Lyver min eks eller min bedste ven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.875 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. november 2009

Anonym trådstarter

Håber ikke dette indlæg bliver for rodet but here goes: Jeg har haft en rigtig god ven i 12 år.. vi har altid elsket hinanden højt og har også været sammen et par gange... men det er bare aldrig blevet til mere end det og det er mange år siden sidst. Vi er hinandens krammebamser og jeg ved at hvis jeg ringede til ham midt om natten og virkelig bad om hjælp ville han styrte ud af døren med det samme.. en sand ven  Min eks som jeg engang imellem snakker med... (1 gang hver halve år ca) er så begyndt at komme sammen med min ven´s storesøster..- og min ven ringer til mig for at høre om det nu er ham fordi min ven jo godt ved at jeg endte på den psyk. afd. med et nervesammenbrud fordi min eks er manio/depres. med angst neuroser og man selv går ned til sidst ved at være sammen med sådan en mand i 4 år..- nå men så igår får jeg en sms fra min eks om at min ven og hans søster går og kalder mig (mit navn + rundehul) og søsteren siger at hvis man vil have fisse kan man altid bare ringe på min dør. Jeg har aldrig mødt hende Dorthe som søsteren hedder og kender hende kun af navn gennem min ven. Min ven skal også have siddet og sagt at han har bedt mig slette hans nummer og lade ham være?????????? WHAT??? tænker jeg bare. Det skal lige siges at jeg har knaldet med 4 mænd på 10 år og den sidste har jeg barn og hus med. Jeg er godtnok chokeret og har jo ringet til min krammebamse og han nægter selvfølgelig, siger han kun har mødt min eks 1 gang og at han er syg i hovedet i at han prøver at ødelægge vores venskab... og min eks ved jo at min ven betyder meget for mig.. også dengang jeg var kæreste med ham..- men jeg er jo i vildrede nu. Hvorfor skulle min eks helt tilbage fra 2002 ville ødelægge et venskab?? Og hvorfor skulle min ven lyve omkring det? Jeg er sgu ked af det ligenu... ikke så meget over det der er sagt, fordi jeg kender jo selv sandheden... men uvisheden om hvem der er løgneren i det her??

suk... bliver ikke nemt at gennemskue....

Hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Håber ikke dette indlæg bliver for rodet but here goes: Jeg har haft en rigtig god ven i 12 år.. vi har altid elsket hinanden højt og har også været sammen et par gange... men det er bare aldrig blevet til mere end det og det er mange år siden sidst. Vi er hinandens krammebamser og jeg ved at hvis jeg ringede til ham midt om natten og virkelig bad om hjælp ville han styrte ud af døren med det samme.. en sand ven  Min eks som jeg engang imellem snakker med... (1 gang hver halve år ca) er så begyndt at komme sammen med min ven´s storesøster..- og min ven ringer til mig for at høre om det nu er ham fordi min ven jo godt ved at jeg endte på den psyk. afd. med et nervesammenbrud fordi min eks er manio/depres. med angst neuroser og man selv går ned til sidst ved at være sammen med sådan en mand i 4 år..- nå men så igår får jeg en sms fra min eks om at min ven og hans søster går og kalder mig (mit navn + rundehul) og søsteren siger at hvis man vil have fisse kan man altid bare ringe på min dør. Jeg har aldrig mødt hende Dorthe som søsteren hedder og kender hende kun af navn gennem min ven. Min ven skal også have siddet og sagt at han har bedt mig slette hans nummer og lade ham være?????????? WHAT??? tænker jeg bare. Det skal lige siges at jeg har knaldet med 4 mænd på 10 år og den sidste har jeg barn og hus med. Jeg er godtnok chokeret og har jo ringet til min krammebamse og han nægter selvfølgelig, siger han kun har mødt min eks 1 gang og at han er syg i hovedet i at han prøver at ødelægge vores venskab... og min eks ved jo at min ven betyder meget for mig.. også dengang jeg var kæreste med ham..- men jeg er jo i vildrede nu. Hvorfor skulle min eks helt tilbage fra 2002 ville ødelægge et venskab?? Og hvorfor skulle min ven lyve omkring det? Jeg er sgu ked af det ligenu... ikke så meget over det der er sagt, fordi jeg kender jo selv sandheden... men uvisheden om hvem der er løgneren i det her??

suk... bliver ikke nemt at gennemskue....

Hvad synes I?

Jeg forstår slet ikke du tvivler på din ven....

Anmeld

23. november 2009

mariamiss6

Altså jeg synes jo det er åbenlyst at man må stole på den der er dig nærmest, og åbenbart også er den eneste der er helt klar i toppen....

Din eks. som jo tydeligvis er mere eller mindre psykisk syg, kan man da klart ikke stole på i sådanne situationer....

Men hey hvis du kender din krammebamse godt nok, kan du jo også se om han lyver, hvis du spørger ham om de her ting, face-2-face...

Anmeld

23. november 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Jeg forstår slet ikke du tvivler på din ven....

Du har ret... det er jeg også kommet frem til.....

Anmeld

23. november 2009

oo

du skriver at du selv kender sandheden, men ikke kan se hvem løgneren er

der kan da i hvert fald ikke herske nogen tvivl om, at løgneren er din x-kæreste - i mine øjne, og jeg forstår slet ikke at du er i vildrede over historien.

Anmeld

23. november 2009

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

du skriver at du selv kender sandheden, men ikke kan se hvem løgneren er

der kan da i hvert fald ikke herske nogen tvivl om, at løgneren er din x-kæreste - i mine øjne, og jeg forstår slet ikke at du er i vildrede over historien.

nej nej jeg kender sandheden omkring hvem der har ligget i min seng og hvem der ikke har...- der skulle være snakket om at jeg var løs på tråden og det er DEN sandhed, jeg selv kender!! Men jeg tror også det er min eks der er den der lyver... fatter bare ikke hvorfor han dog skulle gøre det...- det får han absulut ingen gevinst ud af...

Anmeld

23. november 2009

oo

Anonym skriver:

nej nej jeg kender sandheden omkring hvem der har ligget i min seng og hvem der ikke har...- der skulle være snakket om at jeg var løs på tråden og det er DEN sandhed, jeg selv kender!! Men jeg tror også det er min eks der er den der lyver... fatter bare ikke hvorfor han dog skulle gøre det...- det får han absulut ingen gevinst ud af...

okay på den måde

jamen din x er syg, fortæller du, så jeg tror ikke han så meget overvejer gevinsten i det. jeg tror måske nærmere han er ude på at såre dig og tage noget fra dig som han ved du holder af a.k.a. din bedste ven. hvis han kan skabe tvivl mellem jer to, så føler han måske han har vundet et slag over dig. gik du fra ham eller gik han fra dig? for han lyder lidt forsmået...jeg mener, det er jo længe siden I var sammen, så det er uhyggeligt at han stadig raver rundt i det...især når nu han har en ny kæreste! hvordan mon din vens søster reagerer når hun hører hendes nye kæreste spreder løgne om hende og hendes bror rundt omkring

Anmeld

23. november 2009

Anonym trådstarter

Min krammebamse har lige skrevet:

Glad for du troede på mig alligevel. Blev så ked igår fordi du troede på ham og at jeg havde sagt sådan. Det kunne jeg aldrig finde på overfor dig. Elsker dig jo stadig rigtig meget. Men tvivl aldrig igen, jeg vil være der til hver en tid for dig... du er og bliver noget helt særligt for mig, sådan har det altid været... elsker dig og savner dig...

Anmeld

23. november 2009

Mumto3

Jeg er da ikke itvivl om at det er din eks der lyver (uden at kende nogen af dem!!). Han har sikkert været jaloux på din krammebamse allerede mens I var kæreste, og nu har han mulighed for at hævne det.

Anmeld

23. november 2009

Anonym trådstarter

Tjuhl skriver:

okay på den måde

jamen din x er syg, fortæller du, så jeg tror ikke han så meget overvejer gevinsten i det. jeg tror måske nærmere han er ude på at såre dig og tage noget fra dig som han ved du holder af a.k.a. din bedste ven. hvis han kan skabe tvivl mellem jer to, så føler han måske han har vundet et slag over dig. gik du fra ham eller gik han fra dig? for han lyder lidt forsmået...jeg mener, det er jo længe siden I var sammen, så det er uhyggeligt at han stadig raver rundt i det...især når nu han har en ny kæreste! hvordan mon din vens søster reagerer når hun hører hendes nye kæreste spreder løgne om hende og hendes bror rundt omkring

Ja vores forhold endte med et brag, han forsøgte at tage sit eget liv foran mig med knive og piller da jeg endelig efter 4 års hårdt forhold med indlæggelser og alkohol misbrug, fik mod til at gå fra ham. Han fik hjertestop i ambulancen og fik kul og alt muligt Jeg blev selv indlagt 4 dage efter i 6 md med nervesammen brud ovenpå den oplevelse.. jeg vejede 45 kg da jeg blev indlagt og var dødsyg... såhhh.. men vi fortsatte med at være "venner" - eller det vil sige venner og venner, har bare talt i tlf med ham nogle gange siden... og en enkelt kop kaffe inden jeg mødte min nuværende kæreste. Men han var faktisk en smule besat af mig... har også hele mit navn tatoveret med 20 cm store bogstaver henover hele sin mave... så er man ikke for klog...- Min ven siger at han ikke taler med sin søster mere... han synes hun er ligeså skør som min eks....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.