malucca09 skriver:
Min lille fjollebolle skal afsted til ørelægen igen imorgen.
I torsdags sagde lægen at hun havde væske i mellemørene men at der pt. ikke skulle gøres noget da hun ikke virkede til at ha´ond og hun hørte hvad jeg sagde.
Men puha, fredag gik også rigtig godt, hun spiste som en gris, lørdag begyndte at tage sig til øret igen, og spiste ikke ret meget. Igår kunne jeg få en meget lille smule aftensmad i hende. I dag har kun spist en lille bitte danon.... og hun har små pyldret hele dagen og pille sig så meget i øret at hun nu har kredtet hul derinde.
Igår og idag har Malucca heller ikke drukket så meget (ifh til hvad hun plejer) af sin flaske, selvom hun gerne vil, så tror jeg det gør ondt. For aller bedst hun ligger og drikker, så begynder hun at tage sit til øret og begynder at græde.
Nu sover hun (langt om længe) på en hel panodil, og så håber jeg virkeli at lægen gør noget i morgen.
Jeg tror hun har tabt sig, (hun har nu også været sløj on and off i 5 uger) og hun må jo helt IKKE tabe sig....
Synes det er så øv bøv lige nu
Når du kommer til ørelægen så husk at nævne at hun ikke har noget at tærre på med hensyn til hun har ondt og ikke vil spise, for hvis nu der skal et dræn til kan de altså godt finde på at vente op til 3 mdr med at sætte det i hvis at hun høre fint nok.
for at det "bare" kan ordnes med noget pencillin