Hvem er morderen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

Ansemusen

Ja jeg tænkte præcis det samme! Se dem alle inden søndag, skrive alle personer ned og så strege dem ud, når de ikke kan have begået et af mordene (dur selvfølgelig kun hvis der kun er én gerningsmand!). For man har jo glemt hvem der har et alibi hvornår osv. Så kan det være at det viser sig at kun én eller få mangler alibi ved alle modstidspunkterne. Hehe, totalt nørdet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Nemesis

mente allerede sidste uge at bilal er involveret og det mener jeg bestemt han stadig er!

Tror dog også der er en af de højere politikkere med..om det er selve statsministeren eller hans højre hånd ved jeg ikke.

Men det at Raben har haft ret hele tiden tyder på at Strange er involveret..om det så har været en hemmelig mission der IKKE fremgår af de oplysninger de har fået vides jo ikke.

Strange blev jo i øvrigt placeret hos politiet fra justistministeriet og det kunne jo være den tidligere minister der havde en finger med i spillet der - han har givetvis ikke fortalt alt inden han døde.

Men spændende, det bliver det!

:-) Sisse

Anmeld

23. november 2009

malou

Jeg tror det hele tager en vild uventet drejning næste søndag.... pyhhhh bliver spændende...- jeg tror det er Louise... ved ikke hvorfor... synes bare hun opfører sig en smule underligt....

knus malou

Anmeld

23. november 2009

Sujan

malou skriver:

Jeg tror det hele tager en vild uventet drejning næste søndag.... pyhhhh bliver spændende...- jeg tror det er Louise... ved ikke hvorfor... synes bare hun opfører sig en smule underligt....

knus malou

Ja jeg tror også det er Louise

Anmeld

24. november 2009

Ansemusen

Louise?? Hvorfor skulle hun dog gøre det? Det eneste jeg kan tænke på, er at hun skulle være sur over at de har fået Raben spæret inde uden grund. Men så ville hun vel næppe have forladt Raben til fordel for Søgaard! Men man ved aldrig. Det var jo også the good guy sidst, så måske... Hun færdes i hvert fald på kasernen. Aner bare ikke hvad hendes motiv skulle være og hvorfor hun så skulle plante beviser i Søgaards skab når hun går i seng med ham.

Anmeld

24. november 2009

malou

Ansemusen skriver:

Louise?? Hvorfor skulle hun dog gøre det? Det eneste jeg kan tænke på, er at hun skulle være sur over at de har fået Raben spæret inde uden grund. Men så ville hun vel næppe have forladt Raben til fordel for Søgaard! Men man ved aldrig. Det var jo også the good guy sidst, så måske... Hun færdes i hvert fald på kasernen. Aner bare ikke hvad hendes motiv skulle være og hvorfor hun så skulle plante beviser i Søgaards skab når hun går i seng med ham.

måske netop derfor hun røg i kassen med ham... kvinder er jo nogle snu nogle indimellem når det tar dem....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.