Hjælp til valg af mobiltelefon.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. november 2009

Karo

Jeg er typen der ikke ret tit udskifter min mobiltelefon. Jeg har i alt kun haft 2 stk. og jeg er 29 år gammel, så jeg er ikke den store mobiludskifter. I år kunne jeg godt tænke mig en ny mobil i julegave, men jeg har ikke den store ekspertise på dette område og tænkte derfor om i kunne give mig nogle gode råd.

Jeg kunne godt tænke mig en af de flade (ikke en man klapper sammen) og så skal den gerne kunne tage billeder. Det er sådan set de eneste krav jeg har, udover at man selvfølgelig skal kunne ringe fra den.

Jo, så må den gerne være lidt smart i udsendene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

MissMikkelsen

Jeg har en Nokia 5800 Express Music og den er jeg SUPER glad for. Det er klart en af de fedeste jeg har haft

Anmeld

23. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Karo skriver:

Jeg er typen der ikke ret tit udskifter min mobiltelefon. Jeg har i alt kun haft 2 stk. og jeg er 29 år gammel, så jeg er ikke den store mobiludskifter. I år kunne jeg godt tænke mig en ny mobil i julegave, men jeg har ikke den store ekspertise på dette område og tænkte derfor om i kunne give mig nogle gode råd.

Jeg kunne godt tænke mig en af de flade (ikke en man klapper sammen) og så skal den gerne kunne tage billeder. Det er sådan set de eneste krav jeg har, udover at man selvfølgelig skal kunne ringe fra den.

Nokia vil klart være at fortrække, da de jo er ekstremt nemme. Så her er flg. forslag: Nokia 6200 og Nokia 6500, der skulle vist også være gode kamerar på. Held og lykke med mobilvalget..

Anmeld

23. november 2009

Sisley

Jeg er helt vild med min Nokia N79. Når man skifter coveret på bagsiden, skifter farverne i telefonen automatisk - det er da for kinky :-)

God dag til alle!

Sisley
16+1

Anmeld

23. november 2009

hc=k

Karo skriver:

Jeg har en Sony Ericcon som jeg er helt enormt glad for. Det er en c901 Greenhart. Ja jeg har ikke så meget at fortælle så jeg sætter et link ind så har du milighed for at læse lidt om den.

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/c901greenheart?lc=da&cc=dk

Anmeld

23. november 2009

Karo

hc=k skriver:

Jeg har en Sony Ericcon som jeg er helt enormt glad for. Det er en c901 Greenhart. Ja jeg har ikke så meget at fortælle så jeg sætter et link ind så har du milighed for at læse lidt om den.

http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/c901greenheart?lc=da&cc=dk

Uhhh...................

Den er godt nok fin. Jo det kunne sagtes være den jeg ender med at ønske mig.

Anmeld

23. november 2009

hc=k

Karo skriver:

Uhhh...................

Jeg har i hvert fald været rigtig glad for min og den tager rigtig gode billeder.

Anmeld

23. november 2009

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Uhhh...................

Hvilke mærke har du nu?

Det er "svært" at gå fx. fra nokia til Sony E.  Samsung og nokias opsætning minder meget om hinanden.

hvis du vil ha´en tlf. der tager rigtige gode billeder, skal du gå efter det der hedder cyber shot. (Det gør at billederne ikke bliver rystet, hvis fx. Marcus lige bevæger sig i det sek. du knipser billedet.)

-Og husk at kikke efter de forskellige abo. når du vælger tlf.

Knus Trine, tidligere sonofon medarbejder

Anmeld

23. november 2009

FrkLarsen

Jeg har selv en Sony Ericsson C902.

Det er en super fed telefon, med cypershot kamera, så hvis der skal tages billeder af nogen hyperaktive unger, så er det da et kanon godt valg.

Den har også mp3 afspiller og det sædvanlige.

Anmeld

23. november 2009

TbCp

Jeg har lige fået en ny... HTC Hero hedder den, med touch screen og helt keyboard... Man skal lige vænne sig til at skrive sms på den men når man har gjort det er den mega fed... og har så mange cool versiner..7 "skriveborde" til billeder, musikafspiller, spil osv osv hvad man nu vil have på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.