kan sagtens have ret der i torsdag for det kan udvikle sig voldsomt bare på en dag. Da Emil fik det 2 gang havde vi været ved læge mandag og der var intet, onsdag var vi ved vagtlægen og så var der betændelse og der sagde vagtlægen at det kan komme over en dag bare

Når du kommer til ørelægen så husk at nævne at hun ikke har noget at tærre på med hensyn til hun har ondt og ikke vil spise, for hvis nu der skal et dræn til kan de altså godt finde på at vente op til 3 mdr med at sætte det i hvis at hun høre fint nok. for at det "bare" kan ordnes med noget pencillin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Øv øv altså Hvor er det synd for hende og tror at Emil giver ret i at det gør ondt. Lægen kan sagtens have ret der i torsdag for det kan udvikle sig voldsomt bare på en dag. Da Emil fik det 2 gang havde vi været ved læge mandag og der var intet, onsdag var vi ved vagtlægen og så var der betændelse og der sagde vagtlægen at det kan komme over en dag bare

Når du kommer til ørelægen så husk at nævne at hun ikke har noget at tærre på med hensyn til hun har ondt og ikke vil spise, for hvis nu der skal et dræn til kan de altså godt finde på at vente op til 3 mdr med at sætte det i hvis at hun høre fint nok. for at det "bare" kan ordnes med noget pencillin

Ja uhada.... Min niece var/er også ørebarn. Så kender godt en smule til det

Ja jeg fortæller selvf. også hun intet spiser, og det er bestemt ikke godt for hende. -Men ørelægen kan/må ikke sætte dræn ind på hende. Det skal ske på sygehuset, så derfor kan jeg jo ikke sige så meget mht. tid.... Desværre.

Anmeld

24. november 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Ja uhada.... Min niece var/er også ørebarn. Så kender godt en smule til det

Ja jeg fortæller selvf. også hun intet spiser, og det er bestemt ikke godt for hende. -Men ørelægen kan/må ikke sætte dræn ind på hende. Det skal ske på sygehuset, så derfor kan jeg jo ikke sige så meget mht. tid.... Desværre.

Oki, er det fordi hun er født for tidlig eller? Emil fik jo bare ved ørelægen og sikke en nar af en narkose læge han fik

Anmeld

24. november 2009

MORJESPERSEN

Hvordan gik det til ørelæge i dag??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.