Aner ikke hvad jeg/vi skal gøre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

dorthemus

Hvis man har en SU i sin invitation, så kan det da ikke være meningen at skulle ringe og rykke???

Hvis hun vil være børnefornærmet så er det vel op til hende selv..eller?

Men som én siger, så vil jeg ikke tage sorgerne på forskud inden svardatoen udløber.

Pøj pøj med festen

Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

guggle

Findusinde skriver:

Jeg er også meget principfast med hensyn til de SU, der er en grund til at vi sætter en dato..

Jeg tror bare vi  går ud fra hun ikke kommer, og møder hun så op, kan jeg godt finde på at være en smule spids overfor hende, hvis der ikke er mad nok..

Jeg kan ikke bruge til noget at hun har sagt til andre at hun kommer, men ikke til os der holder festen.

Jeg synes ikke det kan være meningen at vi skal ringe til de gæster vi ikke har hørt fra på SU dagen, om de kommer eller ej.

Jeg ved at min kæreste vil blive ekstrem skuffet hvis hans egen søster ikke møder op..

jep sådan

Hvis man er inviteret og ikke har svaret, må man jo blive væk... Eller ringe og undskylde og høre om det er muligt at komme med. Men synes ikke du skal ringe til hende... Man kan ikke tillade sig at møde op uden at have givet besked til jer!!!!!!!!! Det er yderst frækt og jeg kender det alt for godt fra egen familie..... Jeg er desværre bare ikke godt til at være spids, men hvis du  kan så

Held og lykke med det

Anmeld

23. november 2009

moller84

Ej vi havde bare næsten helt samme problem.

Vi hørte fra alle undtagen min kærestes søster og da dagen for su var nået havde vi stadig ikke hørt noget. Det mærkelige her var at vi altid har snakket godt med hende - min kæreste og hende har aldrig haft problemer, men ingen i familien havde det sidste stykke tid hørt ret meget fra hende, så alle syntes det var noget mærkeligt noget.

Vi syntes ikke vi gad ringe og spørge om hun og hendes 4 børn kom, da vi mente det da var normalt lige selv at gi besked - som voksen på nogen og 30 år kan man vel finde ud af det. Så vi valgte bare at bestille mad til dem, for tænkte at hun da nok måtte dukke op, og hvis ikke måtte vi tage den derfra.

Hun kom så - men hørte ikke noget.. hun var bare i kirken da vi kom derhen og lod som ingen ting. Hun mente da hun havde sagt hun kom. Øh ja så sir vi det..

Hvorfor kan folk ikke bare finde ud af at svare. Ja eller nej, hvor svært kan det være. Synes måske bare i skulle bestille mad til dem/hende, hvis i har hørt hun nok kommer, men ku da også være ret fedt ikke at gøre og så sige, gud vi troede da ikke du kom, vi har jo ikke hørt fra dig. Det overvejede vi at gøre, men ville så alligevel ikke ende med at ødelægge dagen med at blive uvenner over det.

Anmeld

23. november 2009

qp

Du har lige forvandlet dette til et problem.... og det ER egentlig ikke et problem, for der er en SU på invitationen og har hun ikke svarer er det angiveligvis fordi hun ik kommer!

Anmeld

23. november 2009

moller84

Ved du hvad, det lyder sgu egentlig meget rigtigt, så enkelt skulle vi også bare have tænkt på det.

Men når hun så alligevel kom, ville det have lagt en stor dæmper på dagen. Men en su er jo til for en grund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.