Hvilke flasker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.800 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. november 2009

Jannie Thorup

Jaja, nu igen et flaskespørgsmål fra mig. Jeg er jo ret ny i faget, så der er mange ny ting der skal indprogrammeres og det kan man godt blive lidt rundt på gulvet af.

Nå, men jeg kunne da godt tænke mig at vide hvilke sutteflasker I vil anbefale og evt også hvilken slags sutter.  

Og koger I sutter og flasker eller bruger i en sterilisator? ( eller hvad den kaldes )

Jeg bruger bare nogle flaasker jeg havde i forvejen fra babysam, de er lange og smalle og sutterne er jeg ikke helt gode venner med. Det er prinsessen vist heller ikke. Jeg synes mange flasker er lidt dyre, derfor vil jeg lige høre jer ad først inden jeg investerer.

På forhånd tak for hjælpen.

Jannie, som håber alt det der flaske-kundskab kommer med tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

frk Jensen

De billige fra bilka... det var både flaskerne og sutterne der blev købt der, og de virkede helt upåklageligt. Knægten var ligeglad, så længe han fik noget at spise så var han glad og tilfreds.

Jeg gjorde dem rent med flaskerenser og så med kogende vand..

knus

Anmeld

22. november 2009

Lone Jakobsen

hejsa

jeg plejer bare at bruge de billigste flasker til mine børn. men denne gang har jeg fået en rigtig luksus knægt som (efter flere forsøg) har valgt at kaste sin kærlighed på en flaske fra avent. hvad de koster ved jeg ikke....har fået den gratis....men frygter desværre at den er ret dyr.

Anmeld

22. november 2009

Jannie Thorup

BetinaMørk skriver:

De billige fra bilka... det var både flaskerne og sutterne der blev købt der, og de virkede helt upåklageligt. Knægten var ligeglad, så længe han fik noget at spise så var han glad og tilfreds.

Jeg gjorde dem rent med flaskerenser og så med kogende vand..

knus

Hvilke er det?

Anmeld

22. november 2009

Jannie Thorup

- skriver:

Jeg holder på de wide-neck flasker.

Vi brugte MAM til vores datter, Pigeon til vores dreng og til den næste bliver det en blanding af begge...

Og sutterne der hører til

Ellers en NUK sut der også er til wide-neck selvfølgelig

MAM syntes jeg er fede kan skilles helt ad.

Vi brugte sterillisator.

Ja jeg holder også lidt på de der store flasker. Jeg tænker at de er bedre til barnet, da de jo er lidt som brystet, men jeg ved det selvfølgelig ikke.

Anmeld

22. november 2009

trunte89

vi har brugt avent. Synes, at de har været rigtig gode.

Har brugt sterillisator, andet er for bøvlet med flaskebarn synes jeg.

Anmeld

22. november 2009

qp

Køb de billige flasker fra Matas - de koster 30 kr pr stk og er fine! Min søn bruger MAM sutter og det gør han KUN fordi der fulgte en gratis med i Babysam- graviditets-pakken, siden har han været afhængig af netop dem og de koster 50 kr for 2.... hehe

Så jeg ville klart råde dig (rent strategisk) til at bruge de billige sutter

Anmeld

22. november 2009

Skouboe

Vi bruger Avent flaster, sutter og dampsterilisator af flere årsager:

• De står på sundhedsstyrelsens hvidliste over flasker der ikke indeholder Bisphenol A.
  • De er rare at holde ved - også for vores datter, der siden hun var 6 måneder gerne ville styre flasken selv.
  • De har en god stor åbning og med Avent flaskerenseren er både de og sutterne rigtig nemme at rengøre.
  • Dampsterilisatoren er fantastisk når man har 8-10 flasker i døgnet der skal rengøres.
  • Både sutter og flasker holder længe, forudsat man ikke putter dem i opvaskeren.
  • Du kan få sutter med forskelligt antal huller, passende fra et spædbarn til en utålmodig 10 mdr gammel baby, der mener at alt over 5 minutter for 270 ml MME er spild af tid. Der er også sutter til vælling, hvor man kan regulere flowet ved at vende sutten.
  • Avent påstår selv at sutterne er designet til at mindske den mængde luft babyerne sluger når de drikker. Om det passer ved jeg ikke, men de 3 gange da Freja var helt lille hvor jeg har brugt andre flasker har hun fået ondt i maven. Om det er et tilfælde eller ej, aner jeg ikke.

Alt i alt betaler jeg for nogle gode, sikre flasker, sutter og tilbehør med gennemtænkte detaljer og udemærket design, og med et barn der kun får flaske og skal have det i et år kommer du til at bruge RIGTIGT mange timer på flaskerne... så jeg synes det er et dumt sted at spare.

Anmeld

22. november 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har brugt Avent til begge mine børn. Luka var flaskebarn fra han var 5 uger. Det er rigtig gode flasker og der er undertryk i flasken som gør, at evt. kolik formindskes hos små børn (læs evt. mere i linket).

http://www.consumer.philips.com/c/om-philips-avent/33154/cat/dk/

Den første uge kogte jeg flaskerne og da jeg så var blevet rigtig træt af det købte jeg en sterrisator. Du skal være opmærksom på, at hvis du køber en af de billige skal de have meget længere tid i mikroovnen i forhold til den for Avent.

Håber du finder det som er godt for jer.

Kærlig hilsen

Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

22. november 2009

Cris

Bornfree flasker. Jeg kan rigtig godt lide dem. Min søn fik en flasken en gang i mellem og vi har brugt dem. Og senere har vi skifte til en anden sut (en flad en) og vi har givet ham vand eller mælk i den og systemet virkede bare så godt. Og desuden er fri for de der onde hormoner som jeg ikke kan huske nu, hvad de hedder. Noget med Bisa-bla-bla-A et eller andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.