Hvilke flasker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2009

frk Jensen

Jannie Thorup skriver:

Hvilke er det?

Jeg kan ikke huske hvad de hedder. De koster 30 kr for en flaske, og 30 kr for en pakke med 2 sutter.. De har både de runde hoveder og de der andre nogle som jeg ikke kan huske hvad hedder, dem der går på i ganen på bebsen..

Marcus fik de runde stukket i munden på sygehuset så han ville ikke have andre end dem.
Sutterne fåes jo med forskellige hul str alt efter alder. Men syns de har været super gode, og til den pris jeg gav så havde jeg råd til at skifte sutterne ud efter behov..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

Dansker i England

Jeg bruger flasker og sutter fra Tommee Tippee. Synes, de er rigtig gode og de er fri fra alle de skadelige stoffer, der er i nogle af dem. Jeg synes, det er værd at betale lidt ekstra for det - til gengæld har jeg ikke så mange af dem - vasker dem med det samme efter hvert måltid.

Anmeld

23. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Vi bruger kun "green to grow" flasker med alm. hals. Og de store flasker.

Og grunden er:

Alle produkter i serien er:

• Bisphenol-A fri (BPA fri)
• Phthalate fri
• PVC-fri
• Blyfri
• Nitrosamin fri

• Alle indpakninger/æsker er fremstillet i 100% miljøvenligt genbrugspapir og trykt med soyafarver
• Green to Grow er medlem af organisationen '1% for the Planet' - Det betyder at 1% af al salg går tilbage til miljøorganisationer som arbejder for at bevare vores klode.
• Alle produktionsled beskytter menneskerettigheder og arbejdsmiljø forhold
• Green to Grow har taget initiativ til et projekt som hedder 'Bottles to Babies' (Flasker til babyer), som donerer nye og let brugte Green to Grow sutteflasker til organisationer som hjælper familier med få midler.

Desuden har de anti-kolik, så næsten ingen luft i maven efter måltiderne.

Vi bruger kun natursutter i naturlatex til ham. Igen for at undgå unødige stoffer og kemikaler.

Anmeld

23. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Hov. Og så rensede vi dem bare med kogende vand. De behøver ikke at blive kogt(steriliseret) efter 3 måneders alderen, han får dog stadig kogt vand(afkølet) at drikke/spise.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.