Hvor store bryster til din datter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvis du kunne bestemme hvor store bryster skulle de datter så have som ung/voksen

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.190 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. november 2009

Mumto3

Jeg hørte i radioen i går, at det ikke er et spørgsmål OM det bliver muligt at lave designer babyer, men et spørgsmål om HVORNÅR.

Det fik mig til at tænke på, hvis I stod i den situation at I skulle vælge hvor store bryster jeres piger skulle have som voksne. Hvad ville I så vælge til dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Vingummien

Ejhvor underligt. Altså ikke indlægget men hvis man kunne gøre det. Så ville jeg nok ikke vælge det. Tænk hvis jeg valgte kæmpe balloner og pigen så blev en lille spinkel en

Anmeld

23. november 2009

Valle81

Jeg har stemt blankt, ville jeg aldrig blande mig i om jeg kunne eller ej.

Det var da yderst mærkeligt og skræmmende.

Nej det er for meget, tænk hvis man vælger en b skål og så vokser barnet op og er bare så ulykkelig over sine bryster og så kan man står der, ja det er så mor der har valgt dem for os.

Ej vi er som vi er, og hvis vi ikke kan lide den måde vi er skabt på, så må vi selv beslutte om vi kan leve med det eller ønsker at få foretaget en ændring hvis dette er muligt.

Christina, som heller aldrig ville væølge hår, øjnfarve eller andet på sit barn hvis jeg kunne.

Anmeld

23. november 2009

Honningblomst

Havde jeg en datter eller får jeg en så regner jeg med at hun ville få en e+ skål som sin moar...og det ville jeg da også håbe hun fik, da det sikkert ville passe godt til hende ud fra kropsbygning osv. Men altså, heldigvis kan man jo ikke bestemme det og dem man får er man vel glade for og passer sikkert godt til en..

Hele min familie, mor, mostre, søstre og kusiner har flotte store bryster...det er en familiesvaghed...

Knus Eva..

Anmeld

23. november 2009

Mira0911

Har stemt blankt.. Vil ikke bestemme hvor stor en barm min datter skal have...

Det er hendes krop, og den kan jeg ikke bestemme over, hvis man selv kunne vælge sin størrelse på barmen...

Anmeld

23. november 2009

mariamiss6

Eva skriver:

Havde jeg en datter eller får jeg en så regner jeg med at hun ville få en e+ skål som sin moar...og det ville jeg da også håbe hun fik, da det sikkert ville passe godt til hende ud fra kropsbygning osv. Men altså, heldigvis kan man jo ikke bestemme det og dem man får er man vel glade for og passer sikkert godt til en..

Hele min familie, mor, mostre, søstre og kusiner har flotte store bryster...det er en familiesvaghed...

Knus Eva..

Må jeg så ikke lige være din datter? Bare et øjeblik, eller så længe det tager for mine bryster at nå en fin rund E???? Eller ja, jeg kan da vel godt nøjes med min D-skål, hvis så bare du lige kan bio'e lidt fylde for OVEN også

Anmeld

23. november 2009

mariamiss6

mariamiss6 skriver:

Må jeg så ikke lige være din datter? Bare et øjeblik, eller så længe det tager for mine bryster at nå en fin rund E???? Eller ja, jeg kan da vel godt nøjes med min D-skål, hvis så bare du lige kan bio'e lidt fylde for OVEN også

Har i øvrigt stemt for en D-skål... sådan en er da ganske fin, vis jeg selv skal sige det (når bare den har fylde for OVEN også)

Men altså jeg ville ikke umiddelbart bryde mig om at have muligheden for at vælge.... Blev jeg derimod tvunget, så ville jeg vælge en fin rund D

Anmeld

23. november 2009

Honningblomst

mariamiss6 skriver:

Hæhæ...ulempen er jo så at de færreste store bryster sidder pænt når man har født børn eller når en vis alder. Så synes jeg faktisk de små er meget smukkere, men de ville dælme se sjovt ud på min kæmpekrop-griner

Knus Eva

Anmeld

23. november 2009

mariamiss6

Eva skriver:

Hæhæ...ulempen er jo så at de færreste store bryster sidder pænt når man har født børn eller når en vis alder. Så synes jeg faktisk de små er meget smukkere, men de ville dælme se sjovt ud på min kæmpekrop-griner

Knus Eva

Nåh ja for du er jo en kæææææmpe stor elefant lige for tiden....

EVA man er ikke stor i din str. altså.... man er jo ikke for evigt stor, bare fordi man måske var det engang vel

Anyways, jeg er sikker på en fin rund D ville klæde mig langt bedre end en halvslatten længere udgave gør lige nu

Jeg kunne faktisk godt gå hen og tro at en E ville blive liiiige en tand for meget til min krop, men altså, ja så en lille E da
Jow, sådan en kunne jeg egentlig godt tænke mig....

Anmeld

23. november 2009

oo

min familie er udstyret med små faste bryster, og det er jeg selv temmelig glad for idag, så jeg går ud fra en evt datter ville få det samme, altså en lille B-skål. og jeg ønsker da heller ikke for hende, at hun skal få kæmpe jader!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.