Lyver min eks eller min bedste ven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

dorthemus

Jeg tror du skal stole på din ven...HVORFOR skulle han dog lyve og sige de ting?

Jeg tænker, at din ex er skide bange for at du fortæller hvordan han er i et forhold...du ligger jo inde med en masse historier og viden og nu er han kæreste med din bedste vens søster!!....kan du se hvad jeg mener?

Giv din ven en undskyldning og tal med ham om dine følelser og vær glad for at du har sådan en ven

Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

dorthemus

Anonym skriver:

Ja vores forhold endte med et brag, han forsøgte at tage sit eget liv foran mig med knive og piller da jeg endelig efter 4 års hårdt forhold med indlæggelser og alkohol misbrug, fik mod til at gå fra ham. Han fik hjertestop i ambulancen og fik kul og alt muligt Jeg blev selv indlagt 4 dage efter i 6 md med nervesammen brud ovenpå den oplevelse.. jeg vejede 45 kg da jeg blev indlagt og var dødsyg... såhhh.. men vi fortsatte med at være "venner" - eller det vil sige venner og venner, har bare talt i tlf med ham nogle gange siden... og en enkelt kop kaffe inden jeg mødte min nuværende kæreste. Men han var faktisk en smule besat af mig... har også hele mit navn tatoveret med 20 cm store bogstaver henover hele sin mave... så er man ikke for klog...- Min ven siger at han ikke taler med sin søster mere... han synes hun er ligeså skør som min eks....

Så passer de jo godt sammen

Anmeld

23. november 2009

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Jeg tror du skal stole på din ven...HVORFOR skulle han dog lyve og sige de ting?

Jeg tænker, at din ex er skide bange for at du fortæller hvordan han er i et forhold...du ligger jo inde med en masse historier og viden og nu er han kæreste med din bedste vens søster!!....kan du se hvad jeg mener?

Giv din ven en undskyldning og tal med ham om dine følelser og vær glad for at du har sådan en ven

Dorthe

Min ven kender jo hele historien omkring min eks, han var der jo for mig dengang også.. bare lidt mere på sidelinjen fordi når man er kæreste med en psykisk syg lukker man sig automatisk lidt inde fordi man godt selv ved at det er en usundt forhold. derfor lukkede jeg nok også min ven en smule ude dengang men han besøgte mig på psyk da det gik galt...- men ja kan sagtens se hvad du mener... jeg har jo bare ikke sagt noget dårligt om ham. Men han har også sagt at Dorthe hader mig... både pga den store tatovering som hun skal kigge på hele tiden med mit navn plus at jeg er hendes bror største specielle veninde kærlighed...- arggg formeget mand. Men ja, har skrevet til min ven og sagt undskyld for jeg var dum og ikke tro på hans trofasthed...

Anmeld

23. november 2009

dorthemus

Anonym skriver:

Min ven kender jo hele historien omkring min eks, han var der jo for mig dengang også.. bare lidt mere på sidelinjen fordi når man er kæreste med en psykisk syg lukker man sig automatisk lidt inde fordi man godt selv ved at det er en usundt forhold. derfor lukkede jeg nok også min ven en smule ude dengang men han besøgte mig på psyk da det gik galt...- men ja kan sagtens se hvad du mener... jeg har jo bare ikke sagt noget dårligt om ham. Men han har også sagt at Dorthe hader mig... både pga den store tatovering som hun skal kigge på hele tiden med mit navn plus at jeg er hendes bror største specielle veninde kærlighed...- arggg formeget mand. Men ja, har skrevet til min ven og sagt undskyld for jeg var dum og ikke tro på hans trofasthed...

Forstår dig godt...når der er problemer i et forhold lukker man sig inde. Det har jeg selv prøvet...dog ikke med et så ekstremt forhold som dit.

Godt, at I kan lægge det fra jer og komme videre

Anmeld

23. november 2009

klmf

dorthemus skriver:

Så passer de jo godt sammen

He he, det tænkte jeg også, så kan de da hygge sig med hinanden

Ej, det er bare noget møg sådan noget halløj med hvem der har sagt hvad. Synes bare du skal stole på din intuition og så FULDSTÆNDIG glemme din x og hvad han ellers kunne finde på at sige. Hvis han ikke har andet at gå op i end at svine dig til, så viser det meget om ham og hans liv - og at det er noget du ikke kan bruge til en skid. Og hvad så hvis du havde været 'lidt omkring dig'?? Bare fordi man har forskellige seksuelle partnere i en periode er der INGEN der har ret til at dømme en på det! Det ville ikke ske for en mand at få den mærkat klistret på sig. Så til helvede med dem, der ikke kan tåle at man har et aktivt sexliv

Anmeld

23. november 2009

Ansemusen

Det er da en fantastisk ven du der har!! Det føles helt vidunderligt at vide, at der er en der altid er der og som man har kendt i mange mange år! Så hold fast i ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.