Hjælp til valg af mobiltelefon.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

Karo

malucca09 skriver:

Hvilke mærke har du nu?

Det er "svært" at gå fx. fra nokia til Sony E.  Samsung og nokias opsætning minder meget om hinanden.

hvis du vil ha´en tlf. der tager rigtige gode billeder, skal du gå efter det der hedder cyber shot. (Det gør at billederne ikke bliver rystet, hvis fx. Marcus lige bevæger sig i det sek. du knipser billedet.)

-Og husk at kikke efter de forskellige abo. når du vælger tlf.

Knus Trine, tidligere sonofon medarbejder

Jeg har en samsung nu.

Jeg bruger ikke ret meget min mobil jeg har derfor også kun taletid på min telefon da alt andet ikke kan betale sig. Jeg må ærligt indrømme at jeg bliver trukket et beløb hver kvartal da jeg ikke engang ringer for minimumsforbruget (tror det er 50 kr i kvartalet). Jeg køber derfor min mobil uden abonoment.

Jeg vil da helt klart lige kigge ind på cyber shot.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Karo

TbCp skriver:

Jeg har lige fået en ny... HTC Hero hedder den, med touch screen og helt keyboard... Man skal lige vænne sig til at skrive sms på den men når man har gjort det er den mega fed... og har så mange cool versiner..7 "skriveborde" til billeder, musikafspiller, spil osv osv hvad man nu vil have på.

Den er godt nok også fin.

Min kæreste har også en med touch screen, og det går da nogenlunde at sende en sms.

Den er helt klart også at overveje.

Anmeld

23. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg har en HTC magic, den minder en del om htc hero. Jeg er super glad for den.

Synes dog ikke kameraet er så godt, da der ikke er blitz. Men mener heller ikke man skal købe en telefon for kameraets skyld.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.