Aner ikke hvad jeg/vi skal gøre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. november 2009

Findusinde

Jeg vælger lige at være ano i dette indlæg, da jeg ikke ved om nogle fra svigerfamilien læser med..

Vi skal holde barnedåb om 14 dage... Og vi har SU i morgen.. Jeg har en svigerinde som bor lidt langt væk.. Hun har mand og børn.. Vi har begge lidt på fornemmelsen at min kæreste er kommet til at fornærme hende lidt, da hun ringede og ville rippe op i noget gammelt noget, hvor så min kæreste siger til hende, at den plade gad han simpelthen ikke at høre på en gang til...

Vi har så hørt af omveje (min svigermor) at min svigerinde kommer, men hendes mand kan på ingen måde få fri... Det er lææænge siden indbydelserne blev sendt ud... Vi ved dog også at han ikke regner os for særlig meget..

Men nu er spørgsmålet så... Vi ved kun af omveje at hun har planer om at komme, men vi har ikke hørt fra hende selv..

Det er lidt irriterende, for jeg står og skal bestille mad...

Hvad ville i gøre? Regne med at hun kommer, selvom hun ikke selv giver besked.. Eller gå ud fra hun ikke kommer, når man ikke høre fra hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Findusinde

Findusinde skriver:

Jeg vælger lige at være ano i dette indlæg, da jeg ikke ved om nogle fra svigerfamilien læser med..

Vi skal holde barnedåb om 14 dage... Og vi har SU i morgen.. Jeg har en svigerinde som bor lidt langt væk.. Hun har mand og børn.. Vi har begge lidt på fornemmelsen at min kæreste er kommet til at fornærme hende lidt, da hun ringede og ville rippe op i noget gammelt noget, hvor så min kæreste siger til hende, at den plade gad han simpelthen ikke at høre på en gang til...

Vi har så hørt af omveje (min svigermor) at min svigerinde kommer, men hendes mand kan på ingen måde få fri... Det er lææænge siden indbydelserne blev sendt ud... Vi ved dog også at han ikke regner os for særlig meget..

Men nu er spørgsmålet så... Vi ved kun af omveje at hun har planer om at komme, men vi har ikke hørt fra hende selv..

Hvad ville i gøre? Regne med at hun kommer, selvom hun ikke selv giver besked.. Eller gå ud fra hun ikke kommer, når man ikke høre fra hende?

FLOT ANNEMETTE!!!!! Jeg er så slet ikke ano i denne alligevel!!!

Anmeld

23. november 2009

Vingummien

Findusinde skriver:

Hehe er heldigvis ikke noget der er helt langt ude nu du fik den lavet så den ikke er ano.

Men jeg vil gå ud fra at hun ikke kom, hun har jo ikke selv svaret jamen så må det jo betyde at hun ikke kommer. Man kan ikke bare lade være at svare og så bare komme. Så må hun jo får rester hvis det er

Ellers os kan i jo lige ringe til hende og høre hende  ad da nogen siger hun kommer og i lige vil være sikker.

Anmeld

23. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Hehe hej Ano....

Jeg ville ringe eller skrive til hende på selve SU dagen, bare for og høre om hun/de kommer - da du jo skal bestille mad.. Det er simpelthen ikke for meget og forlange, altså og svare..

Anmeld

23. november 2009

Tynen

Jeg ville ikke regne hende med medmindre hun giver jer besked personligt.
Jeg ville ikke engang "gide" at kontakte vedkommende for at få svar.

Jeg er blevet MEGA principfast med sådan noget da jeg gang på gang har oplevet at folk ikke svarer på SUér og de "måske´r" gider jeg hverken bruge tid, tanker og penge på

Generelt synes jeg bare det er rigtig dårligt når folk ikke giver en tilbagemelding... Hvad enten de kommer eller ej.

Anmeld

23. november 2009

Mumto3

Både til vores bryllup og til vores 3x barnedåb har der været mennesker vi har måtte ringe til og spørge om de kom. Nogle troede de havde givet besked, andre der havde deres børn smidt inviationen væk, og de var derfor ikke klar over at SU-fristen var udløbet eller hvad folk nu har haft af forklaringer/undskyldningen. Det er pisse irriterede at skulle ringe, men folk bliver som regel så flove, at det alliigevel er okay at gøre det.

Så jeg ville ringe til hende. Specielt hvis I har inviteret mand og børn med. Så kan man jo godt indlede med at sige: Jeg skal lige høre om I kommer inden ejg dækker bord og bestiller mad til fire personer mere.

Anmeld

23. november 2009

Findusinde

Tynen skriver:

Jeg ville ikke regne hende med medmindre hun giver jer besked personligt.
Jeg ville ikke engang "gide" at kontakte vedkommende for at få svar.

Jeg er blevet MEGA principfast med sådan noget da jeg gang på gang har oplevet at folk ikke svarer på SUér og de "måske´r" gider jeg hverken bruge tid, tanker og penge på

Generelt synes jeg bare det er rigtig dårligt når folk ikke giver en tilbagemelding... Hvad enten de kommer eller ej.

Jeg er også meget principfast med hensyn til de SU, der er en grund til at vi sætter en dato..

Jeg tror bare vi  går ud fra hun ikke kommer, og møder hun så op, kan jeg godt finde på at være en smule spids overfor hende, hvis der ikke er mad nok..

Jeg kan ikke bruge til noget at hun har sagt til andre at hun kommer, men ikke til os der holder festen.

Jeg synes ikke det kan være meningen at vi skal ringe til de gæster vi ikke har hørt fra på SU dagen, om de kommer eller ej.

Jeg ved at min kæreste vil blive ekstrem skuffet hvis hans egen søster ikke møder op..

Anmeld

23. november 2009

Louise mortil4

Det der med at ringe, det kommer jo lidt an på hva der står i indbydelsen, hvis der står at det kun er ved tilmelding til festen, så sys jeg ikke rigtig hun kan ringe, da svigerinden jo ikke har ringet og dermed heller ikke kommer. Jeg ville ikke regne med at hun kommer med mindre hun rigner til jer og siger at hun gør.

Anmeld

23. november 2009

Mie A

Hvad med at vente til i morgen og lade være med at tage sorgerne på forskud

Anmeld

23. november 2009

Findusinde

Mie A skriver:

Hvad med at vente til i morgen og lade være med at tage sorgerne på forskud

Jeg spurgte herinde, da jeg har MEGET på fornemmelsen at vi ikke høre fra hende....Heller ikke i morgen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.