Eva skriver:
Men en f/g skål som jeg bruger er jo ikke så stor som hvis den feks var 85 i omkreds, så egentlig siger en skål jo ikke meget, når ikke den står med en omkreds.
Jo, jeg er faktisk ikke et lille nips...der er jo mange smalle piger,...mine søstre er sådan, med tynde ben, små numser osv...det er det jeg mener med at jeg er robust...jeg har altså en ret stor røv og brede skuldre osv...men altså, jeg synes da det er pænt.
så det er ikke fordi jeg synes jeg er tyk, men bare det faktum at en f skål passer perfekt til min røv og mine robuste ben.Jeg vejer altså også meget mere end mange der har min højde...så jo, robust.
Må jeg spørge hvor høj du er og hvad du vejer og den slatnepat
hvilken str, er det, kunne den ikke blive fin ved et løft?
Knus..
er omtrent 172 høj, vejer i omegnen af 67 kg, og bærer en 75D.... Så det passer nu fint.... Er egentlig ikke helt klar over min røvs størrelse, den er heldigvis skrumpet lidt efter jeg har født, men dden er generelt sådan lidt J-LO agtig, og sådan én klæder altså hende bedre

Sagen er dog den at de der slatne klatter (som dog ikke helt ligner en strømpe med en 5'er i) egentlig har fint fylde, bare mest på undersiden. Hvilket gør at når man samler dem op med en helt almindelig vatteret bh, så KAN de have en tendens til at lande lidt som en sø på vej mod tørke, sådan dér på toppen du ved.....
Så siger de kloge, jamen køb da en bh med indlæg i skålen..... NEJ jeg vil ej, det er jo snyd, det gør da kune det hele meget værre, hvis man en dag stod og skulle af med bh'en for øjnene af andre

Nåh jamen så køb da bh'en en skål for lille.... Yeah right, som om 4 bryster nogen sinde har klædt en 2-benet ko skide godt

Og øhm, så kan jeg nu godt lide, når 'duttelutterne' vil være så venlige at holde arme og ben inden for skålen....